Ei mennytkään ohi

Hetken luulin että tämä uroksen "juoksuaika loppui mutta ei. Pienen tauon jälkeen alkoi uudestaan ja olimme ko. asian vuoksi lääkärissä tiistaina. Hän tunnusteli koiran ja takapään diaknoosi oli suurentunut eturauhanen.
Sain siihen viikon kuurin lääkkeitä joiden vaikutus näkyisi 2 viikon kuluessa ja vaikutusaika on 5 kuukautta.
Pyysivät tuomaan virtsanäytteen jonka vein torstaina. Yritin sitä jo keskiviikkona mutta kun on matala malli on vaikea saada. Sain sen määrän kyllä kerätyksi paisu että viimeisellä pyydystysyrityksellä löi tassunsa kuppiin. Eli ei kelpaa.
Seuraavana päivänä jo hieman harjoittuneena sain mielestäni riittävän määrän koetta varten.
Tulos oli että virtsassa on sokeria ja maanantaina menemme verikokeisiin.
Koirani syömättömyys ilmiselvästi johtui tästä "juokuajasta" koska ensimmäisen kerran pyysi ruokaa tänään.
Siis jos sillä on vielä sokeritautikin niin miten sen kanssa pärjää.
Kaikki tulee taas kerralla näköjään. Olen huolissani Jessestä ja mitä kaikkea muuta voi tulla. Jesse on nyt 5,5 vuotta vanha.

2

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ollut kuin virtsarakontulehdus. Onneksi.

      • No niin kuukausi kaikkien lääkkeiden loppumisesta alkoi taas jos mahdollista vielä mahtavammat juoksuajat jotka nyt kestäneet viikon. Lääke jonka piti vaikuttaa 5 kk vaikutti noin yhden kuukauden.
        Päätin että tilaan ajan pienelänklinikalle jossa kaikki kokeet otetaan heti eikä tartte juosta joka päivä. Ongelma on täysillä voimassa ja rauha pitäisi kestää vielä 4 kk.
        Taaskaan se ei syö, nyt voisi heittää diettiruoat roskiin koska se hyvin pian tarvitsee normaalia ruokaa.
        En tiedä mutta pidän sen hengissä niin kauan kuin päästään pienelänklinikalle Viikkiin.

        Olisiko kellään kokemuksia vastaavasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe