Kyllä sinkkumiehen elämä on parasta. Rahat riittää, Saa tehdä mitä haluaa. Saa mennä ja tulla miten haluaa. Varokaa siis joutumsta suhteeseen naisen kanssa. Silloin et saa enää päättää omista asioistasi etkä omasta rahastasi. Silloin kuin koira talutushihnassa.
Elämä on paljon parempaa ilman naisia
61
543
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on aina tosi hyvin kunnes nainen tulee ja pilaa kaiken.
- Anonyymi
Ei naisista pääse noin vain eroon joudut kohtaamaan kaiken täälläkin kommentien muodossa jos ei muuta. Tai sitten muissa medioissa joku aktivisti tai feministi meuhkaa jostakin asiasta tai asioista. Kuinka miehet taas teki jonkun pilkun välissä väärin.
- Anonyymi
Sanoinko minä että haluan päästä naisista eroon? Osaatko erottaa yksityistä kotitaloutta yhteiskunnasta? Sanoin että sinkkumiehen elämä on parempaa kuin parisuhteessa eläminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinko minä että haluan päästä naisista eroon? Osaatko erottaa yksityistä kotitaloutta yhteiskunnasta? Sanoin että sinkkumiehen elämä on parempaa kuin parisuhteessa eläminen.
Voit mennä neuvolaan itkemään jos tekee tiukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit mennä neuvolaan itkemään jos tekee tiukkaa
Etkö osaa lukea? Yritän sanoa että kaikki on just tosi hyvin nyt kun ei ole ketään naista aiheuttamassa päänsärkyä ja ahdistusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea? Yritän sanoa että kaikki on just tosi hyvin nyt kun ei ole ketään naista aiheuttamassa päänsärkyä ja ahdistusta
noniin sherloc ota iisisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noniin sherloc ota iisisti
Tajust siis vihdoin vajakki?
- Anonyymi
Mene sannan kanssa tanssi lattille
- Anonyymi
Mene sinä äitis kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä äitis kanssa
vaikea mennä kun on kuollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikea mennä kun on kuollut
No eti sitten jostain uus äiti ja pyydä sitä adoptoimaan sut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah hah hahaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä tykkäänkin äideistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä tykkäänkin äideistä
Okei, no paljolla ostat mun äidin?
- Anonyymi
Joo sitä ei täällä kehitys-pohjanmaalla tajuta, että on muitakin onnellisen elämän muotoja kuin aito avioliitto ja siinä tapahtuvat huippusalaiset sivusuhteet.
- Anonyymi
Pettäminen on aina naisen vika, koska nainen ei osaa hoitaa hommiaan tarpeeks hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen on aina naisen vika, koska nainen ei osaa hoitaa hommiaan tarpeeks hyvin
Tutkipa orgasmitilastot, suurin osa miehistä on umpisurkeita sängyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki hieromasauva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se johtuu naisesta itsestään jos näin käy. Naisen pitäisi osata kantaa vastuuta myös seksin aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orgasmitilastot mainittu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orgasmitilastot mainittu !
Mitä ihmettä on orgasmitilastot? Onko se joku tämän hallituksen miljardeilla teettämä tärkeä tutkimus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies saa orgasmin lähes joka kerta. Muulla ei väliä edes ole.
- Anonyymi
Sitä kun on tottunut elämään ilman naista, niin ei sitä enää naista kaipaa.
Nainehan sekoittaisi elämän rytmin totaalisesti.
Et sen jälkeen saisi tehdä asiota, joita teit, vaan nainen vaatisi aikaasi, rahaa ja huomiosi.
Mies joutuisi luopumaan kaikista harrastuksista, jotka naisen mielestä ovat turhia ja joutavia. Sensijaan joutuisit osallistumaan naisen harrastuksiin, kuten kuskaamalla naista autolla harrastuksensa pariin.- Anonyymi
Miksi hommaatte noin urpoja naisia?
Suurin osa naisvihamielisistä on parisuhteessa naisen kanssa ja kysynpää vaan miksi olette noin surkeissa suhteissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa naisvihamielisistä on parisuhteessa naisen kanssa ja kysynpää vaan miksi olette noin surkeissa suhteissa?Nainen otti väkisin kun olin nuori poika enkä tuntenut naisia kunnolla.
- Anonyymi
näin se on minullakin aina mennyt. Meni myös velanoton puolelle. Sinkkuna rahaa säästöön!
- Anonyymi
Etkö sinä osaa keskustella ja sopia asioista ja menoista naisena kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa naisvihamielisistä on parisuhteessa naisen kanssa ja kysynpää vaan miksi olette noin surkeissa suhteissa?Ne pitää pehmittää nyrkillä. Pitää lyyä hampaat sisään kunnolla ettei pure k*yrvän nuppia
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä. Naiset tuo vaan huolta ja vaivaa ja mikä pahin, tyhjät pussit vähän väliä. Kuka sitä kestää.
- Anonyymi
Juuri näin, parisuhteet vekeen, elämänlaatu X10 heti!!!!
- Anonyymi
Jess
- Anonyymi
Kyllä on
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Onpas incel settiä.
- Anonyymi
Ai jos ei huvita seurustella sun kanssa ku sä oot niin ankee tyyppi?
- Anonyymi
Myös sinkkunaisen elämä on paaaaljon parempaa ilman määräilevää ja kahlitsevaa ukkoa. Vapauttani en vaihda parisuhteeseen mistään hinnasta
- Anonyymi
Ootko sellainen hullu kissanainen jolla on paljon kissoja ja kämppä haisee kissanpissalle?
- Anonyymi
En mäkään vaihda vapautta enkä kenenkään omaishoitajaksi ala. Parhaimmillaan jo 30 vee miehet on niin huonossa kunnossa että huh huh. Ei ole mitään kuuskauttaviis juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään vaihda vapautta enkä kenenkään omaishoitajaksi ala. Parhaimmillaan jo 30 vee miehet on niin huonossa kunnossa että huh huh. Ei ole mitään kuuskauttaviis juttuja.
Sun vapaus on kyllä nähty. Et ole yhteiskuntakeloinen.
- Anonyymi
Parisuhteet on perseeestä
- Anonyymi
Ei mitään suhteita
- Anonyymi
Suhteet is overrated
- Anonyymi
ooonnn
- Anonyymi
Ei naisille
- Anonyymi
Se riippuu siitä löytyykö sopiva kumppani. Niin kauan katsellaan kunnes sopiva löytyy. Kiinnostusta on muutamaa suunnilleen ikäistäni kohtaan. Parisuhde haaveena.
- Anonyymi
Näinhän se valitettavasti on.
- Anonyymi
Ei parisuhteita!
- Anonyymi
Ole järkevä, järkevät ei halua parisuhdetta
- Anonyymi
Sano ei parisuhteelle
- Anonyymi
Useimmiten se parisuhde laimenee pikkuhiljaa tai Nopeamminkin ja se seksi sitten himottaa mielessä samalla tavalla kuin silloin sinkkunakin, paitsi ei sitä omaa pakkopuolisoa kohtaan.
- Anonyymi
Naisen tehtävä on pitää itsensä himottava
- Anonyymi
Joo parisuhde ei kyllä palvele yhtään ketään, kihlasormukset myyntiin
- Anonyymi
Mun mielestä oli kiva mennä tytsin kaa joka paikkaan. Kokkola tosin liian pieni, olin metropolissa Euroopassa.
- Anonyymi
näin on
- Anonyymi
Huono idea, parisuhde
- Anonyymi
muista
- Anonyymi
Ole rohkea, sano ei, parisuhteelle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7106720- 621217
"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet622859Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy15804Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi173801Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke119670Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov47651Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.82648Yle-kysely: SDP ohitti perussuomalaiset - Keskusta romahti jo vihreiden taakse
Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa kärkikolmikon kannatuserot kaventuivat entisestään. Kokoomus on ykkössijalla 2,5 prosenttiyksikön erolla SDP:hen.165642Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?46636