Olen tässä jonkin tovin seurannut Suomi24:n chattia ja täytyy sanoa, että ihmettelen missä on ihmisten käytöstavat siellä?
Ajatellaanko että kun ollaan netissä niin ei tarvitse lainkaan käyttäytyä?
Sieltä täältä mollataan ja haukutaan joko yksittäistä chattaajaa tai kaikkia yleistäen, asiasta jos toisestakin ja mennään jopa henkilökohtaisuuksiin asti.
Samoin kuin ajatellaan että netissä voi sanoa ihan mitä tahansa, ettei siitä kannata ottaa itseensä, se on vain netti ja unohdetaan sellainen seikka, että jokaisen nimimerkin takana on kuitenkin oikea ihminen! Ja joku voi oikeasti pahoittaa mielensä pahastikin tuollaisen vuoksi.
Nämä palstat ovat varmasti ihmisille ajanvietettä, pakoa ajesta yms. niin miksi emme kunnioittaisi toisiamme edes sen verran, tuon ainaisen mollaamisen sijaan niin kaikilla olisi mukavampi olla eikö niin? :)
Käytöstavat hukassa?
Anonyymi-ap
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17706245m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112533- 1731709
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601582- 1241450
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91261- 761242
- 35986