Jos ensihoito kainuussa maan kalleinta niin miksi ensihoitajilla on niin korkea palkka tiputetaan sitä ja palkataan lääkäri niillä rahoilla ei ihme jos keikkatyöläiset tänne haluaa niin hanakasti tulla
Vastaukset 6
- Anonyymi
Onneton provoyritys, täytyy olla tosi tyhmä jos tuohon lankeaa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17706684M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En millään pääse ajatuksesi juoksuun mukaan.
Kerroppa meille kaikille mikä on pointtisi?
Jos syy moiseen on se, että ei saada halvalla lääkäriä niin jossain täytyy olla vika kunnassa ei lääkäreissä eikä ensihoidossa.
Ymmärsinkö oikein, että tiputtaisit ensihoidon palkkoja saadaksesi rahaa palkata lääkäri???????????????????????????????
Kunnan syy jos lähtee tähän huutokauppaan mukaan, lääkärit kyllä tietävät hinnan millä tulevat töihin ja se huutokauppa on loputon. - Anonyymi
Jos hinta on ylikorkea silloin pitäisi palvelu ja vastine rahalle olla samalla tasolla. Hinta ja palvelu ei kohtaa.
- Anonyymi
Organisaatio on vain hiottava siihen kuntoon että menot ja tulot ovat tasapainossa keskenään. Se tietää että, ripulia, päänsärkyä ja veri oksennusta päättäjiltä ja muiltakin osapuolilta, ennenkuin homma on tasapainossa rahoituksen suhteen.
- Anonyymi
Hah hah, vai ettäkö valtion ei pitäsi osallistua terveydenhuollon kustannuksiin vaan sen pitäsi tulla toimeen omillaan, silloinhan se on sama lopettaa julkinen puoli ja ne kenellä on varaa käy yksityisellä puolella, pitäsikö myös esim. kirjasto ja liikuntapuoli tulla toimeen omillaan, entäpä teiden kunnossapito jne. 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520