Kun katsoo tuota protestilistaa niin perustetaan vain oy, tukirahat eri suunnista ja homma nurin. On sitä sitten varaa vaikka mihin. Vaikka sähköautoon.
On se helppoa yrittäjillä
94
2559
Vastaukset
- Anonyymi
Ja että ihan sähköautolla ajellaan, kannattaa ilmoitella noista eteenpäin.
- Anonyymi
Jep. Harmittaako kun ei oo rahaa sähköautoon?
- Anonyymi
Ei harmita. Sähkö on kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei harmita. Sähkö on kallista.
Halvempaa se on kuin bensa/diesel/maakaasu
- Anonyymi
Joulukuun ajot 1107 km, kustannus 14,52e. Paljonko bensalla tai dieselillä vastaavan ajosuoritteen kustannus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulukuun ajot 1107 km, kustannus 14,52e. Paljonko bensalla tai dieselillä vastaavan ajosuoritteen kustannus?
7,45€ venäjän bensalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7,45€ venäjän bensalla.
Kuinka persaukinen pitää olla että jaksaa rahdata Venäjältä pensan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7,45€ venäjän bensalla.
Kallista on nykyään pensa Venäjällä. Ite ku kulin aikonaan ni 95 oli noin 0,80e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka persaukinen pitää olla että jaksaa rahdata Venäjältä pensan :D
Taloudellinen olen. En köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloudellinen olen. En köyhä.
Ei se mitään taloudellista ole kun fossiilisella polttoaineella toimivalla autolla ajat ja vielä Venäjältä kuletat polttoaineen :D. Jos taloudellisesti haluat ajaa niin ajat silloin sähköautolla.
- Anonyymi
Rahaa olisi sähköautoon koskapa halvimmat on alkaen 10te....mutta se harmittaa että luonne ja moraali on sellainen ettei tule oltua protestilistalla velkoja sinne tänne ja tukiaisrahat perinnässä. Jatkossa pitänee muuttaa asennetta ja alkaa lypsämään ja kusettamaan. Rikoksia tekemälläkin pärjää hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akku makso 85€;paljokohan sulla kun aika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akku makso 85€;paljokohan sulla kun aika on.
Ei oo tapana pitää yhtä autoa yli vuotta joten ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa olisi sähköautoon koskapa halvimmat on alkaen 10te....mutta se harmittaa että luonne ja moraali on sellainen ettei tule oltua protestilistalla velkoja sinne tänne ja tukiaisrahat perinnässä. Jatkossa pitänee muuttaa asennetta ja alkaa lypsämään ja kusettamaan. Rikoksia tekemälläkin pärjää hyvin.
Ei kaikki pärjää,vain fiksuimmat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tapana pitää yhtä autoa yli vuotta joten ei kiinnosta
Oho!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miun vanha tatsuni kuluttaa noin 140€/1100 km. Ajoin kesällä. En muista paljonko litrahinta oli yli 2 € kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaan olet kulusi laskenut . Mun diiselillä menis tuolla matkalla n. 100 € . Mun auton pääomakulut on kokonaisuudessaan 15 000 € . Sinun auton pääomakuluja voi olla vaikea arvioida vielä .
- Anonyymi
Kateus, tuo loppumaton luonnonvara.
- Anonyymi
Niin...kateelinen sille että veronmaksajien rahoja jaetaan tukiaisina näille "yrittäjille". Yrittäisivät oamlla rahalla ja maksaisivat velkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...kateelinen sille että veronmaksajien rahoja jaetaan tukiaisina näille "yrittäjille". Yrittäisivät oamlla rahalla ja maksaisivat velkansa.
Vapaus se on sinullakin yrittää, niin kitise sitten!
- Anonyymi
Ei tämä kateutta, jotkut juksaa.🤫
- Anonyymi
Minä ajan joulukuussa 200km kustannus 14,51😁😁😁
- Anonyymi
Kuka on sähköauton hommannu?
- Anonyymi
Unelmissaan on hommannut.
- Anonyymi
Äkkiä tänne kellä sähköauto ruvetaan tutkimaan taustat.😬😰😡👨🦲🤳
- Anonyymi
Yks joppari laitanna kymmennii uusia sähöautoja marjanpoimijoille kesäksi, varmaan mehtärahoilla.
- Anonyymi
Sähköautot ovat pian mennyttä aikaa. Vetyautot tulevaisuutta.
- Anonyymi
Ajelin joulukuussa n.700km. bensa autolla,maksoi n.140e.aika halpaa kun on toimiva auto vielä moneksi vuodeksi.osto hinta oli 5v sitten 2200e.
- Anonyymi
Ei sähköautoa marjanpoimijoille Missä ne lataavat akut, semmonen auto Millä Retu ja Tahvo ajo pohja pois ja jaloilla kyytiä.
- Anonyymi
Onko joppari varaoissaan kun kaikki metsät myynyt.
Okei jos ostanut poimijoille sähköautot
- Anonyymi
Sopivia puulistoja sähkötuoliin
https://youtu.be/YOuhYuZLNYw - Anonyymi
Sähköauton hinta tippuu kymmeniätuhansia muutamassa vuodessa, kahden tonnin autolla ei tule niin suuri tappio ei paljon kilometrit maksaa. 85cent diesel 😁😁😁 jos vaikka akun joutuu laittamaan 80 euro sähköauton 10000 euro
- Anonyymi
Noh, eessä se on sullakin sähköauton hankinta jos meinaat tulevaisuudessa autolla liikkua. Joten ruppeehan säästämään siihen sun kymppitonnin akunvaihtoon :D
- Anonyymi
Taksilla körötellään.
- Anonyymi
Pyhällä hengelläkö ne taksit kulkee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhällä hengelläkö ne taksit kulkee?
Rahalla taksilla ajellaan.
- Anonyymi
Googlettakaapa "kolhu sähköauton akkukotelossa"...
- Anonyymi
Kaikki ihastelevat kun sinulla on sähköauto,et enää saastuta,sitten heität tupakka-askit ikkunasta luontoon etkä kotona Laita biojätteitä biojäteastian kaikki samaan astiaan.
- Anonyymi
Kyllä se on saastuttaja on sähköauto. Ja yhtä paljon kuin bensa-autokin. Hohhoijjaaaa.
- Anonyymi
Lopettakaapa tuo jonninjoutava suun soitto!
- Anonyymi
Eikö teitä vituta yhtään nämä yrittäjät joiden aloittamista ja yrittäjyyttä tuetaan monin tavoin ja lopputuloksena on protestilista ja velat moneen suuntaan. Useinhan noissa on ajatuksena kuitata tukirahat ja nostaa itselle ne sitten palkkana, samalla tehdään hankintoja velaksi...jotkut hankinnat saatetaan hävittää käytettynä pois itsella halpaan hintaan. Lopuksi lappuluukulle ja Finnvera, Verohallinto ja useat muut yrittäjät karhuavat saataviaan. Ja homma ei kun jatkuu..vähän ajan päästä eri firmana. Veronmaksajat se tuonkin lystin maksaa.
- Anonyymi
Ei? Vituttasi omat asiat, jos auto hajoaa tai kämpässä vesivahinko. Tai jos sairastusi. Tai jos joutusi työttömäksi. Se vituttasi.
- Anonyymi
Van ei vähejää. Minä en elämääni pilaa kaunalla ja kateudella. Olen tyytyväinen siihen mitä minulla on ja toisten asiain en anna mieltäni myrkyttää. Veronmaksajain rahoilla taidat sinäkin elellä, mutta muille et etuja soisi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Van ei vähejää. Minä en elämääni pilaa kaunalla ja kateudella. Olen tyytyväinen siihen mitä minulla on ja toisten asiain en anna mieltäni myrkyttää. Veronmaksajain rahoilla taidat sinäkin elellä, mutta muille et etuja soisi!!!
Olette te saatana idiootteja. Ei haittaa vaikka vääryydellä veronmaksajien rahoja käytetään. Hyväksytte sitten ihan varmasti rehellisen rikollisuudenkin vaikka huumeiden myynnin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette te saatana idiootteja. Ei haittaa vaikka vääryydellä veronmaksajien rahoja käytetään. Hyväksytte sitten ihan varmasti rehellisen rikollisuudenkin vaikka huumeiden myynnin.
Tai poliitikkojen epärehellisyyden.
Tai vaikkapa Ukrainan sodan. Vittuako se teille kuuluu jos joku päättää aloittaa sodan jotain toista maata vastaan. Turpa kiinni, keskittukää omaan elämään ja älkää ajatelko kaunaa, kateutta yms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pökiö, kaikkihan me veronmaksajien rahoilla eletään sen lisäksi mitä itse tienataan. Moni asia on rakennettu ja tuettu verovaroin. Se on vaan perkele että joidenkin pitää olla kuppaamassa sitä itselle.
Ei ota yhtikäsmikkään pattiin. Kaekki on niin hyvin ettei paremmin voes olla.
- Anonyymi
Oikein!!
- Anonyymi
--faan minuapa hazmittaa niin maan pezkeleesti....molemmissa kengissä kantasauma ratkennut eikä suutaria Oulua lähempänä , herätyskellon vieteri poikki ja linjuri lähtee ennen ylösnousua ...
- Anonyymi
Isän ja äitin rahat riittää ostaan sähköauton
- Anonyymi
Palstalla olijat oo nähnykkään sähköautoo!
- Anonyymi
Uskomaton aloitus taas jälleen kerran. Kateus pitää ansaita mutta sääliä saa ilmaiseksi. Vuorotellen joku yritys haukunnan alla tai yrittäjät. Teki sitä tai tätä niin joku kirjoittelee täällä... 🤣
- Anonyymi
Ai kateellisia yrittäjälle jonka yritys protestilistalla ja joka puolelta velkojia?
- Anonyymi
Saattaa olla että enemmänkin vittuttaa se että nekin tuet olisi voitu käyttää yritykseen josta olisi voinut tulla jotain oikeasti tai vaikka edes ampua vaikka uutena vuotena niillä rahoilla maailman isoin ilotulitus. Palaa se raha sitenkin
- Anonyymi
Näitä juttuja on kyllä mahtava lukea, antaa tulla vaan lisää :D. Välillä täällä etelän vetelässä vähän harmittaa loskapaskassa kävely, mutta se ei ole mitään siihen verrattuna kuin paljon sumppisalmelaisia vituttaa :DD. Voin myöntää että tulee ihan työaikaa käytettyä näiden elämänkoululaisten juttuja lueskellessa, parhaat jutut häviää täältä aika nopeesti ni ei kerkee illalla enää lukemaan. Keep on rocking hillbillies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä juttuja on kyllä mahtava lukea, antaa tulla vaan lisää :D. Välillä täällä etelän vetelässä vähän harmittaa loskapaskassa kävely, mutta se ei ole mitään siihen verrattuna kuin paljon sumppisalmelaisia vituttaa :DD. Voin myöntää että tulee ihan työaikaa käytettyä näiden elämänkoululaisten juttuja lueskellessa, parhaat jutut häviää täältä aika nopeesti ni ei kerkee illalla enää lukemaan. Keep on rocking hillbillies!
Landepaukut ragee ihan homona joka asiasta ja heti perään hehkuttaa kotikunnan ihanuutta.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä säälin ulkolaessii riiston kohteena poimijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kateellisia yrittäjälle jonka yritys protestilistalla ja joka puolelta velkojia?
Tarkoitin yleisellä tasolla. Ei kaikki ole protestilistalla...yrittäjistä ja Ei olla tukia saatu. Ja silti ollaan kateellisia.
Anonyymi kirjoitti:
Landepaukut ragee ihan homona joka asiasta ja heti perään hehkuttaa kotikunnan ihanuutta.🤣🤣🤣
Meillei oo hermoja ollenkaan niinku sinulla. Oot ihan normivetelä näköjään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Suomessa näitä "yrittäjiä" vasta onkin. Suurin osa yrityksistä ihan täysiä puhalluksia. Suurin osa veronmaksajista siellä vain yrittää pärjätä palkallaan matujen keskellä betonihelvetissä ja kerätä murusensa näiden yrittäjien jaloista...että edes jotenkin pärjäisi.
Itse korkeakoulutettuna ja melko varakkaana....mm yrittäjänä....alkaa vituttamaan tämä nyky yrittäjien pikavoittojen yrittäminen, suoranainen kusetus ja huijaus. Ei perkele pysty enää mihinkään ja kehenkään luottamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin yleisellä tasolla. Ei kaikki ole protestilistalla...yrittäjistä ja Ei olla tukia saatu. Ja silti ollaan kateellisia.
No sellaiselle yrittäjälle joku voikin olla kateellinen mutta kyllä yleensä sitä ollaan positiivisemmalla kateellisuudella. Ei sellaisesta puhuta pahaa. Oikeassa olet on kunnollisiakin yrittäjiä, melko harvassa vain kun alat tutkimaan vähän historiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellaiselle yrittäjälle joku voikin olla kateellinen mutta kyllä yleensä sitä ollaan positiivisemmalla kateellisuudella. Ei sellaisesta puhuta pahaa. Oikeassa olet on kunnollisiakin yrittäjiä, melko harvassa vain kun alat tutkimaan vähän historiaa.
Siis olet todella kateellinen ihminen. Taitaa aika rankkaa olla kun kaikilla muilla on asiat paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..vai että etelässä...ja työaikaa...tai niin , onhan se joku osa väestä töissä , se on totta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Suomessa näitä "yrittäjiä" vasta onkin. Suurin osa yrityksistä ihan täysiä puhalluksia. Suurin osa veronmaksajista siellä vain yrittää pärjätä palkallaan matujen keskellä betonihelvetissä ja kerätä murusensa näiden yrittäjien jaloista...että edes jotenkin pärjäisi.
Itse korkeakoulutettuna ja melko varakkaana....mm yrittäjänä....alkaa vituttamaan tämä nyky yrittäjien pikavoittojen yrittäminen, suoranainen kusetus ja huijaus. Ei perkele pysty enää mihinkään ja kehenkään luottamaan.Korkeakoulutettu, varakas ,isokullinen , komea, Upsalan ekonomi!! Kehuhan vielä liseä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeakoulutettu, varakas ,isokullinen , komea, Upsalan ekonomi!! Kehuhan vielä liseä.
Muut menikin oikein mutta kouluna Turun kauppakorkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet todella kateellinen ihminen. Taitaa aika rankkaa olla kun kaikilla muilla on asiat paremmin.
Ai näillä protestilistojen surkeilla yrittäjila joilla homma oli vain puhallus...huijata yhteiskuntaa.
Taidat olla vähän surkimus mutta sinä jo tiedät sen.
- Anonyymi
Tee poika perässä jos pystyt.
- Anonyymi
Konkurssiko, empä kehtaa, tulloo nimi kaikenlaisiin ikäviin listoihin.
- Anonyymi
En kykene olemaan niin surkea ettei yritykseni toimisi. Hävettäisi olla protestilistalla tai konkurssissa. Surkimukset löytyy sielltä.
- Anonyymi
No ei se kyllä todellakaan noin mene, mitä aloittaja luulee.
- Anonyymi
koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää
- Anonyymi
Mikset siis perusta yritystä? Vai olisiko sittenkin helpompi olla niinkuin sinä, duunari, varastaa mahdollisimman paljon työnantajalta, laiskotella 8 tunnin työpäivästä puolet,palkka toki 8 tunnilta, saikuttaa kun on viikonloppu ryypätty..? Ja valittaa kun yrittäjillä on helppoa..
- Anonyymi
Idioottihan silloin pitää olla että yrityksen perustaa jos tarjolla on vain mainitsemiasian tapasia työntekijöitä.
- Anonyymi
Ei kaikki tee kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki tee kuten sinä.
Ai yritä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idioottihan silloin pitää olla että yrityksen perustaa jos tarjolla on vain mainitsemiasian tapasia työntekijöitä.
Suomalainen työntekijä on tuollainen, onneksi virosta tulee kunnon työvoimaa.
- Anonyymi
Kaikki yrittäjät ovat kieroja kuin korkkiruuvi.
- Anonyymi
Ei sitä muuten pärjeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä muuten pärjeä!
Pärjeä...sama vajakki.
- Anonyymi
olet niin väärässä kuten aina
- Anonyymi
...siihen pitää olla sukua ja äitikullan pioneeriaikaisia kavereita ennenkuin tukirahoja sekä investointiavustuksia aletaan jakaa...eikä ne sukulaiset ole haitaksi julkishallinnon muillakaan osilla jos mielii menestyä , lisäksi pitää muistaa pistäytyä paremman väen iltariennoissa sekä sopivasti täyttää laseja , kyllä se sitten ura urkenee ja itse pääsee vaikka kirjoituspöydän taakse...
- Anonyymi
Tai Hiacen rattiin. 🤣
- Anonyymi
On se helppoa yrittäjillä
ET osaa yhtään mitään matikkaa,olet tyhmä !- Anonyymi
Matikka aika alkaa olla kohta käsillä, lumipyry paras ilma matikan pyyntiin.
- Anonyymi
Suomussalmen junddi:))) ei osaa vaan vidduilee..
- Anonyymi
No, kun rupeaa yrittäjäksi niin silloin pitää olla kirkkaana ajatuksena se, että tässä ei oo muuta mahollisuutta kuin onnistua. Tehdä bisnestä omilla avuillaan eikä keikkua kaikenmaaliman tukien varassa. Ja työntekijä, ootpa missä tahansa palkallisena niin teet työsi niinkuin itse maksaisit saman palkan jollekin muulle samasta työpanoksesta mitä itse annat. Jos kaikki toimisi näin niin eikö meillä olisi hyvä. Valitettavasti lusmuilijoita on molemmilla puolilla.
- Anonyymi
Siinähän se ongelma monasti on että tekee bisnestä omilla avuillaan, avut ei riitä vaikka kuinka yrittää, yrityskään ei riitä jos idea tai muut ulkoiset seikat eivät ole kohillaan,yrittäminen on kovaa hommaa jossa harvat pärjää varrsinkin näin some aikana jolloin kokemukset yrityksistä leviää kulovalkean tavoin, varsinkin huonot kokemukset.
- Anonyymi
Mihin meni investointiTUKI kajaanilaisella rautaliikkeellä ?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876