Mahdollistat ukrainan korruption.
Pulli häpeä
15
1299
Vastaukset
- Anonyymi
Älä Igor jaksa, nolaat van itsesi.
- Anonyymi
yrjistä nina.
- Anonyymi
ÖRJÖT TULEE PULLI
- Anonyymi
Onks sillä Pullilla semmonen, ISO, kul**?
- Anonyymi
NINA YÖK
- Anonyymi
Pidä muutama selvä päivä välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä muutama selvä päivä välillä.
Voit maata röhnöttää sohvalla röyhtäilemässä ja piäreskelemässä!
- Anonyymi
Mites entinen aluejohtaja?vois johtaa suomen joukot uudelle alueelle?(karjala)?siint tulis uus aluejohtaja,,,,,
- Anonyymi
Ukraina häviää sodan ja pullin avustukset valuvat venäjälle.
- Anonyymi
Luulet vaan saavasi.
- Anonyymi
Mullin, mallin, Pullin,kullin!
- Anonyymi
HÄPEÄ PULLERO
- Anonyymi
Pulli hei laitas vähä avustusta menemään. Ukroopit tarvihee rahee, mielellään käteistä ja 50e seteleinä
- Anonyymi
Tarvetta olis nyt vähintään 100 000e avustukselle, saadaan igorille uutta lexusta alle. Nina voitko hoitaa???
- Anonyymi
PULLERO, NYT TARVIS RAHAA
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882