On mukavaa kun saa 9e päivään siitä kun 4 tuntia päivässä siivoaa ja keittää kahvit. Suosittelen kaikille
Kuntouttava työtoiminta
41
1164
Vastaukset
- Anonyymi
Itse nuohoan munalla lukkoja. Saan 10 euroa päivään + Juuan työttömän keittämättä kahvit juoda.
- Anonyymi
Tiirikoin lukon kuin lukon munallani. Esinahka auttaa koodilukoissa koska esinahkalihakseni on treenattu.
- Anonyymi
Pitäisikkö sinun ensin tenttiä ala-aste, että oppisit kirjoittamaan?
- Anonyymi
Minulle maksetaan kahvin juonnista ja huusissa istumisesta 12€ päivä.
- Anonyymi
Muna nuohoajan työehtosopimuksessa lukee että palkka nousee 15 €/päivä. Luontais etuihin sisältyy jatkuva kahvin juonti ja kaljan paneminen.
- Anonyymi
Ootko kiepissä töissä
- Anonyymi
Olen kiepissä CEO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiepissä CEO
Oon kiepis ADHD, kyllä on vaatteet hujan hajan minun jäljiltä
- Anonyymi
Ajan vaimoani 10€/h
Laskutan häneltä myös yölisän, 5€/h - Anonyymi
Oon kiepissä ovimiehenä. Palkka vain 5€/h. Join liikaa kahvia ja sain kofeiini myrkytyksen, josta seurasi krooninen erektio.
- Anonyymi
Paljonkohan kunta saa tempputyöllistetystä?
- Anonyymi
Lämpimän pierun.
- Anonyymi
tunge se lapsiperhe perseesees
Sanoman toimittaja - Anonyymi
Kierrätyskeskus Kieppi on mainio paikka kuntouttavalle työura ohjukselle. Etenemis mahdollisuudet jopa CEO tasolle. Aloituspalkka ovimies/vaaterekki järjesteliän paikasta on 5€/h. Kokeneen CEO:n palkka on 20€/h 3 tunnin työpäivä 3 päivänä viikossa. Kiepissä CEO on usein hillokeisari.
- Anonyymi
Minkälaisen koulutuksen kiepissä työskentely vaatii?
- Anonyymi
Kansakoulu pitää olla käytynä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansakoulu pitää olla käytynä
Jos olet kansakoulun käynyt, niin olet jo aika vanha. Kuudenympin ja haudan välissä.
Ei tarvi silloin kieppiin lähteä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kansakoulun käynyt, niin olet jo aika vanha. Kuudenympin ja haudan välissä.
Ei tarvi silloin kieppiin lähteä.Poikolan koulun peruskoulu on pakollinen.
- Anonyymi
Kansakoulu todistuksella ei kiepissä CEO:n tehtäviin pääse. Vain pätevyys kiepissä ovimieheksi, vaaterekki järjestelmäksi tai kassa keisariksi. Sen korkeammalle varmaankaan oo mitään asiaa.
- Anonyymi
Onko kukaan koskaan kuntoutunut kuntouttavalla työtoiminnalla
- Anonyymi
Minun impotenssi parani kuntouttavassa työtoiminnassa kiepissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun impotenssi parani kuntouttavassa työtoiminnassa kiepissä.
Minun mielenterveyteni parani kiepin kuntouttavassa työtoiminnassa. Mutta työ pätevyyteni jäi kiepin tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielenterveyteni parani kiepin kuntouttavassa työtoiminnassa. Mutta työ pätevyyteni jäi kiepin tasolle.
Ei hätää. Voit päästä kiepin CEO tehtävään.
- Anonyymi
Kyllä kuntouttavasta työtoiminnasta pitäisi saada 1000€/kk JOS tekee töitä 6h/pv 5pv/vko!.
- Anonyymi
Ainakin pidemmän peniksen saa
- Anonyymi
Millä tekniikalla vehjettä venytetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tekniikalla vehjettä venytetään?
Vehkeen nuppi saranan väliin ja siitä varovasti nojailet taakse päin.
- Anonyymi
vuokra 400
vesi 20
sauna 15
tolppa 10
bensa 200
vakuutus 25
sähkö 150
ruoka 300
auto 250
vaatteet 80
huvi 10
-----------------
1460 e/kk, tuliko tuo tonni puhtaana käteen? - Anonyymi
puhelin 40
netti 30
SOTE 51
medi 40
---------------
+161e eli hyvin perse venyy! - Anonyymi
900€/kk ja myllynkivi roikkumaan kyrvän päästä niin kyllä venyy.
- Anonyymi
Eläkeläisillä on maksetut kämpät ja pelit. Yhteensä 3000e/kk jää pariskunnalla käteen millä vaihtaa autoa ja shoppailla jokapäivän ruoat erikseen, mitä vielä valittavat?!
- Anonyymi
Oon eläkkeellä ja tienaan sen verran että kerran viikkoon saan nakkipaketin ostettua kiepistä.
- Anonyymi
Kerrohan missä tuo Kiepin kylmätiski on?
- Anonyymi
Kiepin kylmätiskistä saa tuoreet ja mehevät grandiosa pizzat.
- Anonyymi
Kiepin kylmätiski on kiepissä. Vasterekkien takana vasemmalla anustappi hyllyn oikealla puolella.
- Anonyymi
En kerro, oot varmaan Nurmeksesta kun et tiiä.
- Anonyymi
Kiepissä on hyvä näitä hommia tehdä.
- Anonyymi
Kiepissä kährätään nokipannu kahvit ja saldosta se onnistuu ja hyvää.
- Anonyymi
Kiepissä puhelinmyyjänä saa jo sen minimi palkan kiveksiä rapsutellessa.
- Anonyymi
Käteen jäi vain hikinen kulli.
- Anonyymi
Vähä edes palkankorotusta sen eteen kun persehiessä painaa vaaterekkien välissä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä933213Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991787Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461647- 901480
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4091354Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21270Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946