Riikka Purra ei tunne mitään kiinnostusta puolustaa maataloutta tältä osin! Purra on hallituksessa riski Suomen maaseudun selviämisen edellytyksille.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/25dc3811-14ea-5a74-a30f-18276f8a8bf7
Riikka Purra on vegaani ja liha- ja karjatalouden vihaaja
17
357
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tuosta ankeuttajasta on kiinnostunut...
- Anonyymi
Eipä maataloutta puolusta enää kukaan, ei edes keskusta.
- Anonyymi
Maanviljelijät luulevat nykyään että Kokoomus puolustaa. Ei puolusta, kosa sillä ei ole mitään yhteyksiä MTK:n vaan ainoastaan Elinkeinoelämän Keskusliittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanviljelijät luulevat nykyään että Kokoomus puolustaa. Ei puolusta, kosa sillä ei ole mitään yhteyksiä MTK:n vaan ainoastaan Elinkeinoelämän Keskusliittoon.
Kokoomus on Elinkeinoelämän Keskusliiton suuryritysten ja vuorineuvosten juoksupoika, mutta pienet ymmärtämättömät köyhät ihmiset äänestävät sitä.
- Anonyymi
Eikö siellä Inkeroisissa ole oikein joku paikka nimettykin Persujen linjan mukaan, Halla-Purna?
- Anonyymi
Olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin, paikannimi onkin kuulemma AnnaPurna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin, paikannimi onkin kuulemma AnnaPurna.
Ääh, Annapurna onkin Neeppalissa! Mitä se muuten siellä tekee, hommaa työperäisiä maahanmuuttajia?
- Anonyymi
Kyllä luulen että Purra välittää Suomen maataloudesta enemmän kuin koko nykyinen hallitus. Vihreät haluaa vaan alas koko homman. Ja ei meillä noi kokan lehdet kasva tai Mari kun nyt on sähkö kallista.
- Anonyymi
Olet väärässä
- Anonyymi
No nythän on demarit jo oikeasti peloissaan :)
- Anonyymi
Sinulla on ilmeisesti lukemisessa ymmärtämisessä ongelmia. Purra on itse ruokavaliossaan kasvis ja kalaruokaa suosivia, mutta ei pidä ajatuksesta, että kasvisruokapäivät tulisivat pakollisiksi eri valtion laitoksissa mm. armeijassa. Mikä on tässä ongelma. Muut puolueet haluavat mm. lopettaa maidon tarjoilun julkisissa laitoksissa esim kouluissa ja vanhusten palveluissa. Vihreät päättää Helsingissä ja siellä ei varmasti vanhukset saa vuoden päästä enää maitoa eikä juustoa ja ei varmasti lihaa. Heille tilataan soijaa ja riisiä ja maailma pelastuu.
- Anonyymi
Älä valehtele! Tuo on sitä persujen muunneltua totuutta
- Anonyymi
Ottamatta kantaa ruokailutottumuksiin vaikuttaa vahvasti siltä, että jossakin on nyt hätä. Joka on lisääntymään päin. Silloin tarvitsee yrittää kaikkea. Helsingissä "bussikuskikin " kulkee ovelta ovelle.
- Anonyymi
Purra vihaa lihantuotantoa.
- Anonyymi
Mikä Kokoomus on puhumaan talouden tasapainosta? – Puolueen vallassaolon aikana valtionvelka kaksinkertaistui
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mpmaenp/mika-kokoomus-on-puhumaan-talouden-tasapainosta-puolueen-vallassaolon-aikana-valtionvelka-kaksinkertaistui/- Anonyymi
Kokoomuksella on aina vaalien alla vaalinaamiaiset. Moni erehtyy näissä naamiaisissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksella on aina vaalien alla vaalinaamiaiset. Moni erehtyy näissä naamiaisissa.
Noin kirjoitti Juhani Simojoki kirjassaan "Sosialidemokratia ja kristinusko." Juhani simojoki oli sosialidemokraatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952002
- 1701337
- 1661263
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede801064Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s70783Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk37758Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er156733Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.98656Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen86622