Riikka Purra on vegaani ja liha- ja karjatalouden vihaaja

Anonyymi-ap

17

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka tuosta ankeuttajasta on kiinnostunut...

• Anonyymi

Eipä maataloutta puolusta enää kukaan, ei edes keskusta.

• Anonyymi

Maanviljelijät luulevat nykyään että Kokoomus puolustaa. Ei puolusta, kosa sillä ei ole mitään yhteyksiä MTK:n vaan ainoastaan Elinkeinoelämän Keskusliittoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanviljelijät luulevat nykyään että Kokoomus puolustaa. Ei puolusta, kosa sillä ei ole mitään yhteyksiä MTK:n vaan ainoastaan Elinkeinoelämän Keskusliittoon.

Kokoomus on Elinkeinoelämän Keskusliiton suuryritysten ja vuorineuvosten juoksupoika, mutta pienet ymmärtämättömät köyhät ihmiset äänestävät sitä.

• Anonyymi

Eikö siellä Inkeroisissa ole oikein joku paikka nimettykin Persujen linjan mukaan, Halla-Purna?

• Anonyymi

Olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin, paikannimi onkin kuulemma AnnaPurna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin, paikannimi onkin kuulemma AnnaPurna.

Ääh, Annapurna onkin Neeppalissa! Mitä se muuten siellä tekee, hommaa työperäisiä maahanmuuttajia?

• Anonyymi

Kyllä luulen että Purra välittää Suomen maataloudesta enemmän kuin koko nykyinen hallitus. Vihreät haluaa vaan alas koko homman. Ja ei meillä noi kokan lehdet kasva tai Mari kun nyt on sähkö kallista.

• Anonyymi

Olet väärässä

• Anonyymi

No nythän on demarit jo oikeasti peloissaan :)

• Anonyymi

Sinulla on ilmeisesti lukemisessa ymmärtämisessä ongelmia. Purra on itse ruokavaliossaan kasvis ja kalaruokaa suosivia, mutta ei pidä ajatuksesta, että kasvisruokapäivät tulisivat pakollisiksi eri valtion laitoksissa mm. armeijassa. Mikä on tässä ongelma. Muut puolueet haluavat mm. lopettaa maidon tarjoilun julkisissa laitoksissa esim kouluissa ja vanhusten palveluissa. Vihreät päättää Helsingissä ja siellä ei varmasti vanhukset saa vuoden päästä enää maitoa eikä juustoa ja ei varmasti lihaa. Heille tilataan soijaa ja riisiä ja maailma pelastuu.

• Anonyymi

Älä valehtele! Tuo on sitä persujen muunneltua totuutta

• Anonyymi

Ottamatta kantaa ruokailutottumuksiin vaikuttaa vahvasti siltä, että jossakin on nyt hätä. Joka on lisääntymään päin. Silloin tarvitsee yrittää kaikkea. Helsingissä "bussikuskikin " kulkee ovelta ovelle.

• Anonyymi

Purra vihaa lihantuotantoa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kokoomuksella on aina vaalien alla vaalinaamiaiset. Moni erehtyy näissä naamiaisissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksella on aina vaalien alla vaalinaamiaiset. Moni erehtyy näissä naamiaisissa.

Noin kirjoitti Juhani Simojoki kirjassaan "Sosialidemokratia ja kristinusko." Juhani simojoki oli sosialidemokraatti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      95
      2002
    2. Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani

Jos meistä tulisi pari?
      Ikävä
      170
      1337
    3. Oudolta tuntuu

Kun on joku joka välittää oikeasti täälläkin.
      Ikävä
      166
      1263
    4. Ikävintä on kokea

Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede
      Ikävä
      80
      1064
    5. Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?

Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s
      Maailman menoa
      70
      783
    6. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      758
    7. Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?

Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er
      Sinkut
      156
      733
    8. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      98
      656
    9. Millaisista tuoksuista miehet pitää?

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen
      Ikävä
      86
      622
    Aihe