harmittaa kun ei enää voi vastustaa korona rokotuksia eikä maskeja:(ei kukaan anna huomiota vaikka miten huutaisia.:((
korona valitus
11
200
Vastaukset
- Anonyymi
Nää jotka kuolee rokotteeseen on jotain vanhoja mummoja
kolmesti rokotettuja - Anonyymi
minua harmittaa kun ei saa enää pelätä nuhaa ja ottaa lisää rokotteita :((
- Anonyymi
Teho osastot olivat täynnä perusterveitä alle 40 vuotiatakin rokottamattomia ja useimpien viimeiset sanat olivat "olisinpa ottanut rokotteet"
Lisäksi rokottamattomista tarttui rokotettuihin tauti siitäkin huolimatta että kolmas annos antoi täyden suojan.
Haittavaikutuksia rokotteella ei olla tähän mennessä havaittu yhtään.
Ei ole mikään vitsailun asia tämä ruttoakin pahempi kuoleman tauti josta ei voi selvitä ilman rajoituksia, tehosterokotteita sekä rokotepassia- Anonyymi
Mitä sinä höpötät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä höpötät
Oletko kuullut sarkasmista?
- Anonyymi
nyt ne foliohatut väittävät että voit saada koronan vaikka olisi 4 rokotetta otettuna.
- Anonyymi
Mitä enemmän rokotteita, sen paremmin sitä levittää piemtä flunssaa nimeltä Korona.
- Anonyymi
- Anonyymi
Valtavasti on kyllä rokottamattomia kuollut. Kaikki neljä piikkiä saaneet ovat täysin hengissä. Mitään rokotehaittoja ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Onko aiheesta tilastoa tai mitään linkkiä laittaa?Kuulostaa nimittäin vahvasti paskapuheelta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aiheesta tilastoa tai mitään linkkiä laittaa?Kuulostaa nimittäin vahvasti paskapuheelta...
Jos suomi24.fi näin lukee, silloin se on totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3753228Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista863084Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2951427Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4481289- 461013
- 8980
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined68964