Onko joku teistä kokeillut mainostettua turvakameraa? Haluaisin kuulla kokemuksista ja ennenkaikkea sen, onko ko laite todella niin toimiva kuten alla olevasta linkistä on luettavissa. Onko asia liian hyvää ollakseen totta. t. Pentti
https://try.myoptiguard.com/pDkQrgGpbJ?utm_source=Google&utm_medium=display&utm_campaign=19496491169&utm_adset=&utm_content=&utm_term=&utm_placement=&gclid=EAIaIQobChMIk9uJuPDM_AIVboxoCR1bEAs3EAAYASAAEgKs2vD_BwE
optiguard turvakamera: onko tämä totta vai humpuukia
7
1645
Vastaukset
- Anonyymi
Minä haluaisin myös kuulla puoluettoman kommentit
- Anonyymi
Ylihintaista roskaa. Samaa "älylamppukameraa" myydään muualla netissä 23 eur/kpl. Eikä halpa ole hyvää tässä tapauksessa. Hyvä optiikka ja ohjelmistot maksavat.
- Anonyymi
Voisitko tarkentaa mielipidettäsi ja kertoa faktaa, mistä olet nuo "totuuden sanan" löytänyt.
Ihan vaikka ranskalaisilla viivoilla - ja sitten vastineeksi sellainen laite (mielestäsi) joka on kohtuuhintainen ja toimiva. Kiitos. t. Pentti
- Anonyymi
Tuosta ei oikein selviä, mihin mahdolliset kuvat ja videot tallentuvat ?
- Anonyymi
Itse en ole saanut asennettua kyseistä mallia. Mainostavat että ilmainen käyttää. Sovellusta asentaessa on vailla luottokortin numeroa, ilmottaa että 5päivää ilmainen jonka jälkeen 49euroa kuussa.
- Anonyymi
Tyytyväisyystakuu
Jos et ole tyytyväinen OptiGuard-kameraan, saat rahasi takaisin.
Onko kameralla piilokuluja? Ei. OptiGuard on täysin ilmainen eikä sisällä piilokuluja.
30 päivän tyytyväisyystakuu.
Jos et ole tyytyväinen tuotteisiimme, hyvitämme sen sinulle! Lupaamme sen.
OptiGuard - Maailman nopein ja helposti asennettava turvakame
Nopea ja helppo asennus. Asennus on yhtä helppoa kuin hehkulampun asentaminen. Ei asennuskuluja. Ei jälkikuluja. Ei ylläpitokustannuksia.
Paljon te lupaatte mutta ei taida mikään pitää paikkaansa.
Ladatessa sovellusta tulee ilmoitus 5päivää ilmainen kokeilu jonka jälkeen 49e/kk. ELI EI OLE ILMAINEN KUTEN MAINOKSESSA LUVATAAN. - Anonyymi
Älä vaan osta.
Ei toimi ainakaan luvatulla hinnalla.
Palautusoikeus oli myös ihan huijausta.
Pyysin palautusohjeen- sain käyttöohjeen.
Haluan rahani takaisin, mutta saas nähdä saanko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.5693451Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol1051578- 751504
- 1661133
- 1441120
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede77932Tämä on naiselle
Hyvää iltaa ja yötä. Mikäli haluat olla rakas, meidän on nähtävä ja juteltava. näin toivoo.mies38836- 94822
Teki mieli sanoa
Ajatukseni karkaavat kuin levottomat perhoset sinne missä sinä olet. Teki mieli sanoa, että olet todellinen syyni. Alku ja loppu, avoin äärettömyys. A37821