Luulen että poika tykkää musya

Tänään liikka tunilla tanssittiin ja mun ei vielä entinen (olen melkein päässyt yli) ihastus määrättiin parikseni.no kyllähä mulla lako sydän hakata. Ku se tuli se oikeesti kumars kunnolla ja sit se osas tanssii. Sit ko tytöt puti saattaa pois se iha kunnolla saattoki. Mä kyl luulen et se on tehny sillee muillekki sen tanssipareille.
Se on tosipaljo pitempi ku mä ja oli vähä kuusallista tanssii sen kaa, varsinki ku oon oaljo öienemoi ku se. Sen käsi oli mun kainalossa vaikka sen pitäs olla vyötäröllä. Mut joo. Ku oltii tanssittu se jotrki pelleili kautta imitoi sen kavereille et ku mä oon lyhyt ja sen piti olla vähä polvet koukussa.

Joo, en kyl usko et se on muhu ihastunu mut vastaukseg ei haittsa
0207
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tänään liikka tunilla tanssittiin ja mun ei vielä entinen (olen melkein päässyt yli) ihastus määrättiin parikseni.no kyllähä mulla lako sydän hakata. Ku se tuli se oikeesti kumars kunnolla ja sit se osas tanssii. Sit ko tytöt puti saattaa pois se iha kunnolla saattoki. Mä kyl luulen et se on tehny sillee muillekki sen tanssipareille.
Se on tosipaljo pitempi ku mä ja oli vähä kuusallista tanssii sen kaa, varsinki ku oon oaljo öienemoi ku se. Sen käsi oli mun kainalossa vaikka sen pitäs olla vyötäröllä. Mut joo. Ku oltii tanssittu se jotrki pelleili kautta imitoi sen kavereille et ku mä oon lyhyt ja sen piti olla vähä polvet koukussa.

Joo, en kyl usko et se on muhu ihastunu mut vastaukseg ei haittsa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu