Mies kaipaatko mua koskaan

Anonyymi-ap

Niin kuin mä sua? Olet ollut mielessä tosi paljon, vaikka ei olla nähty pitkään aikaan. Jos vielä voisin, olisin valinnut sanani toisin. Mun sydän on välillä riekaleina kun mietin mihin on tultu.

31

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koskee n.500 000 ihmistä nuo sananvalinnat.

    • Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
      Suruna sielussain, valona yössä vain.

    • Anonyymi

      Nukuttaa

    • Anonyymi

      En mieti enää. Elämässä eteenpäin mennyt ➡️

    • Anonyymi

      Joskus tulee valittua sanat huonosti, mutta ei se kaikkea kaada. Jonkin aikaa voi olla paha olla, eikä pysty ajattelemaan järkevästi, mutta ainakaan itselläni se ei kestä pitkään. Minua jäävät kyllä myös vaivaamaan pahasti konfliktit tärkeiden ihmisten kanssa.

      • Anonyymi

        Minulla myös, jos joudun puolustuskannalle. Menin lähes paniikkiin tässä taannoin, kun tuli sellainen "yllättävä" tilanne. Ei pysty. Ja sivusta olen.


      • Anonyymi

        Kommunikoidessa voi tulla väärinymmärryksiä. Joskus ne kaataa suhteita ja joskus yhteyden löytäminen uudelleen lähentää entisestään. Anteeksipyyntö ja anteeksianto ei ole helppoja. Teoriassa todettua mutta käytännössä voikin vesittyä.


    • Anonyymi

      Kuinka pitkään aikaan ei ole nähty?

      • Anonyymi

        Tiedät senkissä olet hän
        Miehelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät senkissä olet hän
        Miehelle!

        Aika iso senkki tai pieni mies. Tuo kyllä kieltämättä on hyvä tunniste, toisin kuin "oikea tietää kyllä" eri variaatioineen.


      • Anonyymi

        Yli vuoteen ei olla nähty 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli vuoteen ei olla nähty 🥺

        Me ollaan miehen kansana kyl nähty viime vuoden puolella !


    • Anonyymi

      Näinpä juurikin. Yli vuoteen ei ole nähty. Harmillista.

      • Anonyymi

        Sydän riekaleina siitä 🥺


      • Anonyymi

        Onko sun nimen eka kirjain M?

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun nimen eka kirjain M?

        Aloittaja

        On..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On..

        Voisitko olla hän? Milloin tarkemmin näitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko olla hän? Milloin tarkemmin näitte viimeksi?

        Joulukuussa -21


    • Anonyymi

      Ota minuun yhteyttä vai eikö oo numeros kun suutuit ja poistit

      • Anonyymi

        Niin taisi käydä. Tuli olo, että suutuit niin paljon, että et halua kuulla musta enää mitään


      • Anonyymi

        Olet trans ukko väärällä palstalla! Mene pois!


      • Anonyymi

        En oo poistanut sun numeroa


    • Anonyymi

      Mutta tiedäthän, ei jo sanottua saa enää takaisin eikä tehtyä tekemättömäksi. Se on vaan niin ja vastuu on kannettava.

      • Anonyymi

        Sanoja ei saa takaisin se on totta. Mieli murtuu joka kerta, kun ajattelen sitä.


    • Anonyymi

      En ole pitkävihainen, vaikka joskus haluaisin olla. K mies

      • Anonyymi

        Ei ollut K miehelle aloitus. Tuo on hyvä piirre. Toki varmasti vaikuttaa se, miten on kokenut tulleensa loukatuksi. Jos pystyy hyväksymään keskeneräisyyden itsessään, on helpompi hyväksyä se myös toisessa. Puhumalla asiat yleensä selviää, jos siihen on halua molemmilla. Rakkautta on myös päästää irti silloin, kun huomaa, että toinen haluaa mennä.


    • Anonyymi

      Kyllä varmasti muistaa. Toivottavasti kohtaatte joskus.

      • Anonyymi

        Kiitos sulle sanoistasi!


    • Anonyymi

      Ota minuun sitten yhteyttä ja lopeta se valhtelu itselle ja muille

    • Anonyymi

      Ihan jokainen mies on jatkanut elämää jos ei pidä yhteyttä? Joten älkää jääkö kaipaamaan tuhlaatte vain turhaan omaa elämäänne.Se juna meni jo!

      • Anonyymi

        Näin oon ajatellutkin. Kaikki merkit viittaavat siihen. Kiitos muistutuksesta! Ei oo helppo unohtaa itselleen tärkeää, mutta toisaalta jokaisella on vapaus valita. Hän on valinnut mennä, silloin mun täytyy myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe