Sellaiseen pöyhkeilyyn ja kuvitelluista näyistä kerskailuun ei tällä saitilla kannata korvaansa kallistaa. Tämä puolestaan johtuu näissä porukoissa vallitsevasta hengestä joka kumartaa sellaisia ihmisiä, joilla on suurimmat harhat kerskauksinaan. Nimittävät näitä "armolahjoiksi".
Erikoista, ettei nähdä lainkaan, (vaikka luetaan Raamattua), mitä Raamattu puhuu Jumalan lapseudessa ja lahjoissa kasvamisesta.
Ei ymmärretä, ettei suureksi kasvamisella saavuteta muuta, kun menetetään Jumalan armossa eläminen, joka vaihtuu lihalliseksi, ylpeydessä kasvamiseksi, näiden kuviteltujen voimien kasvaessa.
Tätähän ihmisliha huutaa, suureksi, suureksi, viisaaksi, voimakkaaksi lahjakkaaksi.
Kristuksessa elävät ihmiset kasvavat aina vain pienemmiksi, Kristuksen ja Jumalan armon kasvaessa heissä suuremmaksiö. He tulevat Jumalan armosta kokonaan riippuvaisiksi, Jumalan armosta ja syntien anteeksiaamisesta iloitseviksi.
Tässä on tie syntisille. Jeesus Kristus, meidän syntiemme tähden ristiin naulittuna, kuolleista ylösnousseena, vapahtajana.
Ef. 4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
Ef. 4:15 vaan että me, ...
- ... totuutta noudattaen rakkaudessa,
- ... kaikin tavoin kasvaisimme
- ... häneen, joka on pää, Kristus,
Hurmahenkien propaganda on pelkkää ihmislihasta pöyhkeilemistä
Anonyymi-ap
2
120
Vastaukset
Roomalaiskirje 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Jos siis aloittajan mielestä armolahjoja ei ole , niin ei sitten ole aloittajalla tätäkään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128