Moikka!
Olisko sulla tarjota maine coon kollia astutukseen?
Meillä maine coon naaras joka ei rekisterissä.
Pitäisi olla kiimassa lähipäivinä.
Laita viestiä [email protected].
Etsin maine coon kollia astutukseen
2
146
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tuloksilla tälle on testit tehty, vai onko tehty ollenkaan? Edes paperittomien mirrien omistajat eivät halua kolleilleen hyppykuppia, saati paperillisten coonien omistajat. Ja ihan oikeasti se kattisi ei paperittomana mikään cooni ole.
- Anonyymi
Jos eläintä ei ole rekisteröity jonkin rotuiseksi, niin oikeammin pitäisi tarjota:"maine coon- rotuisen kissan näköistä kollia" astutukseen.
Sekä olipa rotukissa tai ei, eli niitä papruja tai ei, niin todistukset tautitesteistä haluaa astutettavan kissan omistaja nähdä, ennenkuin päästää kissaansa lähellekkään astuvaa kissaa.
Pentutehtailua ei sitäkään pidä tukea. Oletko varma, ettei näitä paperittoman maine coon kissan näköisen kissan pentuja yritetä sitten myydä maine cooneina, joita ne eivät millään voi olla, koska toinen vanhempi on paperiton eli maine coonin näköinen kissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1292018Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31636Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2661400Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281249- 58956
- 58880
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes17874Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44718Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39713- 234706