Ilveslahden siivous

Anonyymi-ap

Mikähän yritys tämä on huomasin vaan, että haetaan työntekijää. Minulla aivan tuntematon ei taida olla paikallinen

15

1678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kait ne tuommosta huoli jos ei pölyrättiä erota lattiamopista

• Anonyymi

On ae tuo linkittäminen jännää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ae tuo linkittäminen jännää

On se jännää kommentoida linkkejä

• Anonyymi

Kannattaa lukea linkki niin tietää mitä tilaa tai millainen työpaikka kyseessä

• Anonyymi

Ei kannata

• Anonyymi

Palkkaavat ketä tahansa, kuka erehtyy niille menemään ja siivousjälkikin on sitten sen mukaista. Raput hutaistaan pikaisesti pelkällä harjalla vettä ei käytetä ollenkaan, rappukäytävissä rappujen kaiteet jätetään pyyhkimättä ylhäältä tulevasta pölystä ja kun ottaa kaiteesta kiinni alas mennessä, niin onkin käsi sitten mustana pölystä. Saunat käydään ovelta katsomassa ja ei aina viitsitä edes roskia pois tyhjentää saati sitten, että pestäisiin niitä saunoja. Sitä en tiedä mitä palkkaa maksavat vai maksavatko ollenkaan, ainakin näyttäisi vaihtuvuus olevan kova.

• Anonyymi

Sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan

• Anonyymi

Taitaa konilannotkon perällä ainakin käydä satunnaisesti siivoskelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa konilannotkon perällä ainakin käydä satunnaisesti siivoskelemassa.

Tosin ulko-oven vieressä oleva tupakki /roskis on ollut sellaisenaan noin puolitoista vuotta tyhjentämättä. Meneeköhän 2 vuotta kesällä rikki?

• Anonyymi

Joo huomattiin sama että kuivalla liinalla pyyhkivät rappukäytävät ja kun vuoden päivät niin tehdään ja sitä rättiä ei ikinä kastella, niin kaikki lika on pinttynyt kiinni ruskeiksi länteiksi. Ja hiekat jää nurkkiin kun ei ikinä imuroida. Ala-arvoisin siivousfirma ikinä.

• Anonyymi

halvalla ei saa hyvää.

• Anonyymi

Onko ketään joka olis vielä ilveslahdella töissä?
      Itse olin ja onneksi irtisanouduin. On kyllä sairain työpaikka ikinä. Varsinkin vaalea tukkainen hieno helma esimies nainen ja hänen miehensä. Voi luoja mitä ihmisiä. Valehtelevia varkaita ovat. Pomot toimistolla ihan yhtä hirviöitä. Omaa etuaan ajatteleevat ja vähät välittää työntekijöistä. Paitsi niistä kenen kieli on syvällä p...sä.

• Anonyymi

Sulaa hulluutta maksaa siivouksesta euroakaan.

• Anonyymi

Ilveslinnan pihalla säilyttää työautoaan vai tekeekö siellä siivouskeikkaa. Mutta mitä siellä siivoaa, eihän siellä ole toimintaakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe