En mä ymmärrä

Anonyymi-ap

miksi sä et ole ollenkaan missään enää oma itsesi?? 😢😢😔

86

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tää miehelle viimeviimevuodelta?

      • Anonyymi

        Toissa toissa kymmenvuodelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toissa toissa kymmenvuodelta

        Eipä sitten ihme, jos toinen on muuttunut😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toissa toissa kymmenvuodelta

        Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta olla "EI-OMA-ITSENSÄ", eli sellainen miksi sinä heidät kuvittelet tai haluaisit heidän olevan. Tai millainen sinun näkökulmastasi joku on ollut 1990-luvulla.

        Ainakaan itse en edes haluaisi tavata jotakin omahyväisiä kekkanokkia, jos eivät ole edelleenkään yhtään kehittyneet henkisesti ihmisinä sitten 1990-luvun. ⛔

        Jospa joku on ollut onneton ihmisenä silloin, kun sinä olet joutunut olemaan heidän kanssaan tekemisissä ja päinvastoin. Sittemmin tullut omaksi itsekseen, jota sinä et pysty tunnistamaan - ja hyvä niin. Myös paska seura voi tehdä pahaa alkupuolilla elämää. Mene ja tiedä.


    • Anonyymi

      Minä olen ollut aina oma itseni täällä palstallakin. No saattaa olla niinkin, että aika paljon on tullut kirjoiteltua huumorilla.

    • Anonyymi

      En nyt oikeen tajuu näit juttuja🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Seonnut varmaankin

      • Anonyymi

        sitähän sä haluaisit ja yrität tuolla toiminnallasi


    • Anonyymi

      Olen jo 5D ulottuvuudessa

    • Anonyymi

      Miksi olisin. Ei musta mitään ihmeellistä ole. Tylsääkin tylsempi.

    • Anonyymi

      Kuka? Mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen

        Mies, huomenna nainen, hiukset vaihtaa väriä, samoin naamiot ym.


    • Anonyymi

      Ihmiset muuttuu ja kehittyy. Kaikki ei aina pysy samana.

      • Anonyymi

        Mutta ku eihän sua meinaa ees tunnistaa... 😉😂😍


    • Anonyymi

      Liian kova pettymys, tai oikeastaan kaksi kovaa kokemusta jotka ravistelee vieläkin. Mä oon hukassa.

      • Anonyymi

        Ja vanha. Vanhentunut. Lannistunut.


      • Anonyymi

        Tsemppii, kyllä se siitä taas aurinkokin paistaa ja haleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppii, kyllä se siitä taas aurinkokin paistaa ja haleja.

        Nää tällaiset tsemppi viestit on kivoja. Ihmiset kun jakaa kaikkea hyvää, niin se hyvä lisääntyy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää tällaiset tsemppi viestit on kivoja. Ihmiset kun jakaa kaikkea hyvää, niin se hyvä lisääntyy :)

        Noniii😍🤗👌jos nyt ymmärrettäs että oikeesti rakkaus ja toisista välittäminen vois ollakkin mukavampaa kuin kiusaaminen vähättely ja arvostelu.


    • Anonyymi

      Olen oma itseni. En vaan alistu enää kenenkään leikkeihin. Pidän puoleni ja puolustan heikompiani. Turha yrittää leikkiä kanssani, nään lävitsesi.

      A

      • Anonyymi

        Noin minäkin olen toiminut ja siksi en ole halunnut jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa palstan ulkopuolella.


      • Anonyymi

        Kenelle tämä oli???? 😥😢


      • Anonyymi

        Hienoa! Ja toi just että puollustaa heikompaa kertoo jotain. Sussa on voimaa💪ja ❤oikeessa kohtaa. Kukaan ei silti saa hyppiä nenille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tämä oli???? 😥😢

        🤣😂😂


    • Anonyymi

      Juuri nyt olen vain oma itseni. En elä toisten elämää, kenenkään painostamana. Suosittelen kaikille.

    • Anonyymi

      Onpa aloittaja harvinaisen sairas viesti

    • Anonyymi

      Onko ruma?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Kaunis edelleen


    • Anonyymi

      Rölli köyhä

    • Anonyymi

      Ostin uuden puhelimen, se on niin kallis että nyt pitää kaksi viikkoa sylkeä kattoon.

      • Anonyymi

        Sitten on katon siivous vielä. Siihenkin menee aikaa.


    • Anonyymi

      Rankat kokemukset jättää monesti jälkensä ja muokkaa omaa ihmisyyttä ja uskoa toisiin. Maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana, onko muutokset hyviä tai huonoja, kohtaako hyviä tai huonoja ihmisiä, niillä voi olla merkitystä toiseen.

      • Anonyymi

        Luottamuksen voi menettää niin helposti nykyisin, mustamaalaamiset ym. (hektisyys).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamuksen voi menettää niin helposti nykyisin, mustamaalaamiset ym. (hektisyys).

        Mitä jos hakisit ammattiapua itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamuksen voi menettää niin helposti nykyisin, mustamaalaamiset ym. (hektisyys).

        Nykyisin?

        Luottamuksen ihmiseen kun menettää, se on siinä.
        Vuosisata, vuosikymmen, vuosia sitten tai tulevaisuus - sama fakta!


    • Anonyymi

      Kyllä se oma itseys aina lopulta valkenee heikkolahjaisimmillekin

    • Anonyymi

      Sä vaan kuvittelet

    • Anonyymi

      Olen vaan muuttunut

    • Anonyymi

      Miksi sä itket koko ajan? Ugh

    • Anonyymi

      Kaikki me vanhetaan päivä kerrallaan, joten eipä taas oteta yhtä silmätikuksi.

      • Anonyymi

        en tarkoita mitään vanhentumista


    • Anonyymi

      Olen pahoillani, mutta kaipuu sinuun jättää jäljet myös kasvoihini...💔

      • Anonyymi

        Saman se on tehnyt varmaan myös minun kasvoilleni mutta en tarkoittanut sitä 😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman se on tehnyt varmaan myös minun kasvoilleni mutta en tarkoittanut sitä 😩

        Tarkennatko sitten, mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko sitten, mitä tarkoitat?

        Olisi kannattanut väistää nyrkkiä nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kannattanut väistää nyrkkiä nopeammin.

        Ai ne, ne on vaan mun silmäpussit😅. En ole kokenut väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne, ne on vaan mun silmäpussit😅. En ole kokenut väkivaltaa.

        Onko se kuitenkin tähtäimessä se sen kokeminen vastaanottajana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se kuitenkin tähtäimessä se sen kokeminen vastaanottajana?

        Tarjoudut hakkaamaan naisen ihan ilmatteeks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoudut hakkaamaan naisen ihan ilmatteeks?

        Äijähän sinä olet. Oletko masokisti vai jotenkin muuten viehättynyt väkivallan mahdollisuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijähän sinä olet. Oletko masokisti vai jotenkin muuten viehättynyt väkivallan mahdollisuuteen?

        Nyt ei ymmärrä enää. Tämä keskustelu lienee loppu.


    • Anonyymi

      koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

    • Anonyymi

      Joka ilta valelen itteni ulosteela joten on silmätulehdus ja turvottaa tämä iso ahhteri on niin ikävä tietenkii. Nähään jo kohta okei terveisin Kolikobakteeri kiva bakteri

    • Anonyymi

      Et tule olemaan tekemisissä naisen kanssa josta kirjoitat tähän tapaan. Sori suorasta palautteesta.

      • Anonyymi

        Ettei vain aloittaja itse olisi nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vain aloittaja itse olisi nainen?

        All the same


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vain aloittaja itse olisi nainen?

        Varmasti ko. mies oma voimakkaan feminiinisen puolen,,se on selvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vain aloittaja itse olisi nainen?

        Kiusaaja transu-ukko se on! Leikkii naisena, ett saa mustamaalata naisia, ku itte haluis olla nainen!


    • Anonyymi

      Koska yhtäkkiä heräsin siihen todellisuuteen että minua on kohdeltu huonommin kuin tiesin, ymmärssinkään.
      Minulle on valeheltu, pimitetty asioita, kävelty yli, puhuttu pahasti, pidetty itsestään selvyytenä, olin usein kuin ilmaa.
      Heräsin vain näkemään totuuden siittä mitä on rakkaus ja mitä se ei ole.

      • Anonyymi

        Hitto että näitten lukeminen alkaa ahistaa. Onko kaikilla nyt ok olla?
        En tiiä sanoisko että onneks kiinnostuin tulemaan tänne vai ei ois pitäny


    • Anonyymi

      Koska aloitin piripirin, ja se piristää kummasti.

      • Anonyymi

        mies soitatko tänään


    • Anonyymi

      Siihen on omat syynsä.
      Parempi pysyä poissa ja olla vaan omissa oloissaan. Haittana se, että ei tunnu itsestäkään mukavalta. Olen luovuttanut.

      • Anonyymi

        Ehkä ymmärtäisin jos kertoisit miksi. Mullakin vähän hämärtyy todellisuus tämän myötä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ymmärtäisin jos kertoisit miksi. Mullakin vähän hämärtyy todellisuus tämän myötä :(

        Täällä ei parane kertoa yksityiskohtia muuta kuin että ulkopuolisilla on osuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei parane kertoa yksityiskohtia muuta kuin että ulkopuolisilla on osuutensa.

        Varmasti onkin ja sekin tässä sekoittaa :(


    • Anonyymi

      Olen varmaan lihonut, vanhentunut jne. Henkisesti kyllä vahvempi kuin koskaan.

    • Anonyymi

      Miten hän on muuttunut? Ei ulkoisesti siis ainakaan.

    • Anonyymi

      Olemala oma itseni en ole löytänyt rakkautta. Tuntuu, että minun on kehityttävä.

    • Anonyymi

      Mulla on alterego. Tai itse asiassa 26 kpl. Valitsen strategisen ja taktisen arvion perusteella tilanteeseen sopivimman. Näin meidän kesken.

      • Anonyymi

        Tuon olen huomannut


    • Anonyymi

      Kaikissa on monia puolia, ehkä se mistä viehätyit oli vain satunnainen vierailija.

    • Anonyymi

      Se että onnistuin vastaamaan odotuksiasi taisi olla onnenkantamoinen, tässä kaikkien ristitulessa tulee hieman irrallinen olo ajan mittaan. Ettei ole enää mitään ominta itseäkään.

      • Anonyymi

        Mun kokemus taas on päinvastainen. Jos "onnistuu vastaamaan jonkun odotuksia" eli MANIPULOINTEJA, ei ole oma itsensä. Sellaisesta toksisesta suhteesta kun pääsee eroon, helpotus tuntuu lopun ikää.

        Oma itsensä ei nimenomaan ole ulkoapäin manipuloitu, painostettu, kaivoon väkisin kannettua vettä. Jyrän alta kun pääsee, tai diktatuurin, voi olla vihdoin se, mitä oikeasti on aina halunnut olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kokemus taas on päinvastainen. Jos "onnistuu vastaamaan jonkun odotuksia" eli MANIPULOINTEJA, ei ole oma itsensä. Sellaisesta toksisesta suhteesta kun pääsee eroon, helpotus tuntuu lopun ikää.

        Oma itsensä ei nimenomaan ole ulkoapäin manipuloitu, painostettu, kaivoon väkisin kannettua vettä. Jyrän alta kun pääsee, tai diktatuurin, voi olla vihdoin se, mitä oikeasti on aina halunnut olla.

        Onko ymmärryskyvyssäsi jotain vikaa. Onnistua vastaamaan odotuksia, ei tarkoita manipulointia keneltäkään


    • Anonyymi

      Se varmaan tuo elämä kaikkinensa pistää synnyttämään itsens aika ajoin uudelleen, feenix tuhkasta ja niin poispäin.

      • Anonyymi

        Asia ei ole noin ollenkaan.


    • Anonyymi

      Pitäisikö minun loputtomiin olla teidän hybäksikäytetyävissä? Eiköhän mieluummin hoideta vähän paskaa teille, niin lipuu hyväksikäyttö. Sen jälkeen häivytään, ja aloitetaan hyvien ihmisten seurassa uusi elämä. Te voitte jäädä hoitamaan paskaa ja kitumaan tänne. Osat vaihtuu.

      • Anonyymi

        Eihän täälä muut kirjoittele, kuin te kaks trranua,....


    • Anonyymi

      Millainen minä sitten olen mielestäsi, omana itsenäni?

    • Anonyymi

      Joskus olin joo hyvä, autoin muita, en vienyt, kunnes joukko psykopaatteja hyökkäsi kimppuun, hakkasi sinut, tuhosi ja kidutti vuosia. Yritti tappaa, sekin oli laillista. Miksi en vähän laittaisi paskaa takaisin? Ei oo mitään hävittävää, kattoo vaan ettei linnaan joudu ja lapset voi hyvin. Puolustaa niitä ja järjestää elämää. Sitäkin, varsinkin taloutta sabotoudaan ja yritetään urkkia. Parhaiten tiedän itse, niin on tähänkin asti selvitty ja selvitään. Mutta kun kiusaa tehdään ja tungetaan yksyisalueelle ja vainotaan. Sitten ollaan oma itsensä, hyville hyvä, mutta jatkossa paha pahoille ja annetaan pahaa ja paskaa takaisin.

      • Anonyymi

        Sinäkö sen aiheutit v. 2017 yöllä, olin kuolla ja töissä vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen aiheutit v. 2017 yöllä, olin kuolla ja töissä vielä!

        Sivusta : 2017 oli joukkovainon vuosi! Muillakin?


      • Anonyymi

        Tämä lohduttaa hieman, että en ole ainoa tuossa tilanteessa. Mahtaakohan olla samat laumat asialla?


    • Anonyymi

      En usko että aloittaja tietää kenenkään sellaisen omaa itseyttä josta pitää palstalla spekuloida ikävää ja totta

    • Anonyymi

      Kivaa viikonloppua, kaikkea hyvää yllä pitäkää. Nii.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe