Tiesittekö, että Suomessa on lähes jokaisella ihmisellä tuhansia etunimikaimoja, jopa koko nimen kaimoja voi olla satoja. Wooow. Ihan totta se on. Eli jos täällä näkyy oma etunimesi, niin älä ole tyhmä, vaan muista tämä infopläjäys. 🙄
Infopläjäys teille
50
266
Vastaukset
- Anonyymi
Äläpä ole niin varma.
- Anonyymi
Olen. Koska tuo on totuus. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Koska tuo on totuus. 🙄
Ei mun kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun kohdalla.
Jaa sulla on sitten varmaan tosi harvinainen etunimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sulla on sitten varmaan tosi harvinainen etunimi.
On niitä mutta ei millään aloituksessa sanottuja lukuja.
Eiköhän sen jokainen tiedosta...
- Anonyymi
Minusta vähän tuntuu, että ei...
- Anonyymi
Täällä on idi..ootteja, jotka pelkän etukirjaimen peruusteella kuvittelevat tunnistavansa, saati jos nimi laitetaan niin piru on irti. Niin tyhjäpäistä porukkaa kuin vain voi . Ja auta armias, jos kerrot olevasi nainen niin mieheksi luulija ampuu kuin tykki.
- Anonyymi
Joo et arvakaan miten minulle kävi. Tulin palstalle ja hetken luin ja huomasin minun koko nimen lisäks muutakin minusta ja perheestäni. ja siis tää tapahtui palstalla jo ennen kun olin täällä. Eli en tiedä oliko kyseessä työyhteisö vaiko mustasukkaisuus vai molemmat. Eiks oo hämärää? en ap siis taaskaan
- Anonyymi
"sattumia" oli jo niin paljon että se ei enää kelpaa selitykseksi. En muista oliko se vihreä valkoinen vaiko sini valkoinen.
- Anonyymi
Onneksi olet täydellinen
- Anonyymi
Olen sen verran, että en kuvittele heti mua kaivattavan jos mun etunimi näkyy täällä, enkä myöskään ajattele tuttujen kaimoista, että jaaa tuon on pakko olla se mun tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen verran, että en kuvittele heti mua kaivattavan jos mun etunimi näkyy täällä, enkä myöskään ajattele tuttujen kaimoista, että jaaa tuon on pakko olla se mun tuttu.
Mitenkä olis jos lapsesi nimet sinun sukunimi autosi merkki syntymäpäiväsi perheesi syntymäpäivät paikkakunta näin esimerkiksi tulisi esille? noup en vieläkään ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä olis jos lapsesi nimet sinun sukunimi autosi merkki syntymäpäiväsi perheesi syntymäpäivät paikkakunta näin esimerkiksi tulisi esille? noup en vieläkään ap
Ei siinä auta kun koittaa että mitenkä jos siltä tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä auta kun koittaa että mitenkä jos siltä tuntuu
Palstaharhat. Ei se anonyymi sitä tiedä joka kertoi juuri noiden tietojen tulleen ilmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaharhat. Ei se anonyymi sitä tiedä joka kertoi juuri noiden tietojen tulleen ilmi
Meinasin ihan yleisellä tasolla et ei siinä auta ku koittaa onneaan muiden tietoja levittämällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ole koskaan mitään tuollaisia aloituksia.
Kokonimikaimoja itselläni ei tiettävästi ole kuin 7 Suomessa asuvaa, mutta en ole tarkistanut liki kymmeneen vuoteen onko tilanne muuttunut.
Se on hyvä kun kokonimi on Ruurikki Theodozius Marcus Löfgren av Knickenberg, niin kovin usein ei tule kokonimikaimoja kohdalle.- Anonyymi
Ei mun kuivatun nimisiä ole kuin alle 50 .
- Anonyymi
Kuivatun 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivatun 😂
😂😂😂 Sekin jo tekee siitä erikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Sekin jo tekee siitä erikoista.
Uskon sen 😂
- Anonyymi
Pitääkö se liottaa aina ennen käyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö se liottaa aina ennen käyttöä?
Jep. Aluksi on sellainen pieni ja kuiva. Mutta kun hänet laittaa veteen, se kasvaa jopa 6 kertaa oman kokonsa verran. Voidaan kuivata ja käyttää uudelleen monia kertoja.
- Anonyymi
Onneksi teit ihan aloituksen aiheesta jota kukaan ei kyllä olisi tajunnut ja palstan harhaista päätellen tämä ei ole edes sarkasmia
- Anonyymi
Ap:n kirjoitus vaikuttaa jotenkin katkeralta. Onko täällä mainittu väärä nimi ?
- Anonyymi
Ei vaan mulla on yksi muu tunne, ja se ärsyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan mulla on yksi muu tunne, ja se ärsyttää.
No mikä o?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä o?
Se että jollain itserakkaalla idiootilla on sama etunimi kuin mun kiinnostuksen kohteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että jollain itserakkaalla idiootilla on sama etunimi kuin mun kiinnostuksen kohteella.
Pelottaako jos se on hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain idiooteilla ei ole mitään rajaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain idiooteilla ei ole mitään rajaa...
Taas Jii mies vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi katja vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Jii mies vai?
Kaivattuni on T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattuni on T
Teet on parhaita kaikessa
- Anonyymi
Whoot eiks täällä oo r t j tai k?
- Anonyymi
Janne on ihanin❤💋
- Anonyymi
Joo tiedossa
- Anonyymi
😎 breakinpointssssh
https://youtu.be/WLt1JHSe33U - Anonyymi
Olet ikävä ilonpilaaja.
- Anonyymi
Ärrin murrin ..!! Ei ole muita Annoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärrin murrin ..!! Ei ole muita Annoja
Alkaako dukunimesi U:lla?
- Anonyymi
Ajatuksiaan ei pitäisi hautoa lainkaan.
- Anonyymi
Ei varmasti ole. T: Jarmo-Leena
- Anonyymi
Se ei haittaa vaikka useammalla kumppanillakin olisi.
- Anonyymi
Ei täällä edes kaikkia kirjaimia ole näkynyt saati mun etunimeä. Miehelläkin on niin kiva nimi, ettei sitä uskalla tänne kirjoittaa. Saa muuten kaikki ilkeät omistelijat kimppuunsa
- Anonyymi
Etunimikaimoja minullekin on, mutta koko nimen kaimoja ei yhtään.
- Anonyymi
Mulla (naisella) sama. Ei yhtään kokonimikaimaa!#
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla (naisella) sama. Ei yhtään kokonimikaimaa!#
Nainen minäkin, joka tuo aiemman kirjoitin.
- Anonyymi
Kun ei ole suomalainen nimi niin se on jo erikoisempaa jos oma nimi näkyy.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809