3. Maailmansota

Anonyymi-ap

3 maailmansota jo niin lähellä, että viisain lopettaa työ ja muuttaa pois täältä ei turvallisesta suomesta. Venäjä hyökkää lähiaikoina suomeen.

14

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt tänään jo näköjään iltasanomatki alkaa kertoa totuutta. Turha enään vältellä, ku sota on melkein julistettu.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­m­f­­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17709111B

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kannattaiskohan lähteä piiiitkälle lomamatkalle vaikka Tongalle sikopaimeneksi ? Venäjä sitoi ydinvoimahankkeillaan Unkarin ja Turkin kädet joten Natoon tuskin päästään. Maamme demaripresidentit taisivat tehdä maamme kannalta hirveän virheen ?

      • Anonyymi

        Näin on, putinin ehtona ydinpolttoaineen toimittamiseksi Turkkiin ja Unkariin on, etteivät ne hyväksy suomen ja ruotsin nato jäsenyyttä.
        Suomi ja Ruotsin nato portti on lopullisesti sulkeutunut.
        Tosin, Suomi on yksin, jos venäjä suomeen hyökkää, joten Suomi päästää venäjän joukot Lapin yli Ruotisin puolelle, jolloin Ruotsi ja Norja liittyy sotaan.
        Venäjän tavoite on Kiirunan rautakaivokset.
        Tukholman ennusteessa on nämä mainittu ja myös Arto Laurin youtube kanavalla paljastetaan asioita, joita yle, eikä media kerro, live kanavalla.


    • Anonyymi

      Eihän ryssä etene edes Ukrainassa, vaikka kaikki paukut on pelissä. Ei oo paukkuja hyökätä tänne. Britannialta ainakin on 100% turvatakuut olemassa.

    • Anonyymi

      Jos Putin aikoo aloittaa 3 maailmansodan, hänen pitää kerjätä lisää aseita Natolta..muilta mailta ei saa tarpeeksi aseita....miehistöä varmaan riittää, onhan sielä vankiloissa ja kaduilla ukkoja vielä tapattamatta.

    • Anonyymi

      Tänne vaan jos pallopäät haluaa yrittää. Ryssien ruppeja on 200 000 rajalla maan alla.

      • Anonyymi

        Kas kas, Ressun viisauksia (ennustuksia) on taas alettu kopioida, kun aluksi niille naurettiin (kuten Lordin osallistumista Euroviisuihin). No, siitä vain. Jokainen tietää ja muistaa Reijon, Kokkolan Kingsin TOSI-realistiset kirjoitukset kolmen - jopa 30:n vuoden ajalta. Viimeinen tosiviisaus julkaistiin eilen 17.1.2023 toisessa keskustelussa...
        "Suomi menetti vapauden ostamalla ydinaselavetit - muka maamme puolustamiseksi - täysin turhat ilmojen leikkikalut USA:sta. Toinen typeryys oli jäsenanomus hyökkääjäorganisaatio NATO:on. Lopullinen hulluus oli "sodanjulistus" Venäjän kansaa (Duumaa) vastaan, luovuttamalla sotakalustoa Ukrainaan. Joten, taas on syytä nauraa Suomen hallituksen, ylipäällikön/sotilasjohdon typeryyksille, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kas, Ressun viisauksia (ennustuksia) on taas alettu kopioida, kun aluksi niille naurettiin (kuten Lordin osallistumista Euroviisuihin). No, siitä vain. Jokainen tietää ja muistaa Reijon, Kokkolan Kingsin TOSI-realistiset kirjoitukset kolmen - jopa 30:n vuoden ajalta. Viimeinen tosiviisaus julkaistiin eilen 17.1.2023 toisessa keskustelussa...
        "Suomi menetti vapauden ostamalla ydinaselavetit - muka maamme puolustamiseksi - täysin turhat ilmojen leikkikalut USA:sta. Toinen typeryys oli jäsenanomus hyökkääjäorganisaatio NATO:on. Lopullinen hulluus oli "sodanjulistus" Venäjän kansaa (Duumaa) vastaan, luovuttamalla sotakalustoa Ukrainaan. Joten, taas on syytä nauraa Suomen hallituksen, ylipäällikön/sotilasjohdon typeryyksille, hah hah haaa!!!...

        Ei tsiisus että Reijo voi noin täysääliö. Aiemmin vain pelkkä sekoääliö.


    • Anonyymi

      Please lähde!

    • Anonyymi

      Milloin te pallopäät tajuatte, ettei Nato tarvitse Suomen maata Ydinaseiden sijoituspaikaksi! Ydinaseet kun lentävät sadoista- tuhansiin kilometreihin...Suomi on aivan liian lähellä Venäjää.

      • Anonyymi

        SUOMI ei tarvitse NATOa, ydinaseita, eikä USAn ilmojen leikkikaluja, ja piste.
        Milloin te onttopäät sen tajuatte, hah hah haaa!!!...


    • Kas kas laitan tämän viisaan kirjoitukseni esille taas ettei sitäkin kopioida kuten Lordin voittoa.Tuomio tulee" konstaappelille" ennemmin tai myöhemmin. Sälli uhosi ase kupeellaan ja käski nuorempaa konstaapelia pitämään kiinni. Partion johtaja - Levijoen paska, ei vanhaksi elä, vaikka ylennettiin korpraaliksi, hah hah haaa!!!...
      "Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
      Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Ressu on kuin Rambo- filmin Vietnamin "veteraani", joka laittoi poliisit järjestykseen, kun miehelle alettiin syyttä vittuilla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe