Rakas puolisoni

Anonyymi-ap

Rakastan sinua niin suuresti ja toivon vain
että saamme asiat aikanaan selvitettyä.
Sinä olet minun ja minä olen sinun.
Olet niin rakas ja tärkeä minulle.


Rakkaudella minä

18

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai omalle puolisolle palstalla tarvitse viestiä vai oliko tämä kerrottu vertauskuvallisesti?

      • Anonyymi

        Haluaa esittää että mullapa on ja teilläpä ei. Jotain mieIenterveysongelmia veikkaan.


      • Anonyymi

        Voihan jotkut puolisot olla erossa toisistaan jostain syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotkut puolisot olla erossa toisistaan jostain syystä.

        Vankilassa varmaan jos ei muuten voi viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotkut puolisot olla erossa toisistaan jostain syystä.

        Juu ja naisella ei sormusta sormessa kun pettää paperilla vain naimisissa muijat hyviä valehteleen tietty jotkut miehetkin mutta minä en ole sellainen olen oppinut jo pienenä etttei valehtelu kannata


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177091357

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Näin on mieheni rakas❤️

    • Anonyymi

      Sitä on game of thronesia katsottu 😂 "sinä olet minun ja minä olen sinun". Kohta on varmaan kuu ja tähdet ja prinssi, joka luvattiin.. Ja jään ja tulen laulu 😆

    • Anonyymi

      Kuka minä ei voi tietää kuka olet

    • Anonyymi

      Sillä välin kun täällä nettoryönälässä ”toivot” että ”aikanaan” niin vaimo on jo hypännyt Fabion syliin.

    • Anonyymi

      On saattanut jo hypätä, erossa kun olemme.
      Silloin kun rakkaus on puhdasta, niin ihmiset voivat toisillensa sallia fabiot tms.. Harvassa ovat ne pariskunnat, jotka kykenevät näin toimimaan.
      Puolisolleni tarjosin tälläistä vaihtoehtoa, että hän saa tutustua tapaamaansa fabioon ja pikkuhiljaa aloin hyväksymään tilanteen, koska näin puolisosta sen iloisuuden - olisin voinut sallia seksuaalisen kanssakäymisen, mutta en vaaleanpunaista rakastumista.

      Itsetyydytys on todella turvallinen keino selvittää, että mitä tuntee toista kohtaan.

      Antakaa seksuaalisten patoutumien purkautua.

      Eroavat pariskunnat ja nimenomaan jätetyt,
      se hetki tulee kun genitaalit alkavat kihelmöimään ja haluaisit vain rakastella sinun rakastasi ja jo pelkkä ajatuskin itsetyydytyksestä tuntuu pettämiseltä. Kemiasi ovat todella sekaisin siinä hetkessä ja siksi sinun täytyy itsetyydyttää, jotta sinun kemiasi pääsevät palautumaan - tämä on tärkeää. Tyydytä itsesi päivittäin ja erityisesti silloin kun tunteesi nousevat esiin, toivottavasti tästä on apua.

      Rakastumme rakastumiseen, tunteeseen.

      Ihmiset olkaa varovaisia, koska toiveet voivat..

      ****36*

      • Anonyymi

        Rakkauden ei tarvitse sallia muita. Olet jollekin muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden ei tarvitse sallia muita. Olet jollekin muulle.

        Typerys. Havahdu todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerys. Havahdu todellisuuteen.

        Tää on mun todellisuus. Älä yritä vääntää mun todellisuutta joksikin muuksi.


    • Anonyymi

      Vai sulla on nyt puolisokin ei juma 😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Menikö minulla jotain ohi?


    • Anonyymi

      Ollaan toistemme ikuisesti.

    • Anonyymi

      Kyllä taas on settiä😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe