Rakas puolisoni

Anonyymi-ap

Rakastan sinua niin suuresti ja toivon vain
että saamme asiat aikanaan selvitettyä.
Sinä olet minun ja minä olen sinun.
Olet niin rakas ja tärkeä minulle.


Rakkaudella minä

17

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai omalle puolisolle palstalla tarvitse viestiä vai oliko tämä kerrottu vertauskuvallisesti?

      • Anonyymi

        Haluaa esittää että mullapa on ja teilläpä ei. Jotain mieIenterveysongelmia veikkaan.


      • Anonyymi

        Voihan jotkut puolisot olla erossa toisistaan jostain syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotkut puolisot olla erossa toisistaan jostain syystä.

        Vankilassa varmaan jos ei muuten voi viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotkut puolisot olla erossa toisistaan jostain syystä.

        Juu ja naisella ei sormusta sormessa kun pettää paperilla vain naimisissa muijat hyviä valehteleen tietty jotkut miehetkin mutta minä en ole sellainen olen oppinut jo pienenä etttei valehtelu kannata


    • Anonyymi

      Näin on mieheni rakas❤️

    • Anonyymi

      Sitä on game of thronesia katsottu 😂 "sinä olet minun ja minä olen sinun". Kohta on varmaan kuu ja tähdet ja prinssi, joka luvattiin.. Ja jään ja tulen laulu 😆

    • Anonyymi

      Kuka minä ei voi tietää kuka olet

    • Anonyymi

      Sillä välin kun täällä nettoryönälässä ”toivot” että ”aikanaan” niin vaimo on jo hypännyt Fabion syliin.

    • Anonyymi

      On saattanut jo hypätä, erossa kun olemme.
      Silloin kun rakkaus on puhdasta, niin ihmiset voivat toisillensa sallia fabiot tms.. Harvassa ovat ne pariskunnat, jotka kykenevät näin toimimaan.
      Puolisolleni tarjosin tälläistä vaihtoehtoa, että hän saa tutustua tapaamaansa fabioon ja pikkuhiljaa aloin hyväksymään tilanteen, koska näin puolisosta sen iloisuuden - olisin voinut sallia seksuaalisen kanssakäymisen, mutta en vaaleanpunaista rakastumista.

      Itsetyydytys on todella turvallinen keino selvittää, että mitä tuntee toista kohtaan.

      Antakaa seksuaalisten patoutumien purkautua.

      Eroavat pariskunnat ja nimenomaan jätetyt,
      se hetki tulee kun genitaalit alkavat kihelmöimään ja haluaisit vain rakastella sinun rakastasi ja jo pelkkä ajatuskin itsetyydytyksestä tuntuu pettämiseltä. Kemiasi ovat todella sekaisin siinä hetkessä ja siksi sinun täytyy itsetyydyttää, jotta sinun kemiasi pääsevät palautumaan - tämä on tärkeää. Tyydytä itsesi päivittäin ja erityisesti silloin kun tunteesi nousevat esiin, toivottavasti tästä on apua.

      Rakastumme rakastumiseen, tunteeseen.

      Ihmiset olkaa varovaisia, koska toiveet voivat..

      ****36*

      • Anonyymi

        Rakkauden ei tarvitse sallia muita. Olet jollekin muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden ei tarvitse sallia muita. Olet jollekin muulle.

        Typerys. Havahdu todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerys. Havahdu todellisuuteen.

        Tää on mun todellisuus. Älä yritä vääntää mun todellisuutta joksikin muuksi.


    • Anonyymi

      Vai sulla on nyt puolisokin ei juma 😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Menikö minulla jotain ohi?


    • Anonyymi

      Ollaan toistemme ikuisesti.

    • Anonyymi

      Kyllä taas on settiä😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe