Miten savuttan pohjan jo nyt että vältyn turhiltta kärsimyksilttä?

Anonyymi-ap

Pe 13.01.2023 ei mikän mennyt huonosti vain kaikki meni hyvin kuten normalisti ja ilalla meni kaikki ihan loistavasti eli rupesin ihmettelemän että miten tämä muuka oli epäonnen päivä mutta nyt minä hokasin että mikä asia just sillä päivällä meni pilalle no just se kun kaveri sanoi että nyt natsa adhd lääkkeeittä ja sinä ne ongelmat vasta alkoivat nimitäin niistä tule kymppi olo jopa niin että suostu tekemän mitä tahansa että nittä saa eli raha asiat mene ihan pilalle eli ajatelen että olisko ollut parempa jos elämässä ei ikinä olis kokeillut mitän mutta ajatelin että sekän ei olis ollut hyvä koska olisin joka tapauksessa kokeillut sauna olut kun sittä saa kaupasta ja se on ihan laillista mutta totesin että se vasta olisi vielä huonompi idea koska alkoholin vasta ihastun alusta lähtien jopa niin että suostun tekemään mitä tahansa että saan alkoholia mittä on paljon kurjempi kun adhd lääkkeet sittä tule kankkunen ja vina kramppit ja delirium tremens mutta silti sittä ajatele että se on parasta koko maailmassa jos ei ole ikinä mitän kokeillut mutta vuonna 2000 olin sannut tarpeksi alkoholista kun olin ihan pohjalla ja päätin että en ikinä enä koskan alkoholia ja olen nyt ollut 22 vuotta raitis alkoholisti eli minulla on hyvä selkäranka alkoholin nähden mutta noitta adhd lääkkeeittä en pysty lopettaman tai olla ilman minä en ole sannut niistä tarpeksi enkä ollut niistä tarpeksi pohjalla että olisin päättänyt kokonan lopetta ne adhd lääkkeet eli nyt vain odottan sittä että saan tarpeksi adhd lääkkeeistä ja vajoan ihan pohjalle että pättän ne kokonan lopetta mutta parempi olis jos sen pohjan savuttaisi jo nyt kun asiat vielä ovat suhtkot hyvät eli ei tarvitsisi vajota niin syvälle ennen kun on savuttanut pohjan ja sannut niistä tarpeksi ja pättänyt lopetta ne kokonan eli miten savutan pohjan jo ennen kun vajoan tarpeksi syvälle että säästyn turhaltta kärsimykselttä?

5

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on just se heikko taloudellinen tilanne ja se että raha asiat mene pilalle mitä pelasta käyttäjän että hän elä kauemmin eikä käyttä kohtuttomia määriä eli se on just niin että jos alkoholisti tai muu käyttäjä olisi miljonääri niin hän olisi jo ajat sitten kuollut joten se heikko taloudellinen tilanne pelasti minut että en kuollut alkoholin on myös lottossa päävoitton voittajia millä koko pää voitto on mennyt aineisin koska jos käyttät aineitta niin se rahan tarve on loputon ja he sano että se jätti voitto oli pahin mahdollinen asia mitä heille on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Minä tiedän yhden pappin jolla oli omakotitalo ja kaikki mitä elämän kuulu sitten hän retkahti ja menetti nopeasti kaikki ja oli katkolla ilman asuntoa ja hänet potkaistin ulos katkoltta kadulla ja hän käveli kadulla kun yksi pappi joka hän tunsi ajoi autolla hänen ohi ja pysähtyi ja kysyi haluatko tulla päihde kuntoutuksen kristillisen kortesjärven kan kotin ja hän sanoi että haluan kun ei ole paikka minne mennä ja pappi vei hänet sihen kristillisen kan kotin ja hän sanoi kun hän pääsi perille että on tämä kortesjärven kan koti ja jumalan rakkaus loputon eli hän oli minun tuttu.

    • Anonyymi

      Ei saa tuomitta se henkilö mitä jää kinni kan kotin huumeiden käyttöstä ja myynistä ja saai monta vuotta linna koska ihmistä ei saa hylätä ja sittä tuomitsemisesta sen verran että hän joka ei ole mitän tehnyt heittäkön ensimäsen kiven eli hänet ei saa hylätä koska juuri nyt kun hän on monta vuotta linnassa niin hän eniten tarvitse jumalan loputon rakkaus.

    • Anonyymi

      Se oli yksi työntekijä mutta jumala ei tuomitse ja hänellä on loputon rakkaus ainoastan hänen armosta me pelastumme eli just se että ei tuomitse ja on loputon rakkaus on jumalan armo.

    • Anonyymi

      Tämä uusi hoitokoti missä saa käyttä on pahin mahdollinen asia mitä minulla on koskan tapahtunut jos ei tiedä mistä saa taai jos ei ole raha niin se pelasta minut eli tämä on pahin mahdollinen asis mitä minulle on koskan tapahtunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe