Aurinkoenergia ja vety ovat tulevaisuuden ratkaisut energiatalouteen.
Hennassa toimisi aurinkoenergiapuisto joka voitaisiin perustaa laajoille peltoaukeille. Saataisiin paljon sähköä ja lähellä on valtava voimalinjakeskus ja voimalinja jonne voidaan syöttää sähköä aurinkoenergialaitoksesta. Myös sähköjunat hyötyisivät Hennan sähkön syötöstä.
Olisiko tässä ideaa?
Aurinkoenergiapuisto Hennaan?
6
92
Vastaukset
- Anonyymi
On ajatusta jotta saatasiin Hennaa edes jonkinlaiseen hyötykäyttöön. Aurinkoenergia on paljon helpompaa kuin tuulivoima.
- Anonyymi
Ennemmin aurinko voimaa kuin niitä ropelleja pitkin maisemaa.
- Anonyymi
Tää on liian vaikiaa tavallisen pulliaisen kommentoida kun ei ole joka alan asijantuntija. Henna tarvittis kyllä jonkun peräruiskeen.
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten kohistiin kovastikin aurinkovoimalan tulosta Pennalaan Lahdentien varteen. Taisi olla entisen kuntapomon kavereita joka oli hakemassa raha avustusta Orimattilan kaupunkilta. Onneksi päättäjät olivat hereillä ja torppasivat sen hankkeen.
- Anonyymi
Nythän on Kuivannolle tulossa tuulivoimalapuisto paikallisten isäntien vastustuksesta huolimatta. Saapa nähdä mitä siitäkin tulee. Aurinkovoima olisi paljon edullisempaa ja luontoystävällistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän on Kuivannolle tulossa tuulivoimalapuisto paikallisten isäntien vastustuksesta huolimatta. Saapa nähdä mitä siitäkin tulee. Aurinkovoima olisi paljon edullisempaa ja luontoystävällistä.
Tuulivoimaloita Hennaan ja monta, siellä ne ei ketään häiritse. Siinä ne menee samassa suhinassa ohi ajavien junien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900