Luulin rakkaudeksi mutta

Anonyymi-ap

Se olikin panetusta…

30

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän se monilla tahtoo olla.

    • Anonyymi

      Ok no ei kai voi mitään sitten

    • Anonyymi

      Rakkautta se on ainakin se ketä rakastan.

    • Anonyymi

      Mene maksullisiin niin loppuu se iänikuinen valitus. Vaasankadulla laatutavaraa

    • Anonyymi

      Ilmojen poikki käy lennokas putki.

    • Anonyymi

      Kaivattuni sai minut haluamaan häntä mutta viisari pysyi silti numero kuudessa pelon ja jännityksen vuoksi. Välillämme ei ollut edes puheyhteyttä. Kemian aisti välillämme kaikesta huolimatta. Viisarini olisi värähtänyt jos olisin nähnyt hänet ilman rihman kiertämää. Välillä tekee ihan liikaa mieli :O. Antaisipa moraalini myöten siten että sortuisin maksullisiin, kun ei sitä rakkautta mistään saa ;(.

      • Anonyymi

        Toissavuonna kun nähtiin mies ja ei puhuttu? :)


      • Anonyymi

        Mee maksullisiin jos on varaa. Niin tekisin minäkin jos en köyhä olisi.


    • Anonyymi

      Ja lahkeesta valui vana. Vanha kotimainen elokuva.

    • Anonyymi

      Taidat olla Jii 🤣

      • Anonyymi

        Miksi niin sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin sanot.

        Oletko uusi täällä


      • Anonyymi

        Ei kun o.


    • Anonyymi

      Aika jännä erehdys, mut kaipa sellaistakin sattuu.

    • Anonyymi

      Minun kävi niin että viime maanantaina kun näin yhden keneen olen tykästynyt ihan vaan että olen sitä nähnyt ja se on sellainen söpö tekijä, alkoi kunnon panetus. Mietin siinä hetken ja totesin itselleni että joo.

    • Anonyymi

      Luulin panetukseksi mutta se olikin rakkautta.

    • Anonyymi

      Minäkin luulin vain panetukseksi. Mutta vaikka puran kaipuuni joka aamu helpotus on vain hetkellinen ja palaa kyllä.

    • Anonyymi

      Miksi nämä kaksi asiaa pitää erottaa?

      Jossei paneta, on kyseessä nobody tai mahdollisesti ystävä. Jos ei tunteita, mutta panisi, niin sehän on selvä.

      Jos on tunteet ja panettaa, se on sukupuolista/seksuaalista rakkautta.

      Lisäksi pitää myös pitää henkinen yhteys sujua ja pitää toisen henkisestä luonteesta. Tämä on vaikein. Sielua ja kehoa on helppo rakastaa, mutta se henki..

      Vaikka nämä kaikki olisi kohdillaan, niin siltikin asiat voi mennä päin Helvettiä, erityisesti jos jompikumpi tai molemmat on itsekeskeisiä ja vuorovaikutus ei suju.

      Kummankin täytyy tulla puolitiehen vastaan, jotta syvä yhteys muodostuu ja energiat virtaa kumoaankin suuntaan. Itsekäs ihminen ei tule ja vie energiat.

      Jotkut itsekkäät on hyvännäköisiä ja/tai antaa rahaa ja kuvittelee sen riittävän suhteessa. Heille kuitenkin kelpaa vaihtokurssina lämpö ja hellä huomio erittäin hyvin, eivät vaan jostain syystä sitä itse halua antaa.

      Omia kokemuksia vaan.

      • Anonyymi

        Tuossa oli hyvää asiaa kirjoitettuna. On välttämätöntä että energiat virtaa kumpaankin suuntaan, sekä henkisesti että fyysisesti. Kun on jo kokemus sellaisesta etteivät ne ole kunnolla virranneet, mutta silloin siihen ei liittynyt raha mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli hyvää asiaa kirjoitettuna. On välttämätöntä että energiat virtaa kumpaankin suuntaan, sekä henkisesti että fyysisesti. Kun on jo kokemus sellaisesta etteivät ne ole kunnolla virranneet, mutta silloin siihen ei liittynyt raha mitenkään.

        Kaikki ei tietenkään loksahda itsestään kohdilleen, suhdekkin kehittyy, suuntaan tai toiseen.

        Itse olen helposti rakastettava ja ihan suht pantavan näköinen, joten kysyntää riittää.

        Ongelma on vaan aina se, että miehet jostain syystä pidättäytyy selvästi tarkoituksellisesti antamasta itsestään, eli tulemaan puolitiehen vastaan vaikka kiinnostus olisi hyvin pitkäkestoista.

        Nytkin koin taas tämän ihmiseen johon hyvä mahdollisuus voimakkaaseen yhteyteen ja upeat seksikemiat. Mies meni kipsiin syystä tai toisesta ja jäin pyöriin tyhjän päälle sivulliseksi. Tai sitten oli puhelimessa matopeli kesken. Idiootti.

        Kyllä niin taas v tjttaa. Mullakin on taipumus nimittäin turhautua seksuaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei tietenkään loksahda itsestään kohdilleen, suhdekkin kehittyy, suuntaan tai toiseen.

        Itse olen helposti rakastettava ja ihan suht pantavan näköinen, joten kysyntää riittää.

        Ongelma on vaan aina se, että miehet jostain syystä pidättäytyy selvästi tarkoituksellisesti antamasta itsestään, eli tulemaan puolitiehen vastaan vaikka kiinnostus olisi hyvin pitkäkestoista.

        Nytkin koin taas tämän ihmiseen johon hyvä mahdollisuus voimakkaaseen yhteyteen ja upeat seksikemiat. Mies meni kipsiin syystä tai toisesta ja jäin pyöriin tyhjän päälle sivulliseksi. Tai sitten oli puhelimessa matopeli kesken. Idiootti.

        Kyllä niin taas v tjttaa. Mullakin on taipumus nimittäin turhautua seksuaalisesti.

        Et ole nainen


    • Anonyymi

      Monta ovat lempineet, mutta vain yhtä rakastaneet.😘

    • Anonyymi

      Minä tiedän siitä kiinnostuksen, kun joistakin miehistä tulee se tunne, että haluan halata. Ei niitä montaa ole ollut. Se kertoo siitä, että voisi olla lähellä toista, eikä kyseessä olisi pelkkä kaverisuhde.

      • Anonyymi

        Eli haluat koittaa miltä tuntuu kun painat rinnat mieheen kiinni?

        Ihan hyvä. Todella viatonta koskettelua.


      • Anonyymi

        Mulla halaus on pelkkä ystävällinen ele ja halaan mielelläni mukavan oloista ihmistä, joskus ihan tsempiksi tai tavatessa kaveria. Kiinnostus tyyliin panetus on sitten kyllä täysin toista maata eli silloin ei helposti halaa, ei apua pelkkä ajatuskin. Kosketus on siinä tapauksessa aluksi hyvin toisenlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla halaus on pelkkä ystävällinen ele ja halaan mielelläni mukavan oloista ihmistä, joskus ihan tsempiksi tai tavatessa kaveria. Kiinnostus tyyliin panetus on sitten kyllä täysin toista maata eli silloin ei helposti halaa, ei apua pelkkä ajatuskin. Kosketus on siinä tapauksessa aluksi hyvin toisenlainen.

        Kirjoituksista päätellen panet vaik aidan seivästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluat koittaa miltä tuntuu kun painat rinnat mieheen kiinni?

        Ihan hyvä. Todella viatonta koskettelua.

        En tiedä osaanko selittää sitä niin että ymmärtäisitte. Kun kohtaan miehiä ulkona liikkuessani ja katson heitä kasvoihin, niin jotkut vaan saavat minut tuntemaan, että teksi mieli halata. Jotenkin ajattelen sen niin, että heissä on jotain samaa kuin oli isässäni, joka oli hyväntuulinen ja tasapainoinen. Joku sellainen niiden miesten olemuksessa saa minut tuntemaan niin, että heissä on jotain sellaista tietynlaista lämpöä, mikä saa minut kokemaan turvallisuudentunnetta ja siksi tekisi mieli halata. Ei ole seksistä kyse näissä kohtaamisista. Minun täytyy oppia tuntemaan toinen hyvin, ennen kuin tiedän voinko harrastaa seksiä hänen kanssaan. Olen demiseksuaali ja hyvin harva on sellainen, joka kiinnostaa kokonaisvaltaisesti seksuaalisesti.


    • Anonyymi

      Niinkö oli.
      löysitkö uuden raikkauden jo että edellinen rakkaasi unohtui ?
      Niin et hän muuttui vain lihaksi mielessäsi….
      Joskus voi niin käydä.🤔

    • Anonyymi

      Sellasta sattuu, paremmissakin piireissä.

    • Anonyymi

      Voisiko miehet vastata mistä tuon pelkän himon erottaa rakkaudesta? 🤔

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe