Millainen ennuste on, jos sairastuu toistuviin eteisvärinä kohtauksiin työiässä?
En ole löytänyt mistään vastausta. Lyheneekö eliniän odote?
Eteisvärinän ennuste
9
478
Vastaukset
- Anonyymi
Olet työelämässä joten sinulle tehdään kyllä kaikki mahdolinen, työelämän ulkopuolella oleville - ellleivät ole hyvässä asemassa olevia tai , tunnettuja - ei tehdä mitään vaan jätetään vuosia kestävien epämiellyttävien , raskaiden ja kamalien oireiden ollessa koko ajan päällä, vain kuolemaan.
- Anonyymi
Elinajan odote heillä joilla on todettu pysyvä flimmeri eikä tehdä mitään lyhenee viidellä tai kahdeksalla vuodella. Voi olla että 10 : kin vuodella. Itse en tule todennäköisesti näkemään 80- vuotispäiviäni enkä mahdollisesti 75 vuotispäiviäni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elinajan odote heillä joilla on todettu pysyvä flimmeri eikä tehdä mitään lyhenee viidellä tai kahdeksalla vuodella. Voi olla että 10 : kin vuodella. Itse en tule todennäköisesti näkemään 80- vuotispäiviäni enkä mahdollisesti 75 vuotispäiviäni?
Nykysysteemi on selkainen että jos flimmeri todetaan 65 vuotiaana, sille ei tehdä enää mitään kuin lääkitään, mutta mitään radikaalimpaa toimenpidettä ei tehdä. 65 ja siihen viisi vuotta on 70 jolloin flimmeripotilas välinpitämättömän ja huonon lääkärin käsissä jää heitteille , tämän välinpitämättömyyden seurauksena flimmeri muuttuu pysyväksi eli kroonistuu ja siihen pari kolme vuotta lisää jolloin nesteet alkavat kertymään kehoon jolloin sama välinpitämätön lääkäri aloittaa nesteenpoistoläkityksen joka taas johtaa munuaisten vajaatoimintaan ja tietyllä tavalla perussairauksien lisääntymiseen ja pahenemiseen, kotihoidon tarpeen kasvuun ja elämänlaadun merkittävään heikentymiseen, lopulta potilaan kuollen joko infarktiintai munuaisten vajaatoimintaan. Jompaan kumpaan.
Elämänlaadun ollessa kaikissa tapauksissa äärimmäisen heikkoa
Eutanasialakia odotan itse. Koska sairaus johtaa kuolemaan olen oikeutettu tähän etuun että pääsen pois ennen kuin sairaus etenee vääjämättömästi pelkkään kärsimykseen ja elämänlaadun täydelliseen romahtamiseen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykysysteemi on selkainen että jos flimmeri todetaan 65 vuotiaana, sille ei tehdä enää mitään kuin lääkitään, mutta mitään radikaalimpaa toimenpidettä ei tehdä. 65 ja siihen viisi vuotta on 70 jolloin flimmeripotilas välinpitämättömän ja huonon lääkärin käsissä jää heitteille , tämän välinpitämättömyyden seurauksena flimmeri muuttuu pysyväksi eli kroonistuu ja siihen pari kolme vuotta lisää jolloin nesteet alkavat kertymään kehoon jolloin sama välinpitämätön lääkäri aloittaa nesteenpoistoläkityksen joka taas johtaa munuaisten vajaatoimintaan ja tietyllä tavalla perussairauksien lisääntymiseen ja pahenemiseen, kotihoidon tarpeen kasvuun ja elämänlaadun merkittävään heikentymiseen, lopulta potilaan kuollen joko infarktiintai munuaisten vajaatoimintaan. Jompaan kumpaan.
Elämänlaadun ollessa kaikissa tapauksissa äärimmäisen heikkoa
Eutanasialakia odotan itse. Koska sairaus johtaa kuolemaan olen oikeutettu tähän etuun että pääsen pois ennen kuin sairaus etenee vääjämättömästi pelkkään kärsimykseen ja elämänlaadun täydelliseen romahtamiseen..Yli 70 kymppiset on muutenkin jätety heitteelle nykyään terveydenhuollossa.
Siihen sorvataan nyt vielä Eutanasia lakia jotta elmäänsä kyllästyneet vanhukset saadaan pois päiviltä ja kuormittamasta terveydenhuoltoa.
Muistutan vielä jotta kaikista tulee joskus vanhoja ja silloin joutuu samojen ongelmien eteen.
Vaari 77 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 70 kymppiset on muutenkin jätety heitteelle nykyään terveydenhuollossa.
Siihen sorvataan nyt vielä Eutanasia lakia jotta elmäänsä kyllästyneet vanhukset saadaan pois päiviltä ja kuormittamasta terveydenhuoltoa.
Muistutan vielä jotta kaikista tulee joskus vanhoja ja silloin joutuu samojen ongelmien eteen.
Vaari 77Minä kannatan eutanasia- lakia juuri siksi että olen itse tuossa tilanteessa jossa joutuisin kärsimään heikkolaatuisesta elämästä vuosikausia. Kun terveys romahtaa, mikään ei auta.
Sitä jää vain odottamaan kuolemaa keho raihnaisena, väsyneenä , voimattomana eikä elämästä kykene enää nauttimaan millään tavalla.
Mitä elämää se on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kannatan eutanasia- lakia juuri siksi että olen itse tuossa tilanteessa jossa joutuisin kärsimään heikkolaatuisesta elämästä vuosikausia. Kun terveys romahtaa, mikään ei auta.
Sitä jää vain odottamaan kuolemaa keho raihnaisena, väsyneenä , voimattomana eikä elämästä kykene enää nauttimaan millään tavalla.
Mitä elämää se on?Muistutan vielä jotta kaikista tulee joskus vanhoja ja silloin joutuu samojen ongelmien eteen.
Entäs sitten kun tulee se vanhuus????
- Anonyymi
Flimmeriä ei yleensä voida parantaa. Rytminsiirto voidaan tehdä, mutta hoitotulos on tavallisesti lyhytaikainen. Flimmeriin ei kuole, mutta flimmeri voi aiheuttaa veritulpan, joka aivoihin tai sydämeen kulkeutuessaan on (hengen)vaarallinen.
- Anonyymi
Veritulppien syntyminen ehkäistään verenohennuslääkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veritulppien syntyminen ehkäistään verenohennuslääkkeellä.
Johtaa joka tapauksessa sydämen vajaatoimintaan ja kuolemaan lopulta ellei potilas saa tahdistinta tai toimivaa lääkitystä.
Toisaalta ihminenhän lopulta kuolee johonkin sairauteen. Sydänlihas väsyy eikä kestä ikuisuuksia, kuten ei munuaisetkaan.
Viimeistään aivojen rappeumasairaudet, dementiat vievät hautaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730