Naapurini osti uuden Audin

Anonyymi-ap

Naurattaa... 4 nollaa maskissa ja viides olla ratin takana! 😂🤣😅

128

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Audit on noloja, hävettää ajaa Audilla 🥺

      • Anonyymi

        Minua hävettää, ettei ole varaa edes sellaiseen autoon, joka maksaisi puolet Audin hinnasta. Kateellinen en Audilla ajaville oikein osaa olla, kun kateellinen olen niillekin, joiden kaupassa ei tarvitse laskea rahojaan tai jättää kassalle osaa valitsemistani ostoksista.


      • Anonyymi

        But why😴


    • Anonyymi

      Volkkarissa VW Vedän Wiekiläisiä

    • Anonyymi

      Audin laatu on tehnyt vaikutuksen. Koeajot ovat olleet houkuttelevia. Kunhan rahatilanne pikkasen helpottaa on meikäpojan seuraava ostos Audi.

    • Anonyymi

      Kyllähän audi on monen ihanneauto. Dacialla on ajeltava.

    • Anonyymi

      Audissa on teknistä etumatkaa. Se tuntuu etenkin Suomen pohjoisessa ja itäisessä talvessa.

    • Anonyymi

      Niin kai sitä muuten mutta pikkaisesta kateudesta kirjoitellaan,,, on se kun naapurikin aina kehui ja ajoi aasialaisilla ja vaimollekin osti toyotan!
      Muutama kuukausi sitten kun nyt oli perinyt vanhempansa, niin autot vaihtui aikalailla samantien ja herran avensis vaihtui
      Audi a4 ja rouvalla passat ,,,ei ole toyotia pihassa enään,,,,,

      • Anonyymi

        No näinhän se menee. Rahalla saa laatua ja laadukkaalla on hyvä ajella. Audi on monen pojan unelma mutta kukkarossa ei ole useinkaan riittävästi euroja. On sijoittanut perintönsä parhaimpiin mahdollisiin autoihin.


      • Anonyymi

        Toyota on muuten edelleen TODISTETUSTI maailman luotettavin automerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on muuten edelleen TODISTETUSTI maailman luotettavin automerkki.

        Kuka luotettavuuden maineella ajaa, ei. Autolla ajetaan ja siinä ajohommassa Toyota on ihan paska, mallista riippumatta.


    • Anonyymi

      Kateus on rumaa ja noloa. Olet selvästi tyypillinen Persu ja joutomies.

      • Anonyymi

        Lieksassa on paljon kateellisia ihmisiä.


      • Anonyymi

        Olen omistanut A6 allroadin oli hyvä. Nyt VwID4 ja volvo xc70. Hyviä on ajaa ja haluaisin että muillakin olisi. Niin ja olen persu😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen omistanut A6 allroadin oli hyvä. Nyt VwID4 ja volvo xc70. Hyviä on ajaa ja haluaisin että muillakin olisi. Niin ja olen persu😁

        Mahdoton yhtälö. Olet kyllä persu, mutta valehtelet noista autoista.


      • Anonyymi

        Kateus on sosialistien aatetauti.
        Persut sen kuin porskuttaa


      • Anonyymi

        Ihan selvästi.


    • Anonyymi

      Summarum: Ostaisin audin jos olisi rahaa. Niin paljon hyviä palautteita kuullut audista.

    • Anonyymi

      Audit kuluttaa litran öljyä 100km. Sininen savuvana senkun pölisöö.. 😷🥵

      • Anonyymi

        Audissa tulee vakiovarusteena öljykanisteri 🤣😅


    • Anonyymi

      Audien (ja saman konsernin) Tsi/tfsi moottorit on ehkä automaailman surkeimpia tekeleitä. Jos käy huono tuuri moottori ei kestä kuin 20 000km. Jos hyvä, saattaa kestää peräti 80 000. Jos nuo koneet ei täysin räjähdä alkaa se tolkuton öljynkulutus. Kun tähän lisätään surullisen kuuluisat DSG vaihteet, saa isolla rahalla käsiinsä kelpo läjän silkkaa paskaa! 😂

    • Anonyymi

      Tsi/Dsg on kyllä verraton yhdistelmä... käytettyjen kauppiaat ei semmoisia oikeen ota edes vastaan! Tai jos ottaa, ei niistä saa kun kahvirahat!

      • Anonyymi

        Tuohon yhdistelmään en koskisi edes pitkällä tikulla 🤮


    • Anonyymi

      Audi = Olympiavolkkari

    • Anonyymi

      Kun Toyotalla kurvailee parkkipaikalle, kukaan ei lämpene, kaikki lähtee pois. Tojokuski joutuu käsitöihin 🥺🖐

      • Anonyymi

        😫😭😩


      • Anonyymi

        Saako demaritkin?🥹


      • Anonyymi

        Suomen Luonto lehden? 🤨


    • Anonyymi

      Mersulla saa aina…..

      • Anonyymi

        No nyt tuli kiire lampolaan 🤾🏼‍♀️🏃🏻‍♂️🐑


      • Anonyymi

        Mesellä saa mitä se on jo itsessään,ruostereikäää!


    • Anonyymi

      Hyvin monet näistä kommentoijista ovat saaneet ensisytytyksen elämäänsä nimenomaan Toyota Corollan takapenkillä. Suomessa lienee satojatuhansia heitä, jotka nyt niillä audeillansa koreilee.
      Tosin aivan tavan kotterohan se on. DKW: n jälkeläinen.
      Turkkilaisten, Tunisialaisten kasaama kottero.

    • Anonyymi

      Toyota Corolla on kuitenki maailman paras auto. Carina siinä samoissa haminoissa ja sen jälkeen miljoonien kilometrien jälkeen joku niksmannin tekeles.
      Niin, Land Cruiserhan menee jo parit miljuunat siellä aavikoilla iha huviksseen.

    • Anonyymi

      Mitä? Jokainen voi ostaa auton käteisellä tai osamaksulla. Jokaisella voi olla työnpuolesta vaikka liisin auto.Mitä väliä millä autolla naapuri ajaa? Minä en aja millään autolla, Kun ei varaa ajokortin ei autoon. Ei perittyjä rahoja. Ei perintö tiluksia.Eikä miestä isoinen tai pieninen rahoineen.Onneksi asun Pääkaupunki seutu.Jossa sujuva ja nopea Metro,kuin muukin joukko liikenne. Kyllä paljon on autoja Näidenkin vuokratalojen pihan parkki paikalla.En edes tiedä kenen auto missäkin.En tiedä naapurini tai naapureiden auton merkkiä edes. Kun ei kiinnosta .

      • Anonyymi

        Autossa alkaa huikee arvonalennus heti kun ajat ulos liikkeestä.


    • Anonyymi

      Joo itekkin oon miettiny auton vaihtoa muttei viitisen kun naapureilla on niin huonot vanhat pikkuautot.

    • Anonyymi

      Edellä kateelliset kelan elätit inisee.Tyytykää vaan siihen pulipenkkiin minkä itse olette haalineet.
      Kurjuus on itse aikeutettu olotila.Samoin kateus.

      • Anonyymi

        Kuka täällä on kurjuutta valitellut. Ei yksikään autoton.


    • Anonyymi

      Audi on kieltämättä laatuauto millä pärjää itäsuomenkin lumisessa ja rankassa talvessa.

    • Anonyymi

      Kun kokee audin ei sitä merkkiä halua muuksi vaihtaa. Vaikka on kuinka talvella rankat kelit, lunta kinostaa ei se audin menoa ja ajonautintoa haittaa. Varmatoimisuus on taattu oli vaikka 30 astetta pakkasta.

      • Anonyymi

        Paitsi että audien moottorit räjähtelee tuon tuosta, ja pakoputkesta tupruaa sininen savuverho kun öljyä kuluu yhtä paljon kuin bensaa 🤣😂


      • Anonyymi

        Katiskat koetaan. Ajoitko Audisi järveen?


    • Anonyymi

      Jos vertailemme lyhyesti asiaankuuluvia ilmiöitä, huomaamme, että energinen Lieksa auttaa käyttäjää ymmärtämään ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

      Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että dynaaminen Lieksa mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.

      Todellisuudessa Lieksan homot on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan huomaamattomia haittatekijöitä.

      Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että jållulehti kirjastossa yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla meihin kohdistuvaa tietotarvetta.-

    • Anonyymi

      Audeissa tärisevä jousitus ja öljynkäry tulee ihan matkustamoonkin, ikävä auto.

      • Anonyymi

        Ongelmaa voi vähentää asentamalla audiin pakoputken jatkeen. Eli pari metriä lisää pakoputkeen mittaa, näin se sininen öljykäry kulkeutuu kauemmaksi eikä ainakaan kaikki savu tule matkustamoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmaa voi vähentää asentamalla audiin pakoputken jatkeen. Eli pari metriä lisää pakoputkeen mittaa, näin se sininen öljykäry kulkeutuu kauemmaksi eikä ainakaan kaikki savu tule matkustamoon!

        Paljox sellanen maksaa? Mul o 2021 vuosimallin s4 kaikilla herkuilla, äiti osti. Mut se tosiaan savuttaa rajusti 🚬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljox sellanen maksaa? Mul o 2021 vuosimallin s4 kaikilla herkuilla, äiti osti. Mut se tosiaan savuttaa rajusti 🚬

        Ei sulla sellaseen oo varaa jos pitää kysyä!


    • Anonyymi

      Mulla leikkas Audissa männäntappi, siis se plugi, kiinni.

    • Anonyymi

      Audiin kannattaa öljyjen tilalle laittaa Tummelia! Loppuu se ainainen käry ja savutus! Kiihtyvyys ja huippunopeus myös paranee kitkan vähentyessä 🚕⚡

    • Anonyymi

      Mulla on uusi A6 ja se on ihan paska. Jos olisin koeajanut sen talvella, niin en ikinä olisi sitä ostanut. Ultra quattro ei ole oikea neliveto.

    • Anonyymi

      Olen tykännyt aina audista. Varmaa ja nautinnollista suorituskykyä ympäri vuoden. Koskaan ei ole ollut mitään vikoja. Normaalihuollot teettää ja se riittää. Jos laatu jotenkin heikkenee, tulee harkita merkkiä tietysti uudelleen. Laatu on toistaiseksi ollut priimaa.

      • Anonyymi

        Koneet paukkuu öljyä kuluu Dsg vaihteet on yleinen vitsi 🤣😅


    • Anonyymi

      Lieksalaiset taitavat kaiken muun lisäksi olla kateellisia.

    • Anonyymi

      Audissa epämukava jousitus, tärisee. Hampaista putoaa paikat 😁

      • Anonyymi

        Suomen hammas lääkäri liitto suosittelee


    • Anonyymi

      Voi juma audin? rahat meni hukkaan. Heikko laatuinen automerkki.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä, koska Audissa saa varsinkin mukulakivikadulla hirmuisen erektion, melkein saman kuin taannoin Kaamasen hiekkatiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä, koska Audissa saa varsinkin mukulakivikadulla hirmuisen erektion, melkein saman kuin taannoin Kaamasen hiekkatiellä.

        Sen näkee naamasta, kun tulee Audi vastaan mukula kivi kadulla


    • Anonyymi

      Ootko vihreänä.

    • Anonyymi

      Audissa miellyttävä savuverho aina takana, ihana käry 🥰

    • Anonyymi

      ...Ja kuudes kommentoimassa.

    • Anonyymi

      Kateelliset valittajat inisee.

    • Anonyymi

      Ajan miulummin vaikka Trabantilla tai Warrella kuin Audilla! 2 tahti Warrekin savuttaa vähemmän kuin Audi!

    • Anonyymi

      Onhan audi ihan selkeästi premium luokan hyvä auto. Audi toimii laadukkaasti jokaisena vuodenaikana.

    • Anonyymi

      Audissa miellyttävä pakoputki 🥰

    • Anonyymi

      Audilla kun ajaa, on syytä käyttää vaippoja.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä? 🤔


    • Anonyymi

      Aloittaja vain yhden päivän jälkeen sinusta jää paskassa tunkiolle, voi sua reppana haista sinä kuule paska

      • Anonyymi

        Audimies alkaa lämpenemään kuin näätä 😂🤣


    • Anonyymi

      Alamäessä kiihtyy Audi, ylämäessä kiihtyy kuski 😁

    • Anonyymi

      Älä aikamoinen Kristallipallon tuijottaja. Voi jumalauta oletko hengissä vähän ajan päästä tai viikon päästä. Mitä siitä välität, elä omaa elämääsi. joku pudottaa jonkun pommin niskaan. No ei me ainakaan sitä ihmetellä, hyvää matkaa kaikillen.

    • Anonyymi

      Minä ostin uuden E- Mersun ,naapurilla aina uusi Audi. Nyt naapurilla vanha käytetty audi . En tiennyt , että täällä on niin kateellisia toisilleen!

    • Anonyymi

      Onko Lieksassa kenelläkään varaa uuteen saksalaiseen.

    • Anonyymi

      Audi on hyvä auto.

    • Anonyymi

      Ja jotkut korvike vanteet nastarenkaissa on kylla oksettavat?🙊🙉🙈

    • Anonyymi

      aUDILLA KUJ AJAA EÅKJS SE LLL ON RIEEMUAAA

    • Anonyymi

      Isoja on kilometrit mitä audeilla ajellaan. Moni automerkki kalpenee rinnalla.

    • Anonyymi

      Varmaan jollain leasing rahoituksella ostanut sen eli velaksi. Eli en ole kateellinen siitä jos näin on tehnyt.

    • Anonyymi

      Olen mieltynyt Volvojen 5-sylinteristen matalaan murinaan ja turbojen vienoon ujellukseen.

      Myös pimpulat kostuvat Volvon mustien nahkaistuimien viileydessä.

      • Anonyymi

        Olet kyllä oikeassa!


    • Anonyymi

      Kun lukee tätä ketjua tulee paha mieli, mulla on vaan fillari 🤔 9 euron kuntoutujalla ei ole muuhun varaa!

      • Anonyymi

        Onko se 9 euron fillari? Vai suorititko kulmahousutriathlonin, juosten uimahalliin ja fillarilla takaisin?


    • Anonyymi

      En ostaisi. todella epäluotettava auto. Jos rahaa on, ostan mieluummin c-mersun. Todella paljon luottavampi!!! Mutta eihän tää nuorille osu päähän... Laitetaan tyhmänä..jos joku 'vaan muodissa'... Typerää...erittäin typerää.... Nykyään koko nuoriso myös...

    • Anonyymi

      Voi tätä vinguntaa,tää sattuu olen maa,missä autolla ajaa saa..Muuten pääse mihkään.Mennyt tunteisiin keskustelu...Ei mua naurata.Kaikkee se leipä elättääkin,voi vaan todeta.Eläkää,käykää töissä saatte tekin kunnon autoja.

    • Anonyymi

      Hölmöhän tienistinsä autoon pistää, vai onko nahkatylppaani kuihtunut?

    • Anonyymi

      Pieni pili-pyhä lehmä.

    • Anonyymi

      Mitä nämä puheet, että autolla pitää pystyä ajamaan miljoona kilometriä kun pilin rypistyessä tulee autoa kuitenkin velaksi vaihdettua kolmen vuoden välein?

    • Anonyymi

      lada

    • Anonyymi

      mulla on...

    • Anonyymi

      Monet anhus ihmiset ajaa audilla.

    • Anonyymi

      Ahmus a6 on hyvä

    • Anonyymi

      h9omoanuhuws

    • Anonyymi

      mulla on käytetty audi ja rouva

    • Anonyymi

      hppooomooo

    • Anonyymi

      Taas oli naapuri pulassa uuden audinsa kanssa, jäi jumiin lumipankkoon. Kävin sen sitten hinaamassa irti bemarillani 😂

      • Anonyymi

        Audi on joka kelin auto.


    • Anonyymi

      Audissa dynaamista ja energistä pöhinää 0000

    • Anonyymi

      Audi on ahnuksesta.

    • Anonyymi

      Zetor

    • Anonyymi

      Ostin ropoimurin.

    • Anonyymi

      Rekisteröidy
      ) viikonlopun jo tänään!

    • Anonyymi

      Audi on käyttökelpoinen talviauto. Kesäominaisuudetkin miellyttäviä.

      • Anonyymi

        Moottorit ei vaan kestä edes 20 000 kilsaa, vaihteistot vielä vähemmän.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottorit ei vaan kestä edes 20 000 kilsaa, vaihteistot vielä vähemmän.....

        Audissa on teknistä etumatkaa.


    • Anonyymi

      Minä ostin Kamuksista Kuopiosta 14 v vanhan A6 quatro Audin musta farkku ja kehrää hienosti. Kulkua piisaa on 3 litranen diisel.

      • Anonyymi

        Totuus on, että oikeasti ostit vain 3 litraa coop olutta... 🤣


      • Anonyymi

        Audi on suorituskykyisin premium auto pohjoisiin olosuhteisiin.


    • Anonyymi

      Skoda matkii tätä rikkinäisellä räpylällä 🤣

    • Anonyymi

      Saksalaisista autoista paras on maybach. Katsokaa youtubesta.

    • Anonyymi

      Työtön ajaa fillarilla ketjut kitisee 4Hnuoret kiilaa työtön lentää ojaan nenä murtuu ketjut katkeaa pirkka tölkit sinkoilee pitkin piennarta 4H nuoret nauraa ja varastaa vielä työttömän viimeiset kaljat työtön masentuu ja tulee itku.

      • Anonyymi

        Niin surullista 🥺


    • Anonyymi

      Audijupin audi viety paalaamoon, 4H nuoret hajoitti sen täysin!

      • Anonyymi

        Ajaako Juppi nyt ruosteisella fillarilla? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajaako Juppi nyt ruosteisella fillarilla? 🤔

        Kyllä. Näytti olevan Jupilla käsi kipsattu. 4H nuoret teki hyvää työtä!


    • Anonyymi

      Kateellinen audikuskille.Ei hönöt omista autoa vinkuvat vaan.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe