Mistä johtuu että kaupassa oli outo energia

Anonyymi-ap

Olen viime aikoina ehkä jonkin verran herkistynyt näille asioille.

Olin kaupassa ja hyvällä tuulella ihan tavallisesti ja kun tulin kaupan toiselle seinustalle jossa on kylmätuotteita tunsin melko voimakasta surullisuutta ja raskasta energiaa tulevan sieltä suunnasta, vaikka ketään ei ollut siellä?

Samoin tunnen jopa vastaantulevista autoista toisinaan erilaisia asioita, tai mistä vaan ympäristössä olevasta, josta ei kuitenkaan ole mitään aistein havaittavia merkkejä. Tänään on omituinen, sellainen surullinen outo tunne päällä, vaikka en itse ole surullinen. Samalla tiedän ettei se ole minun ja että se menee pois ehkä nopeastikini. Minulla on aina ollut vaikea erottaa omia tunteitani, siitä mitä tulee ulkomaailmasta ja muista ihmisistä, ne tarttuvat helposti.

Tuleeko kellään asiaa tuntevalla esim. selvätuntijalla tästä mieleen mitään hyödyllisiä rakentavia ajatuksia? Kiitos

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiks margariini ollu tarjoukses? Vähemmästäki tommosta tulee.

• Anonyymi

Suosittelen lukemaan empaatikon tarvitsemasta rajanvedosta, jotta oma energia säilyy suojattuna. Englanniksi löytyy enemmän hakutuloksia kuin suomeksi. Käytä esim. sanoja "empath" ja "protection" googlessa ja youtubessa.

Vinkit ovat yleensä tätä tyyliä:
      https://quietrev.com/9-self-protection-strategies-for-empaths/

Kannattaa kokeilla mikä toimii itsellä parhaiten. Kaikkein nopeimpia fyysisiä energiakentän puhdistajia ovat vesi (esim. suihku) ja oma hengitys.

Suosittelen käymään myös jollain meediolla tai vastaavalla (valitse intuitiosi perusteella), joka näkee ja poistaa "parasiitit". Jos tämä aihepiiri on sinulle uusi tai jos käytät yhtään reippaammin alkoholia, energiassasi voi olla ylimääräisiä vieraita. Kun hallitset energiasi paremmin, osaat pitää kaiken itseesi kuulumattoman poissa ihan itseksesi.

• Anonyymi

Oli sitten niin suuri tarve tulla tommonen tietoisku tänne tuomaan empatiasta, että piti ihan ketju ittellensä alottaa. Voi kyllä me nyt viisastuttiinkin jotta! Ja osataan välttää parasiitteja!

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta!
        Terv. aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!
        Terv. aloittaja

Tuossa on yksi video, josta minä pidän:
        https://youtu.be/Je5R2Rfia4c

Siinä opetellaan perusasioita energeettisen rajan muodostamisesta. Käytännössä kyse on maskuliinisen energian käytön opettelemisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on yksi video, josta minä pidän:
        https://youtu.be/Je5R2Rfia4c

Siinä opetellaan perusasioita energeettisen rajan muodostamisesta. Käytännössä kyse on maskuliinisen energian käytön opettelemisesta.

Miks sitten alotit ketjun? Oisit voinu tuon suoraan lukea?????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3494
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1941
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1299
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1156
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1053
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      106
      985
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      981
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      964
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      945
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      846
    Aihe