Vaihdoin kodinhoitohuoneen valaisimeen 8W ledlampun. Entinen oli vanha 60W hehkulamppu.
Nyt valaisimessa kuului vaimea "ulina" kun kytkee valot?
Mistä tämä johtuu?
Ulina lampusta!
9
99
Vastaukset
- Anonyymi
Jokkut ne inisee ja vinkuu. Mullakin yks airami vähän ääntää, hae toinen lamppu ja kokeile sillä
- Anonyymi
Ulina loppui kun avasin kuvun ja työnsin kevyesti lampun yläpuolella olevaa metallista heijastinta ylöspäin. Jotenkin resonoi. Miksi led lamppu aiheuttaa tuota.
- Anonyymi
Miksi tuollaista pitää kysellä ?
- Anonyymi
Hakkuripowereille ihan tyypillistä, moni kännykkälaturikin nykyään inisee entisten rautamuuntajien verkkohurinoidensijaan.
Ikinä ja ulinat voivat tulla esim. jonkin huonosti lakatun kelan lankojen päästessä hieman "elämään" suuren taajuuden mukana. - Anonyymi
Siksi koska ihmetyttää mistä tuo minä ja ulina kuuluu ja miksi. Onko joku vaarallinen vika?
- Anonyymi
Ihme ulinaa jostain lampusta.
- Anonyymi
Niinä vaan kuuluu ..ulina uuuuuuu-uuuuuuuuuliyliuli!
- Anonyymi
Meillä ulina ja vinkuminen tulee vaimosta. Ei auta vaikka kuinka sitä säätäisi.
- Anonyymi
Ruuvaa kiremmälle tai löysää sitä
Kos ei lopu palauta kaupaan jos usola on siis kuitti ja ostute sen et pälliny . Tai pölli uusi lamppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764