Jätät minut nyt rauhaan ja lopetat minun kyttäämisen. Naiselta naiselle.
Inhottava ihminen
19
131
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiusaat muita.
- Anonyymi
En kiusaa.
- Anonyymi
Muista et täällä riittää provoja. Rakkautta vain minun hänelle! ❤️ - nainen
- Anonyymi
Samoin täältä ❤
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä E naista?
- Anonyymi
En, vaan mun kaimaa.
- Anonyymi
Lopeta se toisten haukkuminen itse täällä
- Anonyymi
Tämä ap on mies joka on katkera, kateellinen ja mustasukkainen!!!
- Anonyymi
Joka päivä uusi harha? Eilen ne oli tuttujasi ja tänään onkin joku kiusaaja nainen. Odotan jännityksellä mitä huomenna. Ehkä vanhempasi kiusaavat sitten?
- Anonyymi
Ai harhaa? Laitanko sun nimen tähän niin todistetaan ettei ole harhaa. Stalkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
Ei tuo nainen olekaan. Yksi toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten itse sekaisin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
Outo olet muuten sinäkin. Ihme tyyppi. Stalkkaat jotain vierasta ihmistä.
- Anonyymi
Ihana kuulla. Minä olen eilen ollut varmasti harhoissani, tänään en ole syyttänyt yhtään ketään. Mutta kiva juttu että joku tietää eien näin luulleeni 👍🏼
- Anonyymi
En tunne sua, mutta sanon vaan, että on epänormaalia haukkua tuntemattomille jotakuta mikä on vain sinun mielessäsi. Ehkä jopa projisoit, koska itse kyttäät häntä? Willi weikkaus mutta ehkä oikea.
🤡- Anonyymi
En kyttää kyllä. 🤭
- Anonyymi
Mutta kiva tietää, että oot lesbo! Tietää pysyä kaukana. 😬
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702620- 1612422
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182047Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."21702"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591414Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961313Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2171078Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää811068Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3491002