Jätät minut nyt rauhaan ja lopetat minun kyttäämisen. Naiselta naiselle.
Inhottava ihminen
19
90
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiusaat muita.
- Anonyymi
En kiusaa.
- Anonyymi
Muista et täällä riittää provoja. Rakkautta vain minun hänelle! ❤️ - nainen
- Anonyymi
Samoin täältä ❤
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä E naista?
- Anonyymi
En, vaan mun kaimaa.
- Anonyymi
Lopeta se toisten haukkuminen itse täällä
- Anonyymi
Tämä ap on mies joka on katkera, kateellinen ja mustasukkainen!!!
- Anonyymi
Joka päivä uusi harha? Eilen ne oli tuttujasi ja tänään onkin joku kiusaaja nainen. Odotan jännityksellä mitä huomenna. Ehkä vanhempasi kiusaavat sitten?
- Anonyymi
Ai harhaa? Laitanko sun nimen tähän niin todistetaan ettei ole harhaa. Stalkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
Ei tuo nainen olekaan. Yksi toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten itse sekaisin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
Outo olet muuten sinäkin. Ihme tyyppi. Stalkkaat jotain vierasta ihmistä.
- Anonyymi
Ihana kuulla. Minä olen eilen ollut varmasti harhoissani, tänään en ole syyttänyt yhtään ketään. Mutta kiva juttu että joku tietää eien näin luulleeni 👍🏼
- Anonyymi
En tunne sua, mutta sanon vaan, että on epänormaalia haukkua tuntemattomille jotakuta mikä on vain sinun mielessäsi. Ehkä jopa projisoit, koska itse kyttäät häntä? Willi weikkaus mutta ehkä oikea.
🤡- Anonyymi
En kyttää kyllä. 🤭
- Anonyymi
Mutta kiva tietää, että oot lesbo! Tietää pysyä kaukana. 😬
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-226506Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite925845Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993839- 1263812
- 1281595
- 571497
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301412- 381229
- 451203
- 271187