Jätät minut nyt rauhaan ja lopetat minun kyttäämisen. Naiselta naiselle.
Inhottava ihminen
19
56
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiusaat muita.
- Anonyymi
En kiusaa.
- Anonyymi
Muista et täällä riittää provoja. Rakkautta vain minun hänelle! ❤️ - nainen
- Anonyymi
Samoin täältä ❤
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä E naista?
- Anonyymi
En, vaan mun kaimaa.
- Anonyymi
Lopeta se toisten haukkuminen itse täällä
- Anonyymi
Tämä ap on mies joka on katkera, kateellinen ja mustasukkainen!!!
- Anonyymi
Joka päivä uusi harha? Eilen ne oli tuttujasi ja tänään onkin joku kiusaaja nainen. Odotan jännityksellä mitä huomenna. Ehkä vanhempasi kiusaavat sitten?
- Anonyymi
Ai harhaa? Laitanko sun nimen tähän niin todistetaan ettei ole harhaa. Stalkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
Ei tuo nainen olekaan. Yksi toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten itse sekaisin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
Outo olet muuten sinäkin. Ihme tyyppi. Stalkkaat jotain vierasta ihmistä.
- Anonyymi
Ihana kuulla. Minä olen eilen ollut varmasti harhoissani, tänään en ole syyttänyt yhtään ketään. Mutta kiva juttu että joku tietää eien näin luulleeni 👍🏼
- Anonyymi
En tunne sua, mutta sanon vaan, että on epänormaalia haukkua tuntemattomille jotakuta mikä on vain sinun mielessäsi. Ehkä jopa projisoit, koska itse kyttäät häntä? Willi weikkaus mutta ehkä oikea.
🤡- Anonyymi
En kyttää kyllä. 🤭
- Anonyymi
Mutta kiva tietää, että oot lesbo! Tietää pysyä kaukana. 😬
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839