Jätät minut nyt rauhaan ja lopetat minun kyttäämisen. Naiselta naiselle.
Inhottava ihminen
19
114
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiusaat muita.
- Anonyymi
En kiusaa.
- Anonyymi
Muista et täällä riittää provoja. Rakkautta vain minun hänelle! ❤️ - nainen
- Anonyymi
Samoin täältä ❤
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä E naista?
- Anonyymi
En, vaan mun kaimaa.
- Anonyymi
Lopeta se toisten haukkuminen itse täällä
- Anonyymi
Tämä ap on mies joka on katkera, kateellinen ja mustasukkainen!!!
- Anonyymi
Joka päivä uusi harha? Eilen ne oli tuttujasi ja tänään onkin joku kiusaaja nainen. Odotan jännityksellä mitä huomenna. Ehkä vanhempasi kiusaavat sitten?
- Anonyymi
Ai harhaa? Laitanko sun nimen tähän niin todistetaan ettei ole harhaa. Stalkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
Ei tuo nainen olekaan. Yksi toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten itse sekaisin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
Outo olet muuten sinäkin. Ihme tyyppi. Stalkkaat jotain vierasta ihmistä.
- Anonyymi
Ihana kuulla. Minä olen eilen ollut varmasti harhoissani, tänään en ole syyttänyt yhtään ketään. Mutta kiva juttu että joku tietää eien näin luulleeni 👍🏼
- Anonyymi
En tunne sua, mutta sanon vaan, että on epänormaalia haukkua tuntemattomille jotakuta mikä on vain sinun mielessäsi. Ehkä jopa projisoit, koska itse kyttäät häntä? Willi weikkaus mutta ehkä oikea.
🤡- Anonyymi
En kyttää kyllä. 🤭
- Anonyymi
Mutta kiva tietää, että oot lesbo! Tietää pysyä kaukana. 😬
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1906620Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6934033SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1913408Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3823072Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti262999"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1632105Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091989Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re391677SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?811657Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii5171598