Jätät minut nyt rauhaan ja lopetat minun kyttäämisen. Naiselta naiselle.
Inhottava ihminen
19
85
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiusaat muita.
- Anonyymi
En kiusaa.
- Anonyymi
Muista et täällä riittää provoja. Rakkautta vain minun hänelle! ❤️ - nainen
- Anonyymi
Samoin täältä ❤
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä E naista?
- Anonyymi
En, vaan mun kaimaa.
- Anonyymi
Lopeta se toisten haukkuminen itse täällä
- Anonyymi
Tämä ap on mies joka on katkera, kateellinen ja mustasukkainen!!!
- Anonyymi
Joka päivä uusi harha? Eilen ne oli tuttujasi ja tänään onkin joku kiusaaja nainen. Odotan jännityksellä mitä huomenna. Ehkä vanhempasi kiusaavat sitten?
- Anonyymi
Ai harhaa? Laitanko sun nimen tähän niin todistetaan ettei ole harhaa. Stalkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet että kommentti oli juuri siltä naiselta tai edes naiselta.... koita tehdä muutakin välillä. Olet liian sekaisin.
Ei tuo nainen olekaan. Yksi toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten itse sekaisin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihmeessä jos tiedät nimeni. Olet jotenkin outo.
Outo olet muuten sinäkin. Ihme tyyppi. Stalkkaat jotain vierasta ihmistä.
- Anonyymi
Ihana kuulla. Minä olen eilen ollut varmasti harhoissani, tänään en ole syyttänyt yhtään ketään. Mutta kiva juttu että joku tietää eien näin luulleeni 👍🏼
- Anonyymi
En tunne sua, mutta sanon vaan, että on epänormaalia haukkua tuntemattomille jotakuta mikä on vain sinun mielessäsi. Ehkä jopa projisoit, koska itse kyttäät häntä? Willi weikkaus mutta ehkä oikea.
🤡- Anonyymi
En kyttää kyllä. 🤭
- Anonyymi
Mutta kiva tietää, että oot lesbo! Tietää pysyä kaukana. 😬
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2333459- 623062
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I652653Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk342547Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve802091Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851909Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191875Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911702Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691053