Oliko sulla tunteita kun katsottiin toisiamme?
Kaunis nainen viime vuodelta
25
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuntemattomat aiheuta mitään tunteita. Saatan vaan katsoa, että on ihan komia mies. Siinäpä se.
- Anonyymi
Kyllähän me vähän tunnettiin 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän me vähän tunnettiin 😊
No sitten on eriasia, jos vähäsen edes tuntee. Mutta vain yksi ihminen saa jotain kummia tuntemuksia minussa aikaiseksi.
- Anonyymi
Oli. Mitä sitten. Sydän hajosi. Onko sulla vielä jotain asiaa?
- Anonyymi
Miksi sinun sydän särkyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun sydän särkyi?
En pysty. On vaan siitä niin paha olla tunsin ihan järkyttävän paljon. Pelottavan paljon. Vedit maton jalkojeni alta täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty. On vaan siitä niin paha olla tunsin ihan järkyttävän paljon. Pelottavan paljon. Vedit maton jalkojeni alta täysin.
En ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paras tapa aloittaa suhdetta; syyttämällä toista omasta emotionaalisesta kyvyttömyydestä. Älä ihmettele, jos ei flaksi käy.,eika suhteet etene. Opettele itsenäisyyttä, se kasvattaa viehatysvoimaakin.
- Anonyymi
Tähän tietenkin kerrot nyt missä ja milloin kohdattiin?
- Anonyymi
ABCllä kohdattiin usein
- Anonyymi
En pysty. Antaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ABCllä kohdattiin usein
Ehkä se en ollut minä. Annetaan nyt olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ABCllä kohdattiin usein
Minkä näköinen tämä ABC:n nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaiset hiukset siniset kauniit silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät siniset hiukset ruskeat. Kuin missi mun silmissä 😊 -ap
- Anonyymi
Minkä kaupungin abcilla?
- Anonyymi
Monta ABC asemaa suomessa on. Laitetaanko Toijala
- Anonyymi
Monta kertaa katselimme toisiamme naisen ihanimman kanssa 😊
- Anonyymi
Hitto kun mä en muista nähtiinkö me ABC:llä vai Nesteellä? Nesteellä muistaakseni oli tunteita. Bensa makso svidusti ja räntää rätki töihin ajaessa ja pimeää ja äkkiä jokin kuiva ruissari naamaan siitä, no verensokeri nousi ja fiilis parani vähän. Työpäivästä tuli mukiinmenevä.
- Anonyymi
Olin jo kiinnostunut siinä kohtaa....
- Anonyymi
Et vastannut mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut mulle
Mitä mun olisi pitänyt vastata?
- Anonyymi
Mulla on paha olla...
- Anonyymi
Käykö toissavuosi? Vai pitääkö viimevuosi olla? :D
- Anonyymi
Kaikki täällä ei ole sinulle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102301Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from221855Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276441824- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571112- 1101006
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20853- 52824
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110807