Oliko sulla tunteita kun katsottiin toisiamme?
Kaunis nainen viime vuodelta
25
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuntemattomat aiheuta mitään tunteita. Saatan vaan katsoa, että on ihan komia mies. Siinäpä se.
- Anonyymi
Kyllähän me vähän tunnettiin 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän me vähän tunnettiin 😊
No sitten on eriasia, jos vähäsen edes tuntee. Mutta vain yksi ihminen saa jotain kummia tuntemuksia minussa aikaiseksi.
- Anonyymi
Oli. Mitä sitten. Sydän hajosi. Onko sulla vielä jotain asiaa?
- Anonyymi
Miksi sinun sydän särkyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun sydän särkyi?
En pysty. On vaan siitä niin paha olla tunsin ihan järkyttävän paljon. Pelottavan paljon. Vedit maton jalkojeni alta täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty. On vaan siitä niin paha olla tunsin ihan järkyttävän paljon. Pelottavan paljon. Vedit maton jalkojeni alta täysin.
En ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paras tapa aloittaa suhdetta; syyttämällä toista omasta emotionaalisesta kyvyttömyydestä. Älä ihmettele, jos ei flaksi käy.,eika suhteet etene. Opettele itsenäisyyttä, se kasvattaa viehatysvoimaakin.
- Anonyymi
Tähän tietenkin kerrot nyt missä ja milloin kohdattiin?
- Anonyymi
ABCllä kohdattiin usein
- Anonyymi
En pysty. Antaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ABCllä kohdattiin usein
Ehkä se en ollut minä. Annetaan nyt olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ABCllä kohdattiin usein
Minkä näköinen tämä ABC:n nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaiset hiukset siniset kauniit silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät siniset hiukset ruskeat. Kuin missi mun silmissä 😊 -ap
- Anonyymi
Minkä kaupungin abcilla?
- Anonyymi
Monta ABC asemaa suomessa on. Laitetaanko Toijala
- Anonyymi
Monta kertaa katselimme toisiamme naisen ihanimman kanssa 😊
- Anonyymi
Hitto kun mä en muista nähtiinkö me ABC:llä vai Nesteellä? Nesteellä muistaakseni oli tunteita. Bensa makso svidusti ja räntää rätki töihin ajaessa ja pimeää ja äkkiä jokin kuiva ruissari naamaan siitä, no verensokeri nousi ja fiilis parani vähän. Työpäivästä tuli mukiinmenevä.
- Anonyymi
Olin jo kiinnostunut siinä kohtaa....
- Anonyymi
Et vastannut mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut mulle
Mitä mun olisi pitänyt vastata?
- Anonyymi
Mulla on paha olla...
- Anonyymi
Käykö toissavuosi? Vai pitääkö viimevuosi olla? :D
- Anonyymi
Kaikki täällä ei ole sinulle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma142589Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne292451Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv612309Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.802233Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k681834PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist101780Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest81766Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941737Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel841654- 1321605