Millaisia merkkejä nainen annat ikäväsi kohteelle.

Anonyymi-ap

Kun olet valmis parittelemaan?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen koittanut tehdä savumerkkejä, mutta ei niitä kukaan huomaa.

    • Anonyymi

      näytän munaa🎅

    • Anonyymi

      En mitään. Hänen pitää olla jo enemmän kuin pelkkä kaipuun kohde, jotta tuollaisia viestitellään ja silloin puhutaan ihan suoraan.

    • Anonyymi

      Parittelu? Eläimet parittelee 😂😂😂

    • Anonyymi

      Nainen kutsuu miehen käymään jos haluaa

    • Anonyymi

      Lasken huosusi alas 😜🤭

    • Anonyymi

      Rauhallisesti siirryn lähemmäksi. Kuiskaan korvaan haluatko mua🥹 -hyvä toi sun parittelemaan🤭

      • Anonyymi

        Vaikka et lähellä ollutkaan, niin kuiskaukseesi vastaus on, haluan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka et lähellä ollutkaan, niin kuiskaukseesi vastaus on, haluan sua.

        Uuuh nyt meni kyllä tosi 🔥🔥🔥


    • Kyllä tarttisi olla enempi, kuin ikävän kohde jotta mitään rakasteluja...

      • Anonyymi

        Mieti jos jossain salilla menis kuiskaan kiinnostuksen kohteen korvaan et "haluun panna sun kans"🤣🤣🤣

        Viiko olla mitään nolompaa tapaa lähestyä? Ai s.tana nää miesten haaveet tietää kyllä mistä lähtee.


    • Anonyymi

      Katson silleen merkitsevästi :D mut tää vaatii,että mies on lähietäisyydellä

    • Anonyymi

      Katson vihaisesti.

    • Anonyymi

      Naaras ja koiras ovat eläimiä, ymmärrän sen, ja sen että meissä ihmisissäkin on eläimellinen tai biologinen puoli miten vaan - mutta kyllä tää kysymys tökkää aika lähtökarikoille. Siinä on kaikki niin väärin ja päin prsettä, etten jaksa edes keksiä mitään nokkelaa.
      Kysy tyttöystävältäs. Jos semmonen on sulla joskus ollut tiedät kysymättä, ehkä.

    • Anonyymi

      Odotan että tulet tarpeeksi lähelle ja sitten tarraan kimppuun ku sika limppuun. No oikeasti vain odotan että ollaan kahden ja sitten …..

    • Anonyymi

      En puhuis parittelusta. Mä näen asian rakasteluna ihmisten välillä, jotka rakastavat toisiaan. Joo, tiedän olen jonkun verran vanhanaikainen, vaikka muuten kokeilunhaluinenkin monessa jutussa ja onhan tota ikääkin jo mittarissa, mutta ei se tahtia haittaa.

    • Anonyymi

      Kaks vai neli tahtia

    • Anonyymi

      Pysyn poissa luotasi.

    • Anonyymi

      Puhuisi. Semmoista kehonkieltä ettei mitään jäisi arvailun varaan kun me yhtyisinmme rajusti ja kulmatontille kuin pedot,
      Olisin niin hallinnut saada hänet… oli unelmani….

    • Anonyymi

      Näytän hänelle paljaita rintojani ja päästän huumaavia kitkeriä fartteja.

    • Anonyymi

      Suihkautan virtsaani ilmaan sen merkiksi.

    • Anonyymi

      Tanssin kiihkeää flamencoa ja näytän suullani riattaita shuusheksi liikkeitä.

    • Anonyymi

      Minua harmittaa se mikä määrä intohimoa jäi käyttämättä. Jotain suurta jäi kokematta.

    • Anonyymi

      Annan ikkunasta valomerkkejä.🔦

    • Anonyymi

      Yleensä piaraisemalla tai sitten ihan vaan hjäpyhjuulia yhteen läpsyttelemällä.

    • Anonyymi

      No minulla yleensä glitta alkaa jöpöttämään kovana. Näkyy hameen etumuksen kohoumana.

    • Anonyymi

      Jos kohtaisin hänet kehonkieli intensiivinen tuijotuksen tekesi kyllä selväksi että haluan …

    • Anonyymi

      Ennmminkin valehtelee kaikkea ja sit kun tulee oikea hetki niin rupea syyttämään ja suuttuu ja sit yhteyden otto on loppu en todellakaan voi käsittää kuinka lapsellista toimintaa järki käteen nyt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      235
      2078
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1540
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1029
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      131
      988
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      232
      967
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe