Exäni on juoppo isä

Anonyymi-ap

Ja pahinta on, kun hän kieltää kaiken, valehtelee kaikesta, on niin välinpitämätön ja kuitenkin luulee olevansa kaiken yläpuolella.

Nyt hän oli ollut lastensuojelun tiloissa humalassa. Haistoin alkoholin ja soitin poliisit. Hän puhalsi 0,59 promillea. Hän oli autolla ajanut humalassa, nuo promillet olivat ehtineet laskeajonkin verran, ennenkuin poliisit tulivat paikalle. Ja hän olisi ottanut lapsensa ja lähtenyt ajamaan, jos en olisi soittanut poliiseja.
Kuitenkaan hän ei menettänyt korttiaan.

Hän ei tuotakaan asiaa ole millään tavalla pahoitellut tai myöntänyt olevan väärin. Vähättelee ja väittää kaiken olevan valhetta, kun kävimme lastenvalvojalla juttelemassa.

Lapset ikävöivät hänen luo, mutta hän ei suostu valvottuihin tapaamisiin.
En uskalla päästää lapsia hänen luo, koska siellä on ollut myös pahoinpitelyä toista lasta kohtaan. Ja tätä juomista.

Mitä sinä, joka olet alkoholisti, ajattelet tälläisestä?

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps. Tuskinpa alkoholistit tätät sivustoa käyttää ja lukee ihmisten ajatuksia aiheesta tai :Alkohooli ja tupakka riippuvuudesta. He molemmat ovat itsekkäitä kinni rippuvuuksistaan!On vain heidän maailma ja ei muiden.Vaikka nin tupakoitsijoille,alkoholin ja humeiden käytäjille on tarjolla apua ja kaikille SV läkkeitä päästäkseen rippuvuudesta eron ilman vieroitus oireita!

• Anonyymi

Joo. Ei ainakaan minun juoppo exäni lukenut mitään tästä aiheesta, koska ei hän tunnista ongelmaansa, vaikkakin on jo ongelmansa kanssa pitkällä. Ei alkoholistia muutenkaan kiinnosta muut tai muiden tunteet, vain viinalla on väliä. Alkoholistit ovat äärettömän itsekeskeisiä ja heiltä puuttuu täysin empatiakyky. Exäni esimerkiksi kuvittelee, että minulla menee nyt erinomaisen hyvin eron jälkeen ja ettei hänen tekonsa ja toimintansa ole jättänyt mitään jälkiä, vaikka tässä on vielä pitkä suo rämmittävänä.

• Anonyymi

Monesti syyt ovat päihteiden käytöstä johtuvia

• Anonyymi

Juopot ovat kovia puhumaan mutta vähän lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe