Exäni on juoppo isä

Anonyymi-ap

Ja pahinta on, kun hän kieltää kaiken, valehtelee kaikesta, on niin välinpitämätön ja kuitenkin luulee olevansa kaiken yläpuolella.

Nyt hän oli ollut lastensuojelun tiloissa humalassa. Haistoin alkoholin ja soitin poliisit. Hän puhalsi 0,59 promillea. Hän oli autolla ajanut humalassa, nuo promillet olivat ehtineet laskeajonkin verran, ennenkuin poliisit tulivat paikalle. Ja hän olisi ottanut lapsensa ja lähtenyt ajamaan, jos en olisi soittanut poliiseja.
Kuitenkaan hän ei menettänyt korttiaan.

Hän ei tuotakaan asiaa ole millään tavalla pahoitellut tai myöntänyt olevan väärin. Vähättelee ja väittää kaiken olevan valhetta, kun kävimme lastenvalvojalla juttelemassa.

Lapset ikävöivät hänen luo, mutta hän ei suostu valvottuihin tapaamisiin.
En uskalla päästää lapsia hänen luo, koska siellä on ollut myös pahoinpitelyä toista lasta kohtaan. Ja tätä juomista.

Mitä sinä, joka olet alkoholisti, ajattelet tälläisestä?

4

303

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps. Tuskinpa alkoholistit tätät sivustoa käyttää ja lukee ihmisten ajatuksia aiheesta tai :Alkohooli ja tupakka riippuvuudesta. He molemmat ovat itsekkäitä kinni rippuvuuksistaan!On vain heidän maailma ja ei muiden.Vaikka nin tupakoitsijoille,alkoholin ja humeiden käytäjille on tarjolla apua ja kaikille SV läkkeitä päästäkseen rippuvuudesta eron ilman vieroitus oireita!

• Anonyymi

Joo. Ei ainakaan minun juoppo exäni lukenut mitään tästä aiheesta, koska ei hän tunnista ongelmaansa, vaikkakin on jo ongelmansa kanssa pitkällä. Ei alkoholistia muutenkaan kiinnosta muut tai muiden tunteet, vain viinalla on väliä. Alkoholistit ovat äärettömän itsekeskeisiä ja heiltä puuttuu täysin empatiakyky. Exäni esimerkiksi kuvittelee, että minulla menee nyt erinomaisen hyvin eron jälkeen ja ettei hänen tekonsa ja toimintansa ole jättänyt mitään jälkiä, vaikka tässä on vielä pitkä suo rämmittävänä.

• Anonyymi

Monesti syyt ovat päihteiden käytöstä johtuvia

• Anonyymi

Juopot ovat kovia puhumaan mutta vähän lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe