Viljanen ja Translaki.i."

Anonyymi-ap

"Puolueet solmussa translaki-neuvotteluissa – ”Emme saaneet tänään sitä vielä maaliin”
Sote-valiokunta käsitteli aamulla kantaansa hallituksen esitykselle translain uudistamisesta, mutta ei saanut mietintöä vielä valmiiksi. Lain sisältö hiertää."

-Tätä translakia Viljanen on ollut myös puoltamassa . Hän ehkä haluaa olla joskus vaikka Heikki. Osaisi edes hävetä.

5

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuka on viljanen

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17710357m

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ja tuommoisesta saa vielä kelakorvausta.Psykiatria tuollaiset ihmiset tarvitsee.Se on eri asia jos on terveyttä haittaavia ongelmia. Ja vielä viisaat miettii että hyväksyäkö päätös.kyllä Räsänen on oikeassa .En ole kyllä kristillisdemokraatti.Oksettaa koko asia kuinka sekaseks ne haluaa osan suomen ihmisistä.Tämä maa on sairas.

• Anonyymi

Onkohan tulevaisuudessa esim .Sanna Mariinikin välillä Kikkeli-Sakari jos siltä tuntuu..
      Voiko Heidikin mennä mieste vesssaan jos hän tuntee itsensä Heikiksi.

• Anonyymi

On se kumma kun pojaksi syntynyt ihminen haluaa jossain vaiheessa muuttaa itsensä naiseksi.Toivottavasti voi joskus kokea kaikki naisten vaivat .tulehduksineen ja ylimääräisten vuotojen aiheuttamien kipujen kestäminen ja vanhemmiten virtsaamisvaivat .Kaikki muut hormonaaliset vaivat ja oot vielä viehättävä ja hoidat lapset ja hoidat kotihommia kun sinun naisesi joka muutti itsensä mieheksesi , saa sanoa että oot vähän rupsahtanut.Siis tää touhu on ihan sekopäitten hommia ja siksi en ikinä hyväksy tämmöistä.Enkä tämän maan älykääpiöitä tule äänestämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73