Eli vaihe vasemmalle ja maa oikealle. Miksi näin?
Miksi aina kevi vasemmalle
20
100
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihe väärin vasemmalla, myllyt pyörii myötäpäivään...
- Anonyymi
Nolla vasemmalle. Kevi ja vaihe yhteen oikealla.
- Anonyymi
Olen laittanut kaikki yhteen. Sulake ei kestä. Sorvaanko alumiinista vai kuparista uuden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut kaikki yhteen. Sulake ei kestä. Sorvaanko alumiinista vai kuparista uuden?
Rosterista nuo tavallisesti tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevi ja maa mene samaan paokaa sähkölitoksella sii genen tähtipisteeseen ja seon maadoiteetu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevi ja maa mene samaan paokaa sähkölitoksella sii genen tähtipisteeseen ja seon maadoiteetu
Eihän mene -oot muuten taas tainnut madottaa itseäsi liikaa.
- Anonyymi
Vaiheet voi myös vaihtaa paikkaa.
- Anonyymi
Tämä vaatii lisäaloituksen !
- Anonyymi
Muttei tällaista vedätystä....
- Anonyymi
Oikealla on enemmän tilaa. Maa on niin iso joten mahtuu sinne paremmin.
- Anonyymi
Maa ja kebinja nollamsamaa asia menee samaan paikaan sähkötaulussaja sähkölaitoksella aina generaattorin nollapisteeseen joka on maadoitettu
Sähkö setä- Anonyymi
Setä höpöttää pöhnässään taas höpöjuttujaan generaattoreistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setä höpöttää pöhnässään taas höpöjuttujaan generaattoreistaan.
Ennen sedät pöhnässä höpöttivät sotajuttuja...
- Anonyymi
Okei okei eli siis nolla vasemmalle mutta jos sitten kytkee toisen rasian vastakkaiselle seinälle niin pitääkö siellä olla nolla oikealla? Muutenhan se tulee päinvastaiselle puolen kun vastakkaisella seinällä
- Anonyymi
Vastakkaisella seinällä kytketään nolla ja vaihe ristikkäin yhteen.
- Anonyymi
Vastakkaisella seunällä asennus tehdään peilikuvana alkuperäisestä. Alkuperäisessä asennussuunta on aina pohjoiseen.
- Anonyymi
Aika levottomaksi alkaa menemään, näin tosikon mielestä.
Kauan, kauan sitten ehkä jo kylmän sodan aikana törmäsin myös sääntöön, että ei kätisyydellä väliä, kunhan koko talo on systemaattisesti tehty samalla tavalla.
Onkos euroaikaiset sähkärit moisesta kuulleet?- Anonyymi
Tosiaankin ensimmäiset euroaikaiset sähköasentajat alkavat valumaan työmarkkinoille. Mitähän siitäkin seuraa?
- Anonyymi
se riippuu paljolti siitä miten päin ne on sulla pistotulpassa ? Se pitää ensin tarkistaa, mutta maa on aina keskellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882