monta yötä. En halunnut, että näet minut tämän näköisenä. Anteeksi ❤️. Ahdisti kun lähdit. Pettymys! Äänen kuulin kuitenkin. Sulla on ihana miehekäs ääni.
Olen valvonut
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Juonu jonku verran viskiä ja poltellu ketjussa tupakkaa niin ääneni vähän kähenee välillä. T. Mn
- Anonyymi
Suutuitko mulle?
- Anonyymi
Joo mee sen Hannan kans vaan
- Anonyymi
Sitä paitsi olet niin täydellinen... Mulla iskee epävarmuus sun kanssa.
- Anonyymi
Toivon, että voisit luottaa siihen ihmiseen.
Jutteluun.Vuorovaikutukseen. Siihen, että asiat selviävät ja elämä voisi kantaa eteenpäin.
Muuta en osaa... - Anonyymi
Mut joo niinhän siinä käy, että haamuilet tällä palstalla ja kirjoittelet niitä omia kirjoituksiasi toivoen että kaikki toteutuu kuin saduissa, vaikkei niissäkään aina.
En usko, että tämäkään minulle oli, mutta täällä voi loppuun asti niin kuvitella.
Levollista yötä🌾- Anonyymi
Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...
Ja se tarkoittaa sitä ettet ole koskaan ollut aito ja rehellinen suhteessa toiseen ihmiseen..
Hyvä kun voit purkaa tänne omia juttujasi. Se on sun juttusi.
🐆🙏🌾
Öitä ☆
- Anonyymi
Itse sinä suutuit ja lähdit en minä ainakaan olisin halunnut jatkaa jutustelua ihan piheluiden merkeissä ja viestitse mutta suutuit ja lopetit yhteyden pidon miksi kysyn vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2325807Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394658KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123011Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182964Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732443Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212396Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891648- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231286