Olen valvonut

Anonyymi-ap

monta yötä. En halunnut, että näet minut tämän näköisenä. Anteeksi ❤️. Ahdisti kun lähdit. Pettymys! Äänen kuulin kuitenkin. Sulla on ihana miehekäs ääni.

9

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos. Juonu jonku verran viskiä ja poltellu ketjussa tupakkaa niin ääneni vähän kähenee välillä. T. Mn

• Anonyymi

Suutuitko mulle?

• Anonyymi

Joo mee sen Hannan kans vaan

• Anonyymi

Sitä paitsi olet niin täydellinen... Mulla iskee epävarmuus sun kanssa.

• Anonyymi

Toivon, että voisit luottaa siihen ihmiseen.
      Jutteluun.Vuorovaikutukseen. Siihen, että asiat selviävät ja elämä voisi kantaa eteenpäin.

Muuta en osaa...

• Anonyymi

Mut joo niinhän siinä käy, että haamuilet tällä palstalla ja kirjoittelet niitä omia kirjoituksiasi toivoen että kaikki toteutuu kuin saduissa, vaikkei niissäkään aina.

En usko, että tämäkään minulle oli, mutta täällä voi loppuun asti niin kuvitella.

Levollista yötä🌾

• Anonyymi

Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...

Ja se tarkoittaa sitä ettet ole koskaan ollut aito ja rehellinen suhteessa toiseen ihmiseen..

Hyvä kun voit purkaa tänne omia juttujasi. Se on sun juttusi.

🐆🙏🌾

Öitä ☆

• Anonyymi

Itse sinä suutuit ja lähdit en minä ainakaan olisin halunnut jatkaa jutustelua ihan piheluiden merkeissä ja viestitse mutta suutuit ja lopetit yhteyden pidon miksi kysyn vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      74
      5335
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      117
      1715
    3. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      23
      1640
    4. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1608
    5. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      51
      1565
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      52
      999
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      73
      936
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      745
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      739
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      59
      735
    Aihe