monta yötä. En halunnut, että näet minut tämän näköisenä. Anteeksi ❤️. Ahdisti kun lähdit. Pettymys! Äänen kuulin kuitenkin. Sulla on ihana miehekäs ääni.
Olen valvonut
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Juonu jonku verran viskiä ja poltellu ketjussa tupakkaa niin ääneni vähän kähenee välillä. T. Mn
- Anonyymi
Suutuitko mulle?
- Anonyymi
Joo mee sen Hannan kans vaan
- Anonyymi
Sitä paitsi olet niin täydellinen... Mulla iskee epävarmuus sun kanssa.
- Anonyymi
Toivon, että voisit luottaa siihen ihmiseen.
Jutteluun.Vuorovaikutukseen. Siihen, että asiat selviävät ja elämä voisi kantaa eteenpäin.
Muuta en osaa... - Anonyymi
Mut joo niinhän siinä käy, että haamuilet tällä palstalla ja kirjoittelet niitä omia kirjoituksiasi toivoen että kaikki toteutuu kuin saduissa, vaikkei niissäkään aina.
En usko, että tämäkään minulle oli, mutta täällä voi loppuun asti niin kuvitella.
Levollista yötä🌾- Anonyymi
Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...
Ja se tarkoittaa sitä ettet ole koskaan ollut aito ja rehellinen suhteessa toiseen ihmiseen..
Hyvä kun voit purkaa tänne omia juttujasi. Se on sun juttusi.
🐆🙏🌾
Öitä ☆
- Anonyymi
Itse sinä suutuit ja lähdit en minä ainakaan olisin halunnut jatkaa jutustelua ihan piheluiden merkeissä ja viestitse mutta suutuit ja lopetit yhteyden pidon miksi kysyn vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782