monta yötä. En halunnut, että näet minut tämän näköisenä. Anteeksi ❤️. Ahdisti kun lähdit. Pettymys! Äänen kuulin kuitenkin. Sulla on ihana miehekäs ääni.
Olen valvonut
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Juonu jonku verran viskiä ja poltellu ketjussa tupakkaa niin ääneni vähän kähenee välillä. T. Mn
- Anonyymi
Suutuitko mulle?
- Anonyymi
Joo mee sen Hannan kans vaan
- Anonyymi
Sitä paitsi olet niin täydellinen... Mulla iskee epävarmuus sun kanssa.
- Anonyymi
Toivon, että voisit luottaa siihen ihmiseen.
Jutteluun.Vuorovaikutukseen. Siihen, että asiat selviävät ja elämä voisi kantaa eteenpäin.
Muuta en osaa... - Anonyymi
Mut joo niinhän siinä käy, että haamuilet tällä palstalla ja kirjoittelet niitä omia kirjoituksiasi toivoen että kaikki toteutuu kuin saduissa, vaikkei niissäkään aina.
En usko, että tämäkään minulle oli, mutta täällä voi loppuun asti niin kuvitella.
Levollista yötä🌾- Anonyymi
Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...
Ja se tarkoittaa sitä ettet ole koskaan ollut aito ja rehellinen suhteessa toiseen ihmiseen..
Hyvä kun voit purkaa tänne omia juttujasi. Se on sun juttusi.
🐆🙏🌾
Öitä ☆
- Anonyymi
Itse sinä suutuit ja lähdit en minä ainakaan olisin halunnut jatkaa jutustelua ihan piheluiden merkeissä ja viestitse mutta suutuit ja lopetit yhteyden pidon miksi kysyn vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k682610Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel512068Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä92006Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien521739Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1511558Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241236Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68935Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62923Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119918- 67916