Olen valvonut

Anonyymi-ap

monta yötä. En halunnut, että näet minut tämän näköisenä. Anteeksi ❤️. Ahdisti kun lähdit. Pettymys! Äänen kuulin kuitenkin. Sulla on ihana miehekäs ääni.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos. Juonu jonku verran viskiä ja poltellu ketjussa tupakkaa niin ääneni vähän kähenee välillä. T. Mn

• Anonyymi

Suutuitko mulle?

• Anonyymi

Joo mee sen Hannan kans vaan

• Anonyymi

Sitä paitsi olet niin täydellinen... Mulla iskee epävarmuus sun kanssa.

• Anonyymi

Toivon, että voisit luottaa siihen ihmiseen.
      Jutteluun.Vuorovaikutukseen. Siihen, että asiat selviävät ja elämä voisi kantaa eteenpäin.

Muuta en osaa...

• Anonyymi

Mut joo niinhän siinä käy, että haamuilet tällä palstalla ja kirjoittelet niitä omia kirjoituksiasi toivoen että kaikki toteutuu kuin saduissa, vaikkei niissäkään aina.

En usko, että tämäkään minulle oli, mutta täällä voi loppuun asti niin kuvitella.

Levollista yötä🌾

• Anonyymi

Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten puran vain ajatuksia. Helpottaa...

Ja se tarkoittaa sitä ettet ole koskaan ollut aito ja rehellinen suhteessa toiseen ihmiseen..

Hyvä kun voit purkaa tänne omia juttujasi. Se on sun juttusi.

🐆🙏🌾

Öitä ☆

• Anonyymi

Itse sinä suutuit ja lähdit en minä ainakaan olisin halunnut jatkaa jutustelua ihan piheluiden merkeissä ja viestitse mutta suutuit ja lopetit yhteyden pidon miksi kysyn vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      68
      2610
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      51
      2068
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      2006
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      52
      1739
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      151
      1558
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1236
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      935
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      923
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      918
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      916
    Aihe