Varma tieto....
Sulla on keski-iän kriisi
16
192
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se vaikuttaa
- Anonyymi
Mulla on joka ikinen kriisi, tuo on vaan yksi monista.
- Anonyymi
Sä oot sellanen kriisimestari ettei muut edes usko.
- Anonyymi
Sellainen varmasti tulee kun ei saa koskaan naidsta
- Anonyymi
Ja sulla on kohta 20 kriisi! Elämä on yhtä kriisiä tasaisin väliajoin.
- Anonyymi
Muistan kolmenkympin kriisin. Se oli kyllä syvältä.
Ei ihme, et oot niin sekasin. Kyl se siitä, usko vaan ja elämä paranee vaan. Nuoruus on yliarvostettua. Ei ole. Olen sinut itseni kanssa.
- Anonyymi
Ei siltä näytä mutta ainahan sitä voi niin itselleen uskotella.
- Anonyymi
Toiseks tulin iteksee muutenki myöhäsyntysenä.
- Anonyymi
En ole vielä keski-ikäinen.
- Anonyymi
Tulee monille miehille.
- Anonyymi
Tiedätkö muita ikiä kuin keski-ikä?
Olet jankuttanu yhtä sanaa täällä 10 vuotta.
Mutta tiedätkö muita ikätermejä kuin tuun yhden? - Anonyymi
Ei ole. Vielä varmempi tieto 😅 Minulla ei ole koskaan ollut ikäkriisejä, ja tuskin tuleekaan. Olen syvällinen pohdiskelija tässä hetkessä elävä, en murehdi huomista enkä eilistä , minä olen koko elämäni ajan pohtinut elämää 🤩 Kun on oma itsensä, haluaa kehittää ja kehittyä tässäkin hetkessä - ei tulla riisejä 😊
- Anonyymi
Ei ole enää öitä.
- Anonyymi
Sulla on kyllä murrosikä jo takana, että väliaika päällä vaihdevuosien kynnyksilläs kyselemässä teurastusoppia, senkin trikoopökkölä.
Laita ittes myyntihi, niin vilikastuu, vai vilkastuisiko?
T.missähän minä olen?
Rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://m.youtube.com/watch?v=tYXBHCTXjy0 - Anonyymi
Kriisistä kriisiin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi305043Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2604907Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä524417Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461838Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva131462- 1061440