Facebook-kaverini kysyi puhelinnumeroani ja laitoin sen hänelle Messengerissä. Sitten hän sanoi osallistuvansa kilpailuun ja sanoi, että jos saan koodin sisältävän viestin, lähetän sen hänelle. Sitten tuli tällainen, jossa luki isolla: "Onnittelut voitosta 8100 € ystävän kanssa, joka äänesti sinua!" ja että voitimme 8100 € tukemalla osallistumistamme. Sitten hän kysyi pankkitiliäni siirtoa varten. Laitoin hänelle tilinumeron ja sanoin mille pankille se kuuluu. Sitten kirjoitin myös 16-numeroisen koodin, viimeisen käyttöpäivän ja loput kolme numeroa. Sitten hän kysyi käyttäjätunnustani ja sanoi, että tarvitaan vahvistamaan palkinto nimessäni. Kysyin, että onko tämä totta ja hän vastasi, että varmasti on ja täysin laillinen ja luotettava prosessi. Sanoin, että nyt minua epäilyttää ja hän sanoi, että kaikki on hänen hallinnassaan ja että vain kaksi meistä näkee tietoni, ei kukaan kolmas osapuoli. Sitten sanoin, että mietin että sisareni, jonka kanssa minulla on välit poikki olisi syytä tehdä minulle tällainenkin jekku ja pyytää jotakuta auttamaan, hän sanoi, että näitä tietoja tarvitaan, jotta rahat tulisivat minulle. Sanoin sitten, että en oikein jaksa uskoa ja että kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Sitten hän sanoi, että siirtoon on rajoitettu aika ja sanoin, etten uskalla tehdä mitään. Hän sanoi kokeilleensa tätä perheensä kanssa terveellä tavalla ja että rahat ovat hänen tilillään ja että ei hänkään uskonut aluksi ja sanoi myös, että rahat tulivat myös hänen perheensä tilille. Hän laittoi minulle kuvan, jossa luki: YRITYSTILI ja tämän alla **** ja neljä numeroa.
En ole antanut hänelle tuota viimeistä tietoa.
Facebook-kaverini lähetti minulle tällaisen
Anonyymi-ap
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
Kertaus on oppimisen vahvistusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155