Pitäiskö alkaa itsekin maalittamaan täällä joitain stalkkereita. Hmm hmm. 🤔 sitä saa mitä tilaa, niinhän se menee.
Hmmm.......
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kyllä minäkin satun tunnistamaan täältä. Se toimii molempiin suuntiin, vaikka sitähän jotkut eivät ilmeisesti ymmärrä. Ap
- Anonyymi
Teet sitä koko ajan. Muut tunteilee ja sinä maalitat muita. Etkö ymmärrä mitä kirjoitat?
- Anonyymi
Kiusaaminen ei ole varsinaisesti tunteilua.
- Anonyymi
Pahin stalkkeri itse
- Anonyymi
Älä ala se ruokkii vain pahuutta itseesi. Stalkkasin yhtä stalkkeria ja maksoin siitä kovan hinnan. Hänen stalkkaus itseäni kohtaan herätti oman kiinnostuksen. Ja lopuksi hän koki minut vainoajaksi. Sinulla voi olla vaara samaan.
- Anonyymi
Maalitus kannattaa aina jos saldo ja pääkoppa kestää
- Anonyymi
Entä jos kohteen ei? Melkosta ilkeilyä.
- Anonyymi
En tee edelleenkään aloituksia, joskus käytin tota hmmm ja nyt trolli pistää parastaan.
- Anonyymi
Kyl mä jo hiekkalaatikkola, skoles, harmais..kattelin, et ei helwete, tasan ei käy nallekarkit..
Toisaalta, apinoitahan tässä ollaan, kulisseista huolimatta.
Jatkakaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619