Pitäiskö alkaa itsekin maalittamaan täällä joitain stalkkereita. Hmm hmm. 🤔 sitä saa mitä tilaa, niinhän se menee.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kun kyllä minäkin satun tunnistamaan täältä. Se toimii molempiin suuntiin, vaikka sitähän jotkut eivät ilmeisesti ymmärrä. Ap
- Anonyymi
Teet sitä koko ajan. Muut tunteilee ja sinä maalitat muita. Etkö ymmärrä mitä kirjoitat?
- Anonyymi
Kiusaaminen ei ole varsinaisesti tunteilua.
- Anonyymi
Pahin stalkkeri itse
- Anonyymi
Älä ala se ruokkii vain pahuutta itseesi. Stalkkasin yhtä stalkkeria ja maksoin siitä kovan hinnan. Hänen stalkkaus itseäni kohtaan herätti oman kiinnostuksen. Ja lopuksi hän koki minut vainoajaksi. Sinulla voi olla vaara samaan.
- Anonyymi
Maalitus kannattaa aina jos saldo ja pääkoppa kestää
- Anonyymi
Entä jos kohteen ei? Melkosta ilkeilyä.
- Anonyymi
En tee edelleenkään aloituksia, joskus käytin tota hmmm ja nyt trolli pistää parastaan.
- Anonyymi
Kyl mä jo hiekkalaatikkola, skoles, harmais..kattelin, et ei helwete, tasan ei käy nallekarkit..
Toisaalta, apinoitahan tässä ollaan, kulisseista huolimatta.
Jatkakaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741772
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001030Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.81986- 62968
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113879- 140809
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420677Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22634On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594