Saat toivoa minkälaista viinaa vaan haluat.
Olen pullonhenki
Anonyymi-ap
7
235
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholitonta Koskenkorvaa!
- Anonyymi
Vesi raakana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesi raakana?
Jep. Olen niin hurja juomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesi raakana?
Voi olla uutta sinulle, luulen.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/alkoholittomat-viinat-ja-drinkit-mtv-n-testissa-yksi-juoma-yllatti-raadin-positiivisesti-en-olisi-vihainen-jos-tilaisin-taman-baarissa/8412178
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/alkoholiton-vodka-nousi-somehitiksi-mika-ihme-maailmaa-vaivaa/5736426
- Anonyymi
Alkoholitonta viiniä kiitos.
- Anonyymi
Kossuvissy ilman vissyä kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619