Olen tosi kova valehtelemaan ja liioittelemaan

Anonyymi-ap

En itsekään aina tiedä mikä on totta ja mikä ei.

14

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö sitäkään onko sulla mies vai ei? 😁😕

• Anonyymi

Jaaa-a.

• Anonyymi

Aijaa. Minä en ole kova valehtelemaan, enkä edes liioittelemaan.

• Anonyymi

Valehteletko?😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteletko?😂

En.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Voisit oikaista asioita joita olet valehdellut tai liioitellut.

• Anonyymi

En enää edes muista mitä kaikkea olen valehdellut ja liioitellut. En tiedä mistä edes aloittaa. Lista on niin julmetun pitkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää edes muista mitä kaikkea olen valehdellut ja liioitellut. En tiedä mistä edes aloittaa. Lista on niin julmetun pitkä.

No ei sillä sitten väliä. Kaikki varmasti jo tietää sun taipumuksen ja suhtautuu varauksella juttuihin.

• Anonyymi

Paitsi, että pahimmillaan voi rapsahtaa kunnianloukkaussyyte niskaan, jos et oikaise valheellisia juoruja muista ihmisistä. Siis jos on sellaisesta kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että pahimmillaan voi rapsahtaa kunnianloukkaussyyte niskaan, jos et oikaise valheellisia juoruja muista ihmisistä. Siis jos on sellaisesta kyse.

Ei ole sellaisesta kyse sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sellaisesta kyse sentään.

Kyllä on

• Anonyymi

Paha tilanne. Ei kannata valehdella koko aikaa.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu varmaan juontaa tuo sinun valehtele siskoista ja veljistä koska on kilpailua itse olen ollut ainoa lapsi ja osaa/oppinut muitakin arvostamaan en missään nimessä haluisi olla nuori mukavaa olla lähempänä 40 ikä vuotta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      720
      8360
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      94
      1883
    3. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      262
      1604
    4. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1504
    5. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      12
      1435
    6. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      701
      1242
    7. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      167
      1183
    8. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      105
      1121
    9. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      73
      974
    10. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      87
      920
    Aihe