Voi perkele näitä postin touhuja. Mikä helvetti siinä on, ettei niitä lähetyksiä voi tuoda tuohon lähelle. Kyllä sinne hyllyille mahtuu. Pelkkää asiakkaiden kiusaamista koko touhu.
Postin touhut
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On menny postit erikoiseksi. Minä menin hakemaan postia viime viikolla, niin kesken kaiken iski kova kakitus. Puotin sitten postilaatikolle kakit. Oli vielä aikamoinen ripulivelli. Aika kaunin näköinen velli oli siinä lumella.
- Anonyymi
Mitäpä sinulta, kroonikko *askiaiselta voi odottaa kuin pelkkää *askaa, asiaan kuin asiaan.
- Anonyymi
On sulla jalat. Ota vuoteesi ja käy!
- Anonyymi
Otanpa hyvinkin. Eihän tuo mennyt kun 8 kilsan päähän. Lähin noutopaikka olis tuossa 400 metrin päässä, mutta postin tollot ovat postin tolloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otanpa hyvinkin. Eihän tuo mennyt kun 8 kilsan päähän. Lähin noutopaikka olis tuossa 400 metrin päässä, mutta postin tollot ovat postin tolloja.
No 8 km on kieltämättä jo liikaa. Meillä yleensä menee pitemmän kaavan kautta joulun aikaan :(
- Anonyymi
pOSTI TULI KERRAN NIIN OLI VAIN HUONOJA LEHTEJÄ. eN LUKENA NIITÄ VAN LAITON NE NAAPURIN LAATIKOON.
- Anonyymi
Oli ketjun aihe mikä tahansa, niin kakkirakki ilmestyy sinne räkättämään paskaa - sananmukaisesti
- Anonyymi
Kakkirakin räkätys kertoo palstan tason
- Anonyymi
Karjalainen on siirtänyt tahvon naisen toimituksesta. Ehkä lehteen palaa nyt sananvapaus. Kakkirakin räkätystä ei sallita.
- Anonyymi
Tokihan kakkirakki saa räkyttää mutta muut kirjoittajat ei saa käyttää sanaa *askiainen.
- Anonyymi
Kakkiasia on tärkeä aihe ja on ihanaa kun kakin ihanuudesta ja kakin rakastamisesta kirjoitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkiasia on tärkeä aihe ja on ihanaa kun kakin ihanuudesta ja kakin rakastamisesta kirjoitetaan.
Kakkiaisella taitaa olla lapsuudessa tapahtunut jotain tosi järkyttävää. Haluaa jatkuvasti palata lapsuuden maisemiin.
Suosittelisin kyllä täyshoitoa jossain turvallisessa paikassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662