taas on nenä tukossa ja silmät vuotaa, jee jee... lisäksi minulla atooppinen ihottuma joka pahenee aina keväällä. henkeä ahdistaa kun olen kauemmin ulkona. onko tuo hengen ahdistus ihan "normaalia" allergian yhteydessä vai voiko kyseessä olla vaikka astma? ei paljo innostais lääkäriin lähtee mut kohta on pakko, on sen verran hirvee olo. yksi juttu mitä olen myös ihmetellyt on pakottava tunne poskissa, sekin liittyy vissiin allergiaan tai jotain..?
siitepölyallergiasta
3
760
Vastaukset
Mullaki pahimpana siitepölyaikana alkaa henki vinkuus...:) ja tutkitutin itteni, tulos ei astmaa, ainoastaan allergiaa. Sain vaivaan jonkunasteen hengityspiipun ja tabuja (duact) ja nyt pelaa röörit hyvin. :D
Paras lääke allergiaan on kumminkin Thaimaan reissu. Mielellään maaliskuusta kesäkuuhun ja jos on heinillekkin allerginen niin suoraan elokuuhun. Siellä ei ollu vaivoista tietoakaan. :P- peq
itse oon melkein joka kevät käynyt kreetalla pahimpana siitepöly aikana, allergiaoireista tietojakaan. onkohan paikallisten kasvien siitepöly jotenkin erilaista vai johtuukohan se meri-ilmasta.. Jaa-a, mutta oireet pysyvät usein myös suomeen tullessa poissa jonkin aikaa.
- Tapita
Surkea on sinulla tilanne. Tähän löytyisi varmaan sinullekin apu. Kokeile nonimehua. Monelle on siitä tullut helpotus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252548Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581923Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup221702Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua171241Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011178- 2581013
- 601003
- 52925
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110873