Siitä se ilo jatkuu ja jatkuu, mitä seuraavaksi?

Anonyymi-ap

36

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika paljon iloa.

      Toyota, Toyota, Toyota

      Mutta mitä autoja viime vuonna sitten ostettiin? Voittajasta sentään ei ole epäselvyyttä.

      Valtikan Skoda Octavialta riistänyt Toyota Corolla oli kolmatta vuotta peräjälkeen ykkönen, eikä kisaa voi varsinaisesti pitää edes tasaisena. Japanilaisvalmistajan dominanssi on suorastaan häkellyttävä, sillä se vei Yariksella ja RAV4:llä nimiinsä koko palkintopallin.

      • Anonyymi

        Se on vain polttisten joutsenlaulua. Myynti vetää vielä hetken, mutta sitten jääkin musta pekka käteen.
        Muilla on sähköiset autot jo seuraavalla kehityskierroksella, polttikset on lopetettu ja höpöhybridit unohdettu. Kahden vuoden päästä ovat markkinat erilaiset ja uudet valtiaat.


      • Anonyymi

        VW Ag myi kuitenkin 3000kpl enemmän.
        Odota kun osapula hellittää, niin nähdään Toyotan syväkyykky. Nytkin Toyotaa joudutaan myymään alennuksilla.


      • Anonyymi

        Ja jos omapoika kertoisi miten tuo juttusi liittyy tuon uutuuden ongelmiin?
        Tuliko pakottava tarve yrittää kääntää juttu toisaalle ja muille?
        Olet kovin herkkä poika ja malttisi tekee sinusta pellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain polttisten joutsenlaulua. Myynti vetää vielä hetken, mutta sitten jääkin musta pekka käteen.
        Muilla on sähköiset autot jo seuraavalla kehityskierroksella, polttikset on lopetettu ja höpöhybridit unohdettu. Kahden vuoden päästä ovat markkinat erilaiset ja uudet valtiaat.

        Höpö,höpö


    • Anonyymi

      käske kirjoittaa kauppakirjaan että pitää olla äänetön auto sisältä eikä vilkkuvia valoja

      jätä muuten kauppaa

    • Anonyymi

      Tyypillistä Toyotaa kun ostetaan halvinta elektroniikkaa ja sehän toimii miten sattuu.

    • Anonyymi

      Joko Toyota muuttaa kuskin holhoussoftaansa, tai näemme kuskien kasvomaskeja viriteltynä kameraa varten.

    • Anonyymi

      Siansilmäiset ja kasaan kuivuneet vaarit ei täytä Toyotan standardia viirusilmien virkeyden havainnoinnista.

    • Anonyymi

      Rehusiilojen ovet lukkoon. Tojotistit menkööt muualle rukoilemaan.

      • Anonyymi

        Lapsiko se siellä taas yrittää pahaa oloaan purkaa?
        Kyllä sille taantuvalle kriminaalikonsernillekin ostaja löytyy kiinasta ellei allianssi huoli, uskotko?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.hs.fi/talous/art-2000009310568.html
        Ajaako Tojo kuskinsa hulluksi.?

        Mitä tuo haittaa. Kyllä meteliä maailmaan mahtuu. Pääasia on,että Toyota on virheetön auto. Toyota on lähes ikuinen auto. Myös tämä sähköauto on sitä. Ominaisuuksiltaan paljon edellä muita vastaavia.


    • Anonyymi

      Toyota on merkkinä ollut vuosikausia Suomen ykkönen ja viime vuonna se oli sitä suorastaan murskaavan, järkyttävän, veret seisauttavan ylivoimaisesti. Pahin kilpakumppani, vielä jokunen vuosi sitten lujaa kampoihin pistänyt Volkswagen myi yli puolet vähemmän autoja. Toyota vieläpä kasvatti myyntiään hieman.

      Tammikuuta on jäljellä vajaa pari viikkoa ja oireilu konsernin väellä eikun kiihtyy!🤣
      Vaikuttaa siltä että keväästä tulee pitkä hammastenkiristelykärsimys rupumerkkien edustajille, voimia!😁😆😅🤣😂

      • Anonyymi

        MUISTA!!! VWAG myy eniten vuodesta toiseen..


      • Anonyymi

        😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😅😅🥲🥲🥲🥲😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Toyotan omapojalle ei jää pettymysten jälkeen muuta oljenkortta kuin myyntiluvut, tosin siinäkin jäi toiseksi.
        Muista poika, tässäkin ketjussa on aiheena Toyotan ongelma, ei muut asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapojalle ei jää pettymysten jälkeen muuta oljenkortta kuin myyntiluvut, tosin siinäkin jäi toiseksi.
        Muista poika, tässäkin ketjussa on aiheena Toyotan ongelma, ei muut asiat.

        " ei jää pettymysten jälkeen muuta oljenkortta kuin myyntiluvut, tosin siinäkin jäi toiseksi."

        No sepä se- Aivan kuin Yariksen elektroniikan toistuvan pettämisen TM:n talvitestissä tai tämän monivikaisen BZ:n ongelmat jotenkin voisi paikata jollain merkkikohtaisella hippohiihto-kisan mestaruudella.
        Kun kuitenkin VW AG on pyyhkinyt Tojolla pöytää jo vuosikymmeniä Suomessa.
        Viime vuonna luvuin 18.000 vs 15.000.

        Ja vaikka Toyota joskus vahingossa voittaisikon VW AGn Suomessa niin ei se silti korjaisi Toyotan teknisiä ongelmia. BZ olisi edelleen raivostuttava bugipesä ja Yariksen elektroniikka olisi edelleen kelvoton Suomen talvessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ei jää pettymysten jälkeen muuta oljenkortta kuin myyntiluvut, tosin siinäkin jäi toiseksi."

        No sepä se- Aivan kuin Yariksen elektroniikan toistuvan pettämisen TM:n talvitestissä tai tämän monivikaisen BZ:n ongelmat jotenkin voisi paikata jollain merkkikohtaisella hippohiihto-kisan mestaruudella.
        Kun kuitenkin VW AG on pyyhkinyt Tojolla pöytää jo vuosikymmeniä Suomessa.
        Viime vuonna luvuin 18.000 vs 15.000.

        Ja vaikka Toyota joskus vahingossa voittaisikon VW AGn Suomessa niin ei se silti korjaisi Toyotan teknisiä ongelmia. BZ olisi edelleen raivostuttava bugipesä ja Yariksen elektroniikka olisi edelleen kelvoton Suomen talvessa.

        Toyota oli ylivoimaisesti suurin autovalmistaja vuonna 2022.
        Toyota 14464 kpl.
        vw jotain yli puolet jäljessä.

        Se se syö miestä jos ei naistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ei jää pettymysten jälkeen muuta oljenkortta kuin myyntiluvut, tosin siinäkin jäi toiseksi."

        No sepä se- Aivan kuin Yariksen elektroniikan toistuvan pettämisen TM:n talvitestissä tai tämän monivikaisen BZ:n ongelmat jotenkin voisi paikata jollain merkkikohtaisella hippohiihto-kisan mestaruudella.
        Kun kuitenkin VW AG on pyyhkinyt Tojolla pöytää jo vuosikymmeniä Suomessa.
        Viime vuonna luvuin 18.000 vs 15.000.

        Ja vaikka Toyota joskus vahingossa voittaisikon VW AGn Suomessa niin ei se silti korjaisi Toyotan teknisiä ongelmia. BZ olisi edelleen raivostuttava bugipesä ja Yariksen elektroniikka olisi edelleen kelvoton Suomen talvessa.

        Mikä siinäkin on että trolli joutuu laskemaan jo tkaikki konserniin ostetut merkit vilunkivaginoiksi vaikka ei ne kaikki ole huijaamisesta kärhtäneitä?
        Voi ovatko sittenkin? Mitä väliä kun maailman myynnissä on jo yli kaksi miljoonaa autoa takamatkalla perässähiihtäjänä. Joku hippohiihtäjä, mikä lie lohdutuspalkinnon ansainnut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinäkin on että trolli joutuu laskemaan jo tkaikki konserniin ostetut merkit vilunkivaginoiksi vaikka ei ne kaikki ole huijaamisesta kärhtäneitä?
        Voi ovatko sittenkin? Mitä väliä kun maailman myynnissä on jo yli kaksi miljoonaa autoa takamatkalla perässähiihtäjänä. Joku hippohiihtäjä, mikä lie lohdutuspalkinnon ansainnut!

        Takamatkahan johtuu huonosta laadusta jota vw on kantanut harteillaan viimeiset 3o vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinäkin on että trolli joutuu laskemaan jo tkaikki konserniin ostetut merkit vilunkivaginoiksi vaikka ei ne kaikki ole huijaamisesta kärhtäneitä?
        Voi ovatko sittenkin? Mitä väliä kun maailman myynnissä on jo yli kaksi miljoonaa autoa takamatkalla perässähiihtäjänä. Joku hippohiihtäjä, mikä lie lohdutuspalkinnon ansainnut!

        Meni taas Toyotan omapojalle oikein kunnolla ihon alle kun Toyota munii taas, eikä myyntiluvuistakaan saa apuja?
        Veikkaan seuraavaksi ongelmia ja valituksia latauksen puutteista ja hitaudesta jos vielä saamme pakkasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takamatkahan johtuu huonosta laadusta jota vw on kantanut harteillaan viimeiset 3o vuotta.

        Hihii, aika köyhät on omapojan eväät tänään. Alkaako puhti loppua kun jatkuvat takaiskut lyö poikaa kanveesiin ja Toyota tuottaa pelkkiä pettymyksiä kautta linjan.


    • Anonyymi

      Nytkö vasta saatiin tojoon kuljettajan vireystilan valvonta? Ja heti meni toteutus reisille aivan kuin uuden mallisten pyöränpulttienkin kanssa. Halpaa kuraa kuten merkin muutkin tunnistimet.
      Volkkareissa, Audeissa ja Skodissa on kuljettajan vireystilan valvonta ollut jo toistakymmenta vuotta ja toimii, eikä hälyttele turhaan.

    • Anonyymi

      "Mikä siinäkin on että trolli joutuu laskemaan jo tkaikki konserniin ostetut merkit vilunkivaginoiksi vaikka ei ne kaikki ole huijaamisesta kärhtäneitä?"

      Miten voi olla noin yksinkertainen ettei tiedä että kun lasketaan valmistajakohtaisia tilastoja nii mukaan lasketaan kaikki ko. valmistajan merkit.

      VW AGlla merkkejä on jonkinmatkaa toistakymmentä ja Toyotalla puolisen tusinaa.
      Ei ole mielipidekysymys mitkä merkit kuuluvat konserniin. Se on laissa määritelty asia. Jos emoyhtiö omistaa tytäryhtiöstä yli puolet niin se on pakko laskea mukaan konsernin tuloslaskelmaan.

      Mutta mitäpä nämä tojohörhöt firmojen toiminnasta ymmärtäisivät.

      Valmistaja: VW AG: 17.830
      Merkit:
      Volkswagen 7.122
      Skoda 6.755
      Audi 2.732
      Cupra 438
      Seat 398
      Porsche 385

      Valmistaja: Toyota Motor Corporation: 14.721
      Merkit:
      Toyota 14 464
      Lexus 257

      https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2022

      • Anonyymi

        Niinhän nuo lasketaan kun maailman suurinta valmistajaa määritellään. Yli kaksi miljoonaa autoa on Toyota jo edellä.


    • Anonyymi

      Suomessakin Toyota on ollut suurin autovalmistaja jo puolenkymmentä vuotta, vw on pikkuruinen fisu.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toyota, 18%.
      Markkinaosuuksissa Toyotan siivu piirakasta oli huima. Vähän useampi kuin joka kuudes maahan uutena saatu auto kantoi keulassaan jo tuttua kolmesta ovaalista koostuvaa logoa.

      Merkkien välisessä kisassa eletäänkin mielenkiintoisia aikoja. Maailmanlaajuisesti Toyota ja Volkswagen ovat maailman suurimpia autonvalmistajia, jotka kävivät vielä jokunen vuosi sitten tiukkaa vääntöä ykköspaikasta.

      Nyt näyttää siltä, että VW joutuu tosissaan taistelemaan paikastaan, sillä neljä valmistajaa on puolen prosenttiyksikön sisällä.

      • Anonyymi

        Volkkarilla ei todellakaan ole kurjuutta kummempaa.
        Yli 2 miljoonaa autoa jo jälkijunassa tulossa hippohiihtokisoista perässähiihtäjänä. Ei edes konsernin muistakaan merkeistä ole apua vaikka kuinka niitä laskisi yhteen ja volkkareiksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkarilla ei todellakaan ole kurjuutta kummempaa.
        Yli 2 miljoonaa autoa jo jälkijunassa tulossa hippohiihtokisoista perässähiihtäjänä. Ei edes konsernin muistakaan merkeistä ole apua vaikka kuinka niitä laskisi yhteen ja volkkareiksi ?

        Helpottaako asiaan liittymätön muiden dissaaminen tuskaasi ja pettymykseesi kun Toyota kyntää ongelmasta toiseen. Ei nuo ongelmat tuolla pyyhkiydy pois?
        Hauskinta tässä on se, että tällä hetkellä osapula johtaa eniten autokauppaa ja sen jakautumista eri valmistajien kesken, mutta tuokaan asia ei oikein uppoa uskovaisen päähän, mutta vuoden päästä tulee ennusteiden mukaan iso käänne asiassa ja markkinat menee uudelleen jakoon ja kuinkahan jälkeen jääneelle käykään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaako asiaan liittymätön muiden dissaaminen tuskaasi ja pettymykseesi kun Toyota kyntää ongelmasta toiseen. Ei nuo ongelmat tuolla pyyhkiydy pois?
        Hauskinta tässä on se, että tällä hetkellä osapula johtaa eniten autokauppaa ja sen jakautumista eri valmistajien kesken, mutta tuokaan asia ei oikein uppoa uskovaisen päähän, mutta vuoden päästä tulee ennusteiden mukaan iso käänne asiassa ja markkinat menee uudelleen jakoon ja kuinkahan jälkeen jääneelle käykään?

        Niin, noh, mikä nyt on jäänyt jälkeen ja mikä ei ja mikä on "dissausta Minusta" 2 ,5 miljoonaa on kyllä aika paljon. Pitää osata erottaa faktat toiveiden tynnyristä ja kristallipallosta. Ehkä volsullakin joskus alkaa menemään paremmin jos joku halvempi ja osaavampi itäeuroopan valmistaja toimittaisi osia?


    • Anonyymi

      Milloin Tojoihin saataisiin kuskin näkökykyä ja ajotaitoa tarkkaileva järjestelmä.

    • Anonyymi

      Tojon navissa näkyy vain hoivakodit.

      • Anonyymi

        Vain Toyotat kestävät hoivakoti-ikään saakka. Vaggineet romutetaan jo viiden vuoden ikäisinä tolkuttoman öljynkulutuksen ja ruosteen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Toyotat kestävät hoivakoti-ikään saakka. Vaggineet romutetaan jo viiden vuoden ikäisinä tolkuttoman öljynkulutuksen ja ruosteen vuoksi.

        Oiskos käyttäjävirhe jos ei tarjota diiliä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

      https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      557
      4806
    2. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

      Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1495
    3. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

      liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      132
      1131
    4. Translaki meni läpi...

      Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt
      Kokkola
      145
      919
    5. Hyvää iltaa

      Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      102
      916
    6. Ota muhun yhteyttä

      Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      48
      806
    7. Ensi kerralla kun kohdataan

      Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle
      Ikävä
      48
      759
    8. Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta

      Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri
      Sinkut
      162
      758
    9. Translaki läpi äänin 113-69

      Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun
      Luterilaisuus
      172
      739
    10. Olet mielessä ja pysyt

      Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.
      Ikävä
      33
      710
    Aihe