Sukupuolen vaihtaminen

Sukupuolen muuttamiseen tähtäävät transleikkaukset ovat monelta osin julkisen terveydenhuollon piirissä. Jos translakia uudistettaisiin vaatimusten mukaisesti, se saattaisi samalla lisätä merkittävästi julkisen terveydenhuollon kustannuksia. Montako kertaa saa vaihtaa sukupuolta että yhteiskunta maksaa leikkauksen? Ainahan näitä ladyboyta ja möreä äänisiä viiksekkäitä naisia on ollut eikä niihin nuoruudessani Perhossa kovin paljon huomiota kiinnitetty sillä nehän tekivät kaulakiikun tai menivät painon kanssa järveen alle parikymppisinä, hah hah haaa!!!...

32

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisten jääkiekko maajoukkue vahvistuu merkittävästi kunhan saadaan munat pois kymmeneltä pelaajalta, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Voisko ruveta vaihtelemaan aina fiiliksen mukaan ? Vain vuoden verranko pitää olla väliä?
        Jos o n aina tuntunu, että esim. naisena omistaa hyvät miehen putkiaivot, eli yläkerta ois kyllä jo kunnossa?


    • Anonyymi

      Yleisurheilussa sekä hiihdossa tarvitaan Marita Kochin, Jarmila Kratochvilovan ja Kalina Gulakovan tasoisia urheilijoita ennätyksiä rikkomaan nyt kun testit on liian tarkkoja eikä kaurapuuroa syömällä pärjää kuin piirikunnallisissa, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Yes alkaa palkankorotus olla taattu. Vaihdan sukupuolen mieheksi. Lisäksi pääsee helpolla, kun voi olla vain heikkolahjainen ja herkästi alkoholisoituva.

      • Anonyymi

        Kyllä miestenosastolle tulee enemmän tunkua ja jonotusta kuin alipalkattujen naisten.

        Loppuu se loputon piikominen ja vanahanaki vielä miehenä saat sitte parempaa ja enemmän apua yhteiskunnalta.


    • Anonyymi

      Ainakin tasa arvo kiintiö poistuu kokouksista. Pekka ja Matti voi olla vuoden välein mies tai nainen. Rasti ruutuun niin sukupuoli vaihtuu.

    • Anonyymi

      Voisi joku persu tulla tänne nyt meuhkaamaan kehorauhasta kun itse on saanut vuosikymmeniä hiplata, tuijotella, kommentoida ja ehdotella mitä sattuu

    • Anonyymi

      Translaki oli kokoomukselta, rkp:ltä ja demareilta ei-isänmaallinen teko. Venäjän uhan lisääntyessä transujen määrä räjähtää ja kaikki miehet haluavat olla silloin naisia.
      Translaki on käpykaartilaisten tätä päivää .

      • Anonyymi

        On todella suuri vaara, että hirviporukoissa naisten osuus yhtäkkisesti suurenee.


    • Anonyymi

      Mitäpä se haittaa, jos itse maksaa sukupuolen korjausleikkaukset...!

      • Anonyymi

        Lähes kaikki nämä vaihtajat ovat näitä yhteiskunnan elätti loisia jotka maksattavat kaiken meidän verorahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki nämä vaihtajat ovat näitä yhteiskunnan elätti loisia jotka maksattavat kaiken meidän verorahoilla.

        Elämä on valintoja.


    • Anonyymi

      Keski-Pohjanmaan keskussairaala on leikkausvalmiudessa.

      • Anonyymi

        Vanhushoivan puutekin ratkeaa, kun pitkäikäiset ja hyvien elämäntapojensa ansiosta pitkäikäiset mummot
        käyvät jonossa .

        Kyl paapat sitten hoidetaan .


    • Anonyymi

      Lakkaako parta kasvamasta kun pallit otetaan pois? Katselin Ressun naamakirjasta leikattujen poikien kuvia ja ne näyttää aivan naisilta. Ne on kyllä ulkomaalaisia ja Ressu niille kirjoittelee mutta ei omaa kuvaansa varmaankaan näytä.

      • Anonyymi

        Alkoholin kulutus naismaistaa ei tarvitse leikkauksia ja hormonihoitoja. Tissukat kasvaa isolle miehelle ja ääni väpäjää käsien kanssa samaa tahtia.


    • Anonyymi

      Eiköhän olisi parempi näille transukupuolisille vaihtaa terveet aivot
      sairaiden tilalle,sillä sieltähän heidän touhunsa lähtee.

    • Anonyymi

      Kyllä tuolla leikkaus osastolla olisi paljon tärkeämpää kuin tekemistä jonoon asti, tämä minun näkökulma asiaan ilman poliittisointia.

    • Anonyymi

      koko transhömppä on vain sairasta ja hyvepisteiden keruuta nykymaailmassa. Et voi olla kuin mies tai nainen. tyttö tai poika. muu ei ole mahdollista.

    • Anonyymi

      Nyt voi sukupuolta vaihtaa edestakaisin...

    • Anonyymi

      Yhtä järjetöntä kuin muslimilasten sukuelimien silpominen yhteiskunnan varoilla

    • Anonyymi

      Voi hirviää, apuja. Kamala asja.

      Itse tirkistelen vain töissä ja asiakkaita, koska siihen kukaan ei voi puuttua. Tätä pidetään vain persoonallisuudenpiirteenä kuten runsasta alkoholinkäyttöänikin.

    • Anonyymi

      Saako jo aikoja leikkauksiin... korjataan sukupuoli oikealle tolalle.

    • Anonyymi

      Enemmän terveydenhuollossa siellä hyysätään juoppoja kaikin eri tavoin. Keskittyisin olennaiseen en lillukanvarsiin.

      Hukkaan heitettyä rahaa

    • Anonyymi

      Eräs Kokkolassa asuva kaljupäinen kansanedustaja on huhupuheiden mukaan rekisteröitymässä naiseksi. Sopii kuvaan senkin puolesta, kun armeija jäi siltä aikoinaan käymättä.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin olen trans ja voin sanoa, että leikkauksista maksetaan kyllä itse poliklinikka maksu kuten muutkin ihmiset ja jotkut käyvät omaan pussiin tekemässä ulkomailla ja sitä paitsi ei ole mitään yhtä leikkausta ja kaikki ei halua leikkausta.
      Kysykää ihmeessä jos on kysymyksiä vastaan 24 tunnin ajan kysymyksiin. Voitte kysyä mitä vaan vastaan yleisesti

      • Anonyymi

        Minulla on kiiltävä kalju päänuppi. Vähän niin kuin olisi kengänkiillotuskoneella hinkattu. Koen itseni naiseksi päivä päivältä enemmän. Pitääkö minun mennä leikkaukseen vai voinko vain rekisteröityä naiseksi? Entä tukka. Onko peruukin hankinta välttämätöntä? Saisko jotenkin tukan kasvamaan?


      • Anonyymi

        kyllähän kuljetusalalla vois olla tulevaisuutta . niissähän lukee autoissa jossain että trans .

        kyllä kuletus kannatta aina

        öpoka sole mikhää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kiiltävä kalju päänuppi. Vähän niin kuin olisi kengänkiillotuskoneella hinkattu. Koen itseni naiseksi päivä päivältä enemmän. Pitääkö minun mennä leikkaukseen vai voinko vain rekisteröityä naiseksi? Entä tukka. Onko peruukin hankinta välttämätöntä? Saisko jotenkin tukan kasvamaan?

        Ei ole pakko kasvattaa ja jos olet trans sinun täytyy varata lääkäri aika mennä lääkäriin ja hankkia lähete psykiatrian puolelle jonka jälkeen vaatia ja todistella tras sukupuolisuutta niin saat lähetteen joko helsinkiin tai tampereelle ja joudut odottamaan puolivyotta pääsyä pelkälle tutustumiskäynnille. Kertoja on ainakin 10 ja prosessti ennen nimen muutoksia ja hormooneja kestää kaksi vuotta tai kolme.


    • Anonyymi

      Ei sukupuolta voi vaihtaa leikkelyllä, botoksilla ja peruukeilla tms. Sukupuoli on kromosomeissa ja geeneissä ja niitähän ei vaihdeta. Nää "trans"-tyypit saa vain jotkut kiksit kun rupeavat esittämään toista sukupuolta. Monet heistä kärsivät tutkitusti esim autismista, ADHD:sta ja muista mielenterveyden ongelmista. Tää on nyt muotia, ja tuhoisaa sellaista. Dysforiat menee usein ohi ja mitään ei puhuta myöhemmin leikkelyjen katujista.

      • Anonyymi

        Niin ja toisia vituttaa sitten se, että miehet nussii mieluummin transnaisia kuin "tavallisia" naisia. Luuletteko te todellakin, että transihmiset eivät tiedä, että heillä on ne kromosomit, johon ovat syntyneet? Mitä tuolla jankuttamisella pyritään saavuttamaan? Sanotaan nyt näin, että vaikka mulla on munat, mutta näytän muuten naiselta ja etenkin koen, niin mun mielestä ois ihan reilua, että voisin sen MALE- merkinnän siitä passista muuttaa FEMALEKSI, koska mulla sattuu olemaan naisen nimikin. Ja onko tuo nyt ihmeellistä, että niitä mielenterveysongelmia on jos joutuu elämään ristiriitaista elämää vääräksi kokemassaan kehossa ja sitten vielä lukemaan ihmisten omintakeisia keskusteluja aiheesta.
        -yksi toinen trans-


    • Anonyymi

      Sukupuolta ei voi muuttaa tai vaihtaa mutta sukupuolen ulkoisen olemuksen fyysinen muuttaminen on mahdollista, kirurgisesti.
      Jos esim. Ressusta tuntuu omasta mielestä enemmänkin Reettalta niin se on sitten helppoa kohta muuttaa ja vaihtaa, paperilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe