Joo eli mä käytän zyzalia ja nenäsumutetta mutta nekään ei auta.sain lääkärille ajan 3viikon päähän..horrokseenko tässä pitäisi mennä kun ei pää kestä enää.koko ajan saa niistää että nenää kirvelee ja silmiä kirvelee.onko kellään kokemusta astma piipun käytöstä allergiaan?kuulin että se helpottaa..
ei auta mikään!!
6
1618
Vastaukset
- mari
aamuna niin piipussa, etten ole henkeä meinannut saada. Otin ensiavuksi 1/5 tbl kyypakkauksesta. Aukes röörit ja lähti henki kulkemaan. Kortisoni siinä auttoi. Kortisonia ei saa käyttää säännöllisesti ilman lääkärin määräystä, jos sittenkään, ja lääkäriin en saanut minäkään aikaa.
- Itu
Minullakaan ei mitkään lääkkeet auttaneet, kunnes hokasin mennä korva-nenä ja kurkkutautien lekurille. Nenästäni löytyi kolme polyyppia, ne poistettiin ja nyt lääkkeet auttaa.
- Allerginen.
Minulla on astma ja joudun syömään niihin lääkkeitä. Siitepölyaikaan tuplasti, koska se on pahinta aikaa allergisille ja astmaatikoille.
Astmapiippu ei sinänsä auta, mutta kyllä se vähän helpottaa, mutta ei se limaa poista,
mutta auttaa hengittämään raskaan liman läpi,
silti en kylläkään suosittele että menet kenenkään toisen piipusta ottamaan.
Ainut mikä minulla toimii on nasolin nenätipat,
mutta nekin vain lyhytaikaisesti.
Zyrtec ja zyzal ei toimi minullakaan.- Catti
MOI..no tänään hain sitten apteekista kestine nimisiä tabletteja ja flixonase nenäsumutetta.ennen siis käytin otrivin menthol sumutetta mutta ei auta ainakaan allergiaa.voin myöntää että itkun kanssa viime yönä niistelin nenääni!kun en ensin tajunnut ostaa niitä nenäliinoja kun ne ovat niin pehmeitä..käytin siis talouspaperia ja wcpaperia.niin ja tuosta astmapiipusta niin en tarkoittanut että toisen piipusta menisin ottamaan:)toivotaan nyt että nyt edes hieman helpottaa oloa nuo lääkkeet.äsken nukuin nenätukossa että suu taas niin kuiva kun heräsin.ei kivaa.mä sain yhdeltä tutulta jotain nestemäistä lääkettä kurkunpää tulehdukseen mutta en tiedä sit uskaltaako kokeilla se kuulemma auttaa juuri hengitykseen suun kautta..
- tapita
Kokeile nonimehua. Pääset allergiastasi
- joo
Mulla oli aivan samoja oireita...nenä vuotaa ja kun kunnon tuulenpuuska osuu kohdalle niin silmiä kirvelee ja nekin vuotaa. Kävin lääkärissä ja sain Kestine reseptin. Tämä on auttanut loistavasti. 1 tbl päivässä auttaa kummasti joskus joudun ottamaan illasta toisenkin...enempäähän ei enää saakaan ottaa mutta ei ole tarviskaan.
Hae apteekista kokeeksi, saat ilman reseptiäkin mutta on tietysti kalliimpaa.
Heinä,leppä ja koivu on mun allergiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984