Nyt ymmärrän

Anonyymi-ap

Pelkäät minua. Täällä niin polleaa uhoa, mutta kahden et uskaltaisi kanssani olla. En minä pure :) kovaa..

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaiset asiathan ratkeaa sillä että laittaa kunnon tunnisteet, paikan ja ajan missä voi tavata, ja sitten pääsette keskustelemaan näistä peloista perinpohjin

      Ideaa saa käyttää

    • Anonyymi

      Miksi sinua pelottaa? Monien mielestä olen pelottava mutta väkivaltaa käytän vain silloin jos se on tilanteessa oikeutettua

      • Anonyymi

        Taidat olla peloissasi, kun otit väkivallan heti puheeksi. Väkivaltaa ei tarvitse ja jos ihminen löytää itsensä usein tilanteesta missä sitä käytetään, niin vika on itsessä. Minä osaan puhua ja toisaalta tiedän kenelle vittuilu ei maksa vaivaa. Olisi se tympeää tulla jonkun lowlife narkkarin random-puukottamaksi.


      • Anonyymi

        Tässä oli kyllä melko passiivisagressiivista piilopskanjauhantaa. Ei heru mitään ymmärrystä tai armoa väkivallalla edes teoreettisesti uhkaileville äijille eikä naisille. Niin kuin ei aloittajan kaltaisillekaan joka selkeästi saa elämään jotain ponnetta että edes kuvittelee omassa päässään olevansa jotenkin uhkaava alfamies-tai naaras.
        Koittakaa nyt ihmiset taas vetästä se hanuri pois takapuolesta ja herätkää.

        BTW meille saa kyllä ihan vapaasti tulla keskustelemaan kupposen ääreen pelottavuudesta ja mikä psykologinentarve on pelottavaa edes esittää, avoin kutsu jokaiselle joka kokee tässä kommentissa jotain omaan pirtaan sopivaa. Voidaan tehdä äänimalja-harjoituksia keskustelun jälkeen niin kaikkoaa pahat henget päästä. Valoisempia päiviä jokaiselle tummalle sielulle.


    • Anonyymi

      Ollaanhan me oltu kahden. Olisit vaan puraissut :)

      • Anonyymi

        Me ollaan tavattu vain ohimennen.


    • Anonyymi

      Uskallanpas.

    • Hah, uskaltaisin kyllä, mutta onkin jo aivan eri asia uskaltaisitko sinä puraista kuin omenasta? Muistathan mitä Lumikille kävi puraisun kanssa... :D

      • Anonyymi

        Eli mätä lentää kun oot se omena.


      • Anonyymi

        Rando siis vertaa itseensä siihen syylänaamaiseen noitaan. Ei taida olla jonoa omenan puraisuun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli mätä lentää kun oot se omena.

        Ihanaa kun on faneja ❤️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ihanaa kun on faneja ❤️

        Katso edes se leffa kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso edes se leffa kerran.

        Oi, ja lisää faneja. Minä tiedän, te haluatte visan, eikö niin? Ja varmaan leffavisan? Katsotaan mitä voin tehdä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Oi, ja lisää faneja. Minä tiedän, te haluatte visan, eikö niin? Ja varmaan leffavisan? Katsotaan mitä voin tehdä.

        Röllitär hakkaa sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Röllitär hakkaa sut.

        Ei tunnettuja tosiasioita tarvitse jankuttaa, kyllä kaikki tuon tietävät.


    • Anonyymi

      Purisitpa 🤗... Jotta tuntisin olevani elossa. Ansaitsisin sen. Ai niin, paitsi jos olet mies niin sitten olisikin jo toinen ääni kellossa.

      • Anonyymi

        Nainen olen kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen kyllä :)

        Hyvä! Mennään sitten naimisiin. Milloin häät? Minulle sopisi 8.7.2023. Kesähäät olisivat kaikkein mukavimmat. Kirkon sijainti saisi olla sellaisessa puistomaisessa viktoriaanisen ajan idyllisessä ympäristössä <3.


    • Anonyymi

      En pelkää, jos pelkäisisin et minua näkisi etkä sanaakaan kuulisi. Kiitos, mutta nyt ei ole nälkä. Joten en pure.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe