Nyt ymmärrän

Anonyymi-ap

Pelkäät minua. Täällä niin polleaa uhoa, mutta kahden et uskaltaisi kanssani olla. En minä pure :) kovaa..

19

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällaiset asiathan ratkeaa sillä että laittaa kunnon tunnisteet, paikan ja ajan missä voi tavata, ja sitten pääsette keskustelemaan näistä peloista perinpohjin

Ideaa saa käyttää

• Anonyymi

Miksi sinua pelottaa? Monien mielestä olen pelottava mutta väkivaltaa käytän vain silloin jos se on tilanteessa oikeutettua

• Anonyymi

Taidat olla peloissasi, kun otit väkivallan heti puheeksi. Väkivaltaa ei tarvitse ja jos ihminen löytää itsensä usein tilanteesta missä sitä käytetään, niin vika on itsessä. Minä osaan puhua ja toisaalta tiedän kenelle vittuilu ei maksa vaivaa. Olisi se tympeää tulla jonkun lowlife narkkarin random-puukottamaksi.

• Anonyymi

Tässä oli kyllä melko passiivisagressiivista piilopskanjauhantaa. Ei heru mitään ymmärrystä tai armoa väkivallalla edes teoreettisesti uhkaileville äijille eikä naisille. Niin kuin ei aloittajan kaltaisillekaan joka selkeästi saa elämään jotain ponnetta että edes kuvittelee omassa päässään olevansa jotenkin uhkaava alfamies-tai naaras.
        Koittakaa nyt ihmiset taas vetästä se hanuri pois takapuolesta ja herätkää.

BTW meille saa kyllä ihan vapaasti tulla keskustelemaan kupposen ääreen pelottavuudesta ja mikä psykologinentarve on pelottavaa edes esittää, avoin kutsu jokaiselle joka kokee tässä kommentissa jotain omaan pirtaan sopivaa. Voidaan tehdä äänimalja-harjoituksia keskustelun jälkeen niin kaikkoaa pahat henget päästä. Valoisempia päiviä jokaiselle tummalle sielulle.

• Anonyymi

Ollaanhan me oltu kahden. Olisit vaan puraissut :)

• Anonyymi

Me ollaan tavattu vain ohimennen.

• Anonyymi

Uskallanpas.

• randombypasser

Hah, uskaltaisin kyllä, mutta onkin jo aivan eri asia uskaltaisitko sinä puraista kuin omenasta? Muistathan mitä Lumikille kävi puraisun kanssa... :D

• Anonyymi

Eli mätä lentää kun oot se omena.

• Anonyymi

Rando siis vertaa itseensä siihen syylänaamaiseen noitaan. Ei taida olla jonoa omenan puraisuun

• Anonyymi kirjoitti:

Eli mätä lentää kun oot se omena.

Ihanaa kun on faneja ❤️

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ihanaa kun on faneja ❤️

Katso edes se leffa kerran.

• Anonyymi kirjoitti:

Katso edes se leffa kerran.

Oi, ja lisää faneja. Minä tiedän, te haluatte visan, eikö niin? Ja varmaan leffavisan? Katsotaan mitä voin tehdä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Oi, ja lisää faneja. Minä tiedän, te haluatte visan, eikö niin? Ja varmaan leffavisan? Katsotaan mitä voin tehdä.

Röllitär hakkaa sut.

• Anonyymi kirjoitti:

Röllitär hakkaa sut.

Ei tunnettuja tosiasioita tarvitse jankuttaa, kyllä kaikki tuon tietävät.

• Anonyymi

Purisitpa 🤗... Jotta tuntisin olevani elossa. Ansaitsisin sen. Ai niin, paitsi jos olet mies niin sitten olisikin jo toinen ääni kellossa.

• Anonyymi

Nainen olen kyllä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olen kyllä :)

Hyvä! Mennään sitten naimisiin. Milloin häät? Minulle sopisi 8.7.2023. Kesähäät olisivat kaikkein mukavimmat. Kirkon sijainti saisi olla sellaisessa puistomaisessa viktoriaanisen ajan idyllisessä ympäristössä <3.

• Anonyymi

En pelkää, jos pelkäisisin et minua näkisi etkä sanaakaan kuulisi. Kiitos, mutta nyt ei ole nälkä. Joten en pure.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2627
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1397
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      866
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      47
      856
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      842
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      378
      799
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      708
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      685
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      60
      643
    Aihe