Rakastuneen miehen merkit

Anonyymi-ap

36

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kun ei olla oltu suhteessa vielä.

    • Anonyymi

      Ok. Kiva. Kukaan ei ole näköjään ollut koskaan rakastunut minuun. 🥺

      • Anonyymi

        Älä usko tuohon linkin listaan, se on vain naisen näkemys ja kirjoittama, samaa tasoa luotettavuudeltaan kuin horoskoopit.


    • Anonyymi

      Siinähän ne. Monien mielestä rakkaus = sexxx ja pintaa mitä esitellä muille.

    • Anonyymi

      Mistä tietää, että aikooko nainen rakastaa minua ikuisesti ja olla omani aina? Kysyy yksi ujohko mies.

      • Anonyymi

        Oletettavasti nuo samat pätee naisiinkin. Ainakin minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti nuo samat pätee naisiinkin. Ainakin minuun.

        Minä en halua tulla hyväksytyksi sellaisena kuin olen. Minussa on paljon vikoja ja parannettavaa. Haluan että nainen aika-ajoin muistuttaa minua siitä. En myöskään halua suhteeseen jos en tiedä ilman sitä, mitä nainen haluaa. Motiivit pitää olla nähtävillä ilman suhdettakin.


    • Anonyymi

      Ei oo pelkästään miesten käytöstä, tiedän kun olen tollainen.

    • Anonyymi

      Saisikin tuollaisen..

    • Anonyymi

      Ei tuollasta voi olla 💕

      • Anonyymi

        Poikkeuksia on olemassa 🥰


    • Anonyymi

      En ole moista käytöstä huomannut. Enempi välinpitämättömyyttä. Yleensä miehet ajattelevat vain itseään ja mikä on itselle hyödyksi.

      • Anonyymi

        Ei ole kaikki sellaisia. Poikkeuksia löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaikki sellaisia. Poikkeuksia löytyy.

        Kaikki ajattelevat itseään, erityisesti naiset. Jos toinen ei tuo jotakin hyvää mukanaan, ei kukaan halua jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ajattelevat itseään, erityisesti naiset. Jos toinen ei tuo jotakin hyvää mukanaan, ei kukaan halua jatkaa.

        Onpa outo maailmankuva 👆🏻


    • Anonyymi

      Minuakaan ei siis ole koskaan kukaan mies rakastanut vaan päinvastoin. Parempi olla sinkku. Tämänkin hetkinen kiinnostuksen kohteeni näytti oikeat karvansa, aivan kaikille muille naisille on juuri tuon linkin listan mukainen eli ns. korviaan myöten rakastunut mutta minun kanssani se menee näin:

      Ei tee mitään mikä tekisi minut onnelliseksi vaan juurikin päinvastoin että kärsisin. Tekee samat virheet toistuvasti. Ei halua pitää minua turvassa.

      Ei kysy kuulumisia, vointia saati mitään muutakaan. Ei puhu kanssani juurikaan mistään ja jos puhuu niin itsestään.

      Keksii tekosyitä tekosyiden perään.

      Ei hakeudu seuraani, yhteinen aika on pintaliitoista ja pakenee paikalta.

      Ei hyväksy minua sellaisena kuin olen vaan yrittää polkea maahan.

      Niin mikä tulevaisuus?

      • Anonyymi

        Taidat olla passiivinen parin valinnassa. Otat sen kuka tyrkyttää itseään eniten, etkä itse etsi parempaa.


      • Anonyymi

        Olen törmännyt melkein samanlaiseen tapaukseen. Mies käyttäytyy suoraan sanottuna oudosti.


    • Anonyymi

      Blaa blaa blaa 😅🤣😂🤩

    • Anonyymi

      Kohta 9. "Hän on oma itsensä sinun lähelläsi". 😅 Olin rakastumisen hetkelläni täysin päinvastainen kuin millainen minun olisi pitänyt olla tuon neuvon mukaan. Olin aivan shokissa. Ehkä tuo pätee rakastamiseen muttei niinkään rakastumiseen. En ole tavallinen tyyppi kuitenkaan niin ei ole ihme jos yleispätevät säännöt eivät päde kohdallani.

      • Anonyymi

        Niin luulen että se oli lista kun ollaan parisuhteessa. En oo ap.


    • Anonyymi

      Tiedän yhden joka joskus oli täälläkin 😊

      • Anonyymi

        Nalle?


      • Anonyymi

        Miten hää käyttäytyi?😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hää käyttäytyi?😋

        Ainakin runoili naiselle ja vaikutti sellaaselta huolehtivalta nalle karhu mieheltä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin runoili naiselle ja vaikutti sellaaselta huolehtivalta nalle karhu mieheltä 🥰

        Kyllä. Eräs "pieni" nalle huolehti joskus tosi hienosti. Nyt kun muistelen niin kadun, etten lähtenyt matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Eräs "pieni" nalle huolehti joskus tosi hienosti. Nyt kun muistelen niin kadun, etten lähtenyt matkaan.

        Ai pieni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pieni?

        No ei ollu mun kommentti.


    • Anonyymi

      Ei tarvii muokata itseään arabiämmän näköseks silti.

    • Anonyymi

      Huuma loppuu yllättäen..😂

    • Anonyymi

      Tänään eräs näki varmasti, että ajatukset on ihan muualla😅

      • Anonyymi

        Mistä sen huomasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen huomasi?

        En sano😅


      • Anonyymi

        Ai kun teitä ei kyttää täällä?


    • Anonyymi

      Tuo listaus on täyttä huuhaata ja nämä reppanat uskoo 😂

    • Anonyymi

      En ihan kaikkia dollareita pistäs koriin tuonkaltaisen sivuston puolesta. Mutta, uskokoon ken tahtoo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe