ONKO TÄÄLLÄ PYHÄJÄRVELLÄ IHMISET VAAN NIIN VITUN KATEELLISIA TOISILLEEN?

Anonyymi-ap

Eikö jokanen vois vaan elää omaa elämäänsä eikä puuttua muiden. Jokanen sais elää rauhassa omaasa. Mikä siinä on että pitää muiden omaisuutta. Ihan sama mimmonen on ihmisenä se kenen omaisuutta hajottaa mutta mun mielestä se on vitun lapsellista. Potkia auton peilejä ja naarmuttaa/hakata tuulilasi paskaksi. Kyllä mäki osaan vittumainen olla ja nyt vasta keksinki vitutuksen aihetta kateellisten pään menoksi :D Anteeksi kaikille mielensäpahoittajille että kilvetön autoni oli tienlaidassa kulkureittinne edessä. Ja se joka on vittu väkisin sen auton siirtäny siitä vois ilmottaa itsestään. ei sitä helpolla oo siirretty ku rattilukko päällä ja ovet lukossa. Miettikkää vähä ennenku kajoatte toisten omaisuuteen rikkomalla sitä. Kyllä mä saaan selville kuka sen on tehny ;)

22

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, ei kait näin nyt saa tehdä, tämähän on peräkylää?

      • Anonyymi

        Hyvä tuollaisia opettoo. Kyseessä todennäköisesti erään tämän kylän kortittoman auto. Ajelee semmoisessa kunnossa HUH HUH. huume päisään ei tajuta olla nousematta sinne ratin taakse ja vaarannetaan muiden henki. Autiolle saarelle joutos mennä.


    • Anonyymi

      Mitä se sönköttää.

    • Anonyymi

      Ei sitä kukaan ole ojaan siirtänyt tai hajottanut. Itse ajoit ojaan kuitenkin.

      • Anonyymi

        Tuuha perinteisellä tyylillä selvittämään eli kasvotusten ajoinko vai enkö. REPPANA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuha perinteisellä tyylillä selvittämään eli kasvotusten ajoinko vai enkö. REPPANA!

        Kerro osoite?


    • Anonyymi

      mikä juttu tääkin on, vois kertoa tietojaan tarkemmin , ihme huutoo ja haukuntaa eikä ees perustietoja jutusta oo

      • Anonyymi

        Kylänlaitapuolen kulkija huutelee ja syyttelee muita. Kun muut samanmoiset ovat kostaneet.


    • Anonyymi

      Täälä on niin helvetin kateelista porukkaa , pitäs ilmaseksi kyyyvittää asijoile , persaukiset kyydin pummaajat , hankkisivat ite autonsa , , niin kuin me muuttkin auton omistajat.

      • Anonyymi

        Älä länkytä,esittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä länkytä,esittäjä.

        Mitäpä muuta Ruotaselle kuuluu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä muuta Ruotaselle kuuluu ?

        Sitä samaa mitä hiidenkylällekkin,,,,


    • Anonyymi

      Olen minä kateellinen, onko sinulla vara korjuuttaa autoasi mun korjaamolla 🤣

      • Anonyymi

        Mikäs korjaamo sulla on niin harkitsen onko korjaamosi autoni arvoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs korjaamo sulla on niin harkitsen onko korjaamosi autoni arvoinen

        Naapuri kaupungin korjaamo on paras... sinne kelpaa raha 💰💸💰💰


    • Anonyymi

      Kateus ajaa kalatkin pois 🤣

    • Anonyymi

      Ei ne ymmärrä edes sitä mikä on kateus, ne ei sitä tiedosta 🤣

    • Anonyymi

      aivan turha alotus ja kitinä tämäkin siis, eimitään tolkkua tässäkään jutussa ihan turhaa mölinää

      • Anonyymi

        Sinunkaan kirjoituksissa ei oo mitään tolkkua .Toistelet samoja mantroja Heikki!


    • Anonyymi

      Vituttaa minuakin nuo pers asukiset kusipäät , , heidän vanhempansa ovat varmaan epä onnistuneet elämässään ja ovat patotuneessa elämäntilanteessa ja haikailevat kadonnutta nuoruuttaan.

    • Anonyymi

      Ajattele nyt miltä tuntuu, kun saa itse yhden äänen ja parhaat toistasataa.

    • Anonyymi

      Voi ei! Hajoitettiinko sinun autosi, kaipaatko sääliä? Onko olo kurja, vedä pää täyteen mömmöjä ja ajele ojia pitkin..... Perkeleen nistit!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe