Näin eläkeukkona heräsin tänään puoliltapäivin. Nautin kahvit ja muutaman Camelin. Virkistyin ja siirryin pötköttelemään sekä kuuntelemaan kello 13 ja risat alkavaa suomalaista iskelmää soittavaa ohjelmaa. Alkoi: tervehdys, minä olen Mai… silloin meni kanava vaihtoon. Illemmalla käväisin paarissa, ja kun kotiin tultuani taas avasin radion, sössötti siellä Olka. Taas radio kiinni. Näin huonon päivän päätteeksi yöllä änkyttää varmaan ääLasLasse.
Eläkeukko
Nykyinen YLE Suomi
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kyynel. Ei käy sun elämä kateeksi, kun on noin surkeaa.
- Anonyymi
Oisko nykyinen Yle Suomi uudistunut, mutta eläkeukko ei?
- Anonyymi
On ne tervehdys M ja sössö O olleet siellä jo pitkään. Äälasööåhse on uudempi tulokas.
- Anonyymi
En kyllä haluaisi olla eläkeukon housuissa. Tupakointia ja alkoholin käyttöä. Siitähän se onneton elämä on tehty. Radio suomea en kommentoi mutta eläkeukon elämä on kyllä surkeaa
- Anonyymi
Totta! Ja luulen kyllä, että ko. eläkeukon ongelmat ja yleinen tyytymättömyys elämään on jo sillä tasolla, että vaikka hänelle radiossa puhuttaisiin enkelten kielillä, sekään ei riittäisi hänelle. Surullinen tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770