Olisin vartissa siellä

Anonyymi-ap

Houkutteleva ajatus. 😇

24

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tehtäisiin?

      • Anonyymi

        Olis aika paljonkin ideoita. Mutta just nyt mieluusti vaan nukkuisin sun kainalossa 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis aika paljonkin ideoita. Mutta just nyt mieluusti vaan nukkuisin sun kainalossa 💕

        Siellä on sinulle oma kainalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on sinulle oma kainalo.

        Missä? Ei täällä ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? Ei täällä ainakaan.

        Täällä tietenkin.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­y­m­­f­o­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177115865

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sinä olisit vartissa poissa, että pysyttele passissas
      Tänne et tule, lähes myimään persettäs ihan keskenäikses...

      Haista paska hintoines, senkin markkinahoro

      Rauhallisesti, turvallisesti

      T.minä en tiedä mistään mitään, hyvästi
      Ikuisesti

      https://m.youtube.com/watch?v=SttIY2jvXV8

      • Anonyymi

        Vartio-tornit luettu näemmä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartio-tornit luettu näemmä....

        Raamattu taitaa olla Attila Hunnista kodifioitu teos.


    • Anonyymi

      Ei eiei ei...

      • Anonyymi

        Ei pakolla..


      • Anonyymi

        Voi, kyllä, kyllä. Joku päivä te kristitytkin näette totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kyllä, kyllä. Joku päivä te kristitytkin näette totuuden.

        66,5% suomalaisista kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Taitaahan se joidenkin mielestä olla parempi, että islam ottaa sijaa. Kun jossain on valtatyhjiö, niin joku sen aina täyttää. Miksi täällä pyörii ihmisiä, jotka luulee, että kristityiltä on normaalit asiat kielletty? Ainoastaan hihhulit, vanhoillislestat, jehovat yms ajattelee niin. Nämä tämänkin palstan "uskovaiset" on jotain trolleja tai mielenterveysongelmaisia. Ei normaalit ihmiset tuputa asioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        66,5% suomalaisista kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Taitaahan se joidenkin mielestä olla parempi, että islam ottaa sijaa. Kun jossain on valtatyhjiö, niin joku sen aina täyttää. Miksi täällä pyörii ihmisiä, jotka luulee, että kristityiltä on normaalit asiat kielletty? Ainoastaan hihhulit, vanhoillislestat, jehovat yms ajattelee niin. Nämä tämänkin palstan "uskovaiset" on jotain trolleja tai mielenterveysongelmaisia. Ei normaalit ihmiset tuputa asioitaan.

        Kas, ettei 66,6% ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, ettei 66,6% ;)

        T. Hell-sink 666!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, ettei 66,6% ;)

        Saattaa ollakkin, mutta sitten se on pyöristetty tuohon :) Eipä tullut itsellä edes mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa ollakkin, mutta sitten se on pyöristetty tuohon :) Eipä tullut itsellä edes mieleen.

        Hajaotannallahan ne laskevat. Sama kuin lintujen tutkijat. 0,5% menee tommoseen metodiin heittämällä ja sukkana sisään.


    • Anonyymi

      Miten sä vartissa olisit, kun yleensä menisi ainakin 40min?

    • Anonyymi

      Tule vaan, täällä odotellaan.

    • Anonyymi

      Tai sitten juuttuisit tohon auraamattomalle tielle.

    • Anonyymi

      Kerro vaan rohkeesti kenen luona olisit vartissa? 😜

    • Anonyymi

      Aja vorovasti ja muista pinkit nilkkasukat. Varmuuden varalta opastan.

    • Anonyymi

      Mieluumin odottelisin joku vapaapäivä että voidaan sitten nauttia yhdessäolosta, muuten tulee taas lisää ongelmia ja pettymyksiä...

    • Anonyymi

      No okei

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe