Houkutteleva ajatus. 😇
Olisin vartissa siellä
24
232
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tehtäisiin?
- Anonyymi
Olis aika paljonkin ideoita. Mutta just nyt mieluusti vaan nukkuisin sun kainalossa 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis aika paljonkin ideoita. Mutta just nyt mieluusti vaan nukkuisin sun kainalossa 💕
Siellä on sinulle oma kainalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on sinulle oma kainalo.
Missä? Ei täällä ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Ei täällä ainakaan.
Täällä tietenkin.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177115865
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sinä olisit vartissa poissa, että pysyttele passissas
Tänne et tule, lähes myimään persettäs ihan keskenäikses...
Haista paska hintoines, senkin markkinahoro
Rauhallisesti, turvallisesti
T.minä en tiedä mistään mitään, hyvästi
Ikuisesti
https://m.youtube.com/watch?v=SttIY2jvXV8- Anonyymi
Vartio-tornit luettu näemmä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartio-tornit luettu näemmä....
Raamattu taitaa olla Attila Hunnista kodifioitu teos.
- Anonyymi
Ei eiei ei...
- Anonyymi
Ei pakolla..
- Anonyymi
Voi, kyllä, kyllä. Joku päivä te kristitytkin näette totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, kyllä, kyllä. Joku päivä te kristitytkin näette totuuden.
66,5% suomalaisista kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Taitaahan se joidenkin mielestä olla parempi, että islam ottaa sijaa. Kun jossain on valtatyhjiö, niin joku sen aina täyttää. Miksi täällä pyörii ihmisiä, jotka luulee, että kristityiltä on normaalit asiat kielletty? Ainoastaan hihhulit, vanhoillislestat, jehovat yms ajattelee niin. Nämä tämänkin palstan "uskovaiset" on jotain trolleja tai mielenterveysongelmaisia. Ei normaalit ihmiset tuputa asioitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
66,5% suomalaisista kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Taitaahan se joidenkin mielestä olla parempi, että islam ottaa sijaa. Kun jossain on valtatyhjiö, niin joku sen aina täyttää. Miksi täällä pyörii ihmisiä, jotka luulee, että kristityiltä on normaalit asiat kielletty? Ainoastaan hihhulit, vanhoillislestat, jehovat yms ajattelee niin. Nämä tämänkin palstan "uskovaiset" on jotain trolleja tai mielenterveysongelmaisia. Ei normaalit ihmiset tuputa asioitaan.
Kas, ettei 66,6% ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, ettei 66,6% ;)
T. Hell-sink 666!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, ettei 66,6% ;)
Saattaa ollakkin, mutta sitten se on pyöristetty tuohon :) Eipä tullut itsellä edes mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa ollakkin, mutta sitten se on pyöristetty tuohon :) Eipä tullut itsellä edes mieleen.
Hajaotannallahan ne laskevat. Sama kuin lintujen tutkijat. 0,5% menee tommoseen metodiin heittämällä ja sukkana sisään.
- Anonyymi
Miten sä vartissa olisit, kun yleensä menisi ainakin 40min?
- Anonyymi
Tule vaan, täällä odotellaan.
- Anonyymi
Tai sitten juuttuisit tohon auraamattomalle tielle.
- Anonyymi
Kerro vaan rohkeesti kenen luona olisit vartissa? 😜
- Anonyymi
Aja vorovasti ja muista pinkit nilkkasukat. Varmuuden varalta opastan.
- Anonyymi
Mieluumin odottelisin joku vapaapäivä että voidaan sitten nauttia yhdessäolosta, muuten tulee taas lisää ongelmia ja pettymyksiä...
- Anonyymi
No okei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381