Eräs lestakaverini aina puhuu...

Anonyymi-ap

Ziionistansa, jota nimeä Hän käyttää omasta seurakunnastaan?

Mitä se tarkoittaa?

13

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei me siitä tiedetä muuta, kun näin vain sanotaan?

    • Anonyymi

      Eikö tähän ole todella vastausta, koska asia on kuitenkin seuroissakin esille.
      Kertokaa nyt jotain?

    • Anonyymi

      Isosarvisista siitosuroksista käytetään mielellään tuota nimitystä. Nimitys suodaan veljille jotka retuuttaa rouvan tiineeksi tuontuostakin koko hedelmällisyyden ajan.

    • Anonyymi

      Leevin serkku poika vai morsian?

    • Kun muut ei tiedä, minä kommentoin;

      Zion/ Sion/Siion on heprealaisessa Raamatussa käytetty sana, jolla viitataan Jerusalemiin, ja laajemmin Israeliin. Ei koskaan muihin paikkoihin tai tahoihin. Siellä on Siionin vuori, joka sijaitsee Jerusalemin lähellä, kuuluu samaan ryhmään, kun Golgata.

      Taas jos luetaan Raamatusta vaikka käsitettä tytär Siion tarkoittaa Jerusalemia tai sen asukkaita, toisinaan koko Israelia.

      Mutta se ei tarkoita, vaikka Wellujen puhujat pakanallisesti väittää, että - Me olemme Siion, ja vain meillä Siionissamme on VAIN Jumala. Mutta Sionilla ja SRK;lla ei ole mitään yhteistä, ja valehtelija ei ole Sion, vaan SRK.

      Tässä näkee heidän Raamatun raiskauksen ehkä kaikkein raakemmin. Toisaalta myös Mormonit käyttävät Kerhostaan nimeä samalla tavalla kun VL;t. Tässäkin heillä on yhtäläisyys.

      Tämä kertoo asiaa Raamatussa: 2 Sam 5; 6 Kuningas lähti miehineen Jerusalemiin niitä jebusilaisia vastaan, jotka yhä asuivat maassa. Nämä sanoivat Daavidille: "Tänne sinä et pääse, sokeat ja rammatkin pystyvät torjumaan sinut." Tällä he tarkoittivat, ettei Daavid koskaan pääsisi kaupunkiin.
      7 Mutta Daavid valtasi Siionin linnoituksen, josta sitten tuli Daavidin kaupunki.
      8 Sinä päivänä hän sanoi: "Te, jotka tahdotte kukistaa jebusilaiset, pistäkää hengiltä nuo sokeat ja rammat, joita Daavid ei voi sietää." Tämän vuoksi sanotaan: "Sokeat ja rammat eivät pääse sisälle pyhäkköön."

      Wellujen kannatta tutkia, kuinka suuri yhteys heillä on myös ns. Zionin veljeskuntaan, joka on eräs Illumination veljeskunta, jotka ovat myyneet itsensä saatanalle. Käyneekö se: http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2017/07/aton-kultti-osa-141-siionin-veljeskunta.html

      • Anonyymi

        Ei tuollainen epävakaa pilkkaja pääse pyhäkköön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollainen epävakaa pilkkaja pääse pyhäkköön.

        Mikä pelle sinä olet, vastasin, kun ette itse siihen pysty!
        Oletko katkera jostain?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mikä pelle sinä olet, vastasin, kun ette itse siihen pysty!
        Oletko katkera jostain?

        Tällä palstalla, se mitä sinä vastaat ,on aivan turhaa. En ole katkera , vaan lähinnä huvittaa, mutta sinua pelleä en noteeraa miksikään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla, se mitä sinä vastaat ,on aivan turhaa. En ole katkera , vaan lähinnä huvittaa, mutta sinua pelleä en noteeraa miksikään.

        Kaikesta näkee, että loppuipa vitsit?
        En nosta itseäni, mutta miksi ei kukaan Wellu vastannut, joka toitottaa; - Vain meidän sioonissa on Jumala.

        Näin se menee, Gal. 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

        Kun ei ole Kristusta, ei orjuudestakaan pääse eroon, kaikki on vain uskottava, uskonne (SRK;n) voimalla.
        Lahkohan on pakanallinen, eri omista mitään Jerusalemista.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kaikesta näkee, että loppuipa vitsit?
        En nosta itseäni, mutta miksi ei kukaan Wellu vastannut, joka toitottaa; - Vain meidän sioonissa on Jumala.

        Näin se menee, Gal. 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

        Kun ei ole Kristusta, ei orjuudestakaan pääse eroon, kaikki on vain uskottava, uskonne (SRK;n) voimalla.
        Lahkohan on pakanallinen, eri omista mitään Jerusalemista.

        Miksi et tyydy omaan oppiisi ja iloitse siitä. Anna muiden olla rauhassa ja elää heidän näkemyksensä mukaan. Itse en anna mitään arvoa sinun ylimieliseen jeesusteluun ja Raamatun vääristelyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tyydy omaan oppiisi ja iloitse siitä. Anna muiden olla rauhassa ja elää heidän näkemyksensä mukaan. Itse en anna mitään arvoa sinun ylimieliseen jeesusteluun ja Raamatun vääristelyyn.

        Muuten, minun Jeesus kirjoitetaan ISOLLA etukirjaimella.
        Jeesus sanookin, -paljastakaa harhaopit, vapaasti suomennettuna.
        Toisaalta, Jeesus käski; Mark. 16:15 Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.
        Ja Luuk 10;10 Mutta jos teitä johonkin kaupunkiin tultuanne ei oteta vastaan, menkää sen kaduille ja julistakaa.

        Minä julistan niin kauan Jeesuksen kaikkivaltiaisuutta, kun henki pihisee ja kun joku tekee Häneen parannuksen, jatkan heidän kastamista, oli Wellu tai ei.

        Jonkun on hyvä ohjata teitä, ja suppeaan persoonaasi; Mainitse yksikään Raamatun raiskaukseni?


    • Anonyymi

      Luin Bibliasta Joelin profetiaa eilen.

      Seurakunta , kansankokous, maa, usko, nisu, pääsiäinen luonnehti Siionia.

      Vanhimmat, taivas, toivo, öljy, vappu luonnehti toiseksi alinta porrasta.

      Nuorukainen, ylkä ja morsian, maakunta, rakkaus, viina, juhannus, aurinko ja kuu luonnehti toiseksi ylintä porrasta.

      Herran huone, Jumalan palvelijat, papit, tähdet, pyhyys, jyvät ja hedelmät, joulu on ylin porras.

      Siion on siis pääsiäistä uskollisesti viettävä seurakunta tai kansankokous. Alin neljästä ryhmästä joille Joel saarnaa.

      • Anonyymi

        Mistä se löytyy Raamatusta???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe