Sinne yli vuoteen

Anonyymi-ap

Hyvää yötä miehelle. :) on se aika mennyt nopeaa. Sinuakin silloin sai katsella joskus. <3

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännälle näyttää nuo sydämet ruudulla. Vasta kun painaa aloitusta niin näyttää oikealle. :)

    • Anonyymi

      Yli vuoteen. 🛏

      • Anonyymi

        Niin eli toissavuonna nähtiin viimeksi.


    • Kamalaa tuo ajan lentäminen...

      • Anonyymi

        Niin onhan tuo.


      • Anonyymi

        Seurasitko sitä jutteluasiaa? Kauhean painostava oli se ilmapiiri siinä. Paljon paremmin voin ilman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seurasitko sitä jutteluasiaa? Kauhean painostava oli se ilmapiiri siinä. Paljon paremmin voin ilman.

        Jutteluasiaa? Mitähän tarkoitat. En ole palstaa ehtinyt tänään selata, enkä eilenkään juuri ollenkaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jutteluasiaa? Mitähän tarkoitat. En ole palstaa ehtinyt tänään selata, enkä eilenkään juuri ollenkaan.

        Se juttelukaveri juttu. En edes tajunnut kuinka painostava se ilmapiiri oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se juttelukaveri juttu. En edes tajunnut kuinka painostava se ilmapiiri oli.

        Mitä siinä tapahtui sitten? Minulta meni se ohi, kun en enää seurannut sitä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitä siinä tapahtui sitten? Minulta meni se ohi, kun en enää seurannut sitä.

        Oli jotenkin painostava ihminen. Herkästi syyttävä ja loukkaantuva. Rupesin sättimään itseäni sen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli jotenkin painostava ihminen. Herkästi syyttävä ja loukkaantuva. Rupesin sättimään itseäni sen takia.

        Oliko varmasti se sama mies, jonka kanssa olit jutellut aikaisemmin? Aika ikävää, jos oli.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oliko varmasti se sama mies, jonka kanssa olit jutellut aikaisemmin? Aika ikävää, jos oli.

        Täysin sama. Sanoi itsekin että on tosi herkkä loukkaantumaan. Ihan kun olisi koko ajan joopas eipäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sama. Sanoi itsekin että on tosi herkkä loukkaantumaan. Ihan kun olisi koko ajan joopas eipäs.

        Onhan se varmasti vaikeaa sellaisen kanssa jutella, jos koko ajan loukkaantuu jostakin. En osaa tähän oikeen muuta sanoa. Täytyy varmaan käydä lukemassa se keskustelu. Sehän riittää, jos sulle tuli siinä painostava olo, niin eihän sellaista kannata silloin jatkaa. Hänen on selviteltävä itselleen, mistä kiikastaa. Ei ole sinun vastuulla ollenkaan. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan se varmasti vaikeaa sellaisen kanssa jutella, jos koko ajan loukkaantuu jostakin. En osaa tähän oikeen muuta sanoa. Täytyy varmaan käydä lukemassa se keskustelu. Sehän riittää, jos sulle tuli siinä painostava olo, niin eihän sellaista kannata silloin jatkaa. Hänen on selviteltävä itselleen, mistä kiikastaa. Ei ole sinun vastuulla ollenkaan. :)

        Ei sitä löydä välttämättä. On useassa ketjussa tullut haukkumaan. Olen kaivannut miestä ja tullut sanomaan kaikkea negatiivista siihenkin. Sanoi että olisin seko ja mitä kaikkea muuta. En tykkää yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä löydä välttämättä. On useassa ketjussa tullut haukkumaan. Olen kaivannut miestä ja tullut sanomaan kaikkea negatiivista siihenkin. Sanoi että olisin seko ja mitä kaikkea muuta. En tykkää yhtään.

        Eihän sellainen ole oikein. Oli ehkä mustasukkainen sinusta? Kuvittelin häntä mukavammaksi, ja alkuun taisi ollakin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eihän sellainen ole oikein. Oli ehkä mustasukkainen sinusta? Kuvittelin häntä mukavammaksi, ja alkuun taisi ollakin.

        Niin minäkin ajattelin. Tuntui että yksi toisensa jälkeen mitä on kertonut osoittautuikin valheeksi. Hän vääristeli asioitaan ja yritti siten vaikuttaa paremmalle. Mutta sitten kun olin pahoillani asioista ja mitä en edes tehnyt vaan luulin tekeväni niin se vain yritti kaiken aikaa olla ettei minussa mitään vikaa olisi ja siten auttaa minua olevinaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelin. Tuntui että yksi toisensa jälkeen mitä on kertonut osoittautuikin valheeksi. Hän vääristeli asioitaan ja yritti siten vaikuttaa paremmalle. Mutta sitten kun olin pahoillani asioista ja mitä en edes tehnyt vaan luulin tekeväni niin se vain yritti kaiken aikaa olla ettei minussa mitään vikaa olisi ja siten auttaa minua olevinaan.

        En olisi uskonut, että se menee tuollaiseksi. Minä luulin ihan muuta teistä. Anteeksi että tulin sotkemaan aiemmin teidän väliin. Minäkin osaan joskus olla tyhmä. Jätin teidät kyllä rauhaan sittemmin, mutta toivottavasti ei minusta johdu, että se mies tuli tuollaiseksi myöhemmin... Outo juttu kyllä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En olisi uskonut, että se menee tuollaiseksi. Minä luulin ihan muuta teistä. Anteeksi että tulin sotkemaan aiemmin teidän väliin. Minäkin osaan joskus olla tyhmä. Jätin teidät kyllä rauhaan sittemmin, mutta toivottavasti ei minusta johdu, että se mies tuli tuollaiseksi myöhemmin... Outo juttu kyllä.

        Ei se vika sinussa ollut. Nyt on paremmin kun pääsi eroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vika sinussa ollut. Nyt on paremmin kun pääsi eroon.

        Hyvä tietysti... Poistuiko hän täältä? Saattaa kuitenkin vielä lukea näitä ja kommentoida?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä tietysti... Poistuiko hän täältä? Saattaa kuitenkin vielä lukea näitä ja kommentoida?

        Omien sanojensa mukaan kyllä. En usko siihen sanaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omien sanojensa mukaan kyllä. En usko siihen sanaakaan.

        Aivan. Toivottavasti ei kuitenkaan häiritse ja painosta sinua enää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Aivan. Toivottavasti ei kuitenkaan häiritse ja painosta sinua enää.

        Toivon minäkin niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivon minäkin niin.

        Minä toivotan sinulle hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä toivotan sinulle hyvää yötä. :)

        Sitä samaa sinne.


    • Anonyymi

      Olisinpa yhtä lähellä erästä naista kuin sinä kun sulla on vain sängyn toisella puolella joku.

      • Anonyymi

        Hahahaj millainen mies ei tee mitään?!


      • Anonyymi

        Ketäs naista kaipailet sitten? :) ei minulla ole ketään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe