Sinne yli vuoteen

Anonyymi-ap

Hyvää yötä miehelle. :) on se aika mennyt nopeaa. Sinuakin silloin sai katsella joskus. <3

27

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännälle näyttää nuo sydämet ruudulla. Vasta kun painaa aloitusta niin näyttää oikealle. :)

    • Anonyymi

      Yli vuoteen. 🛏

      • Anonyymi

        Niin eli toissavuonna nähtiin viimeksi.


    • Kamalaa tuo ajan lentäminen...

      • Anonyymi

        Niin onhan tuo.


      • Anonyymi

        Seurasitko sitä jutteluasiaa? Kauhean painostava oli se ilmapiiri siinä. Paljon paremmin voin ilman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seurasitko sitä jutteluasiaa? Kauhean painostava oli se ilmapiiri siinä. Paljon paremmin voin ilman.

        Jutteluasiaa? Mitähän tarkoitat. En ole palstaa ehtinyt tänään selata, enkä eilenkään juuri ollenkaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jutteluasiaa? Mitähän tarkoitat. En ole palstaa ehtinyt tänään selata, enkä eilenkään juuri ollenkaan.

        Se juttelukaveri juttu. En edes tajunnut kuinka painostava se ilmapiiri oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se juttelukaveri juttu. En edes tajunnut kuinka painostava se ilmapiiri oli.

        Mitä siinä tapahtui sitten? Minulta meni se ohi, kun en enää seurannut sitä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitä siinä tapahtui sitten? Minulta meni se ohi, kun en enää seurannut sitä.

        Oli jotenkin painostava ihminen. Herkästi syyttävä ja loukkaantuva. Rupesin sättimään itseäni sen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli jotenkin painostava ihminen. Herkästi syyttävä ja loukkaantuva. Rupesin sättimään itseäni sen takia.

        Oliko varmasti se sama mies, jonka kanssa olit jutellut aikaisemmin? Aika ikävää, jos oli.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oliko varmasti se sama mies, jonka kanssa olit jutellut aikaisemmin? Aika ikävää, jos oli.

        Täysin sama. Sanoi itsekin että on tosi herkkä loukkaantumaan. Ihan kun olisi koko ajan joopas eipäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sama. Sanoi itsekin että on tosi herkkä loukkaantumaan. Ihan kun olisi koko ajan joopas eipäs.

        Onhan se varmasti vaikeaa sellaisen kanssa jutella, jos koko ajan loukkaantuu jostakin. En osaa tähän oikeen muuta sanoa. Täytyy varmaan käydä lukemassa se keskustelu. Sehän riittää, jos sulle tuli siinä painostava olo, niin eihän sellaista kannata silloin jatkaa. Hänen on selviteltävä itselleen, mistä kiikastaa. Ei ole sinun vastuulla ollenkaan. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan se varmasti vaikeaa sellaisen kanssa jutella, jos koko ajan loukkaantuu jostakin. En osaa tähän oikeen muuta sanoa. Täytyy varmaan käydä lukemassa se keskustelu. Sehän riittää, jos sulle tuli siinä painostava olo, niin eihän sellaista kannata silloin jatkaa. Hänen on selviteltävä itselleen, mistä kiikastaa. Ei ole sinun vastuulla ollenkaan. :)

        Ei sitä löydä välttämättä. On useassa ketjussa tullut haukkumaan. Olen kaivannut miestä ja tullut sanomaan kaikkea negatiivista siihenkin. Sanoi että olisin seko ja mitä kaikkea muuta. En tykkää yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä löydä välttämättä. On useassa ketjussa tullut haukkumaan. Olen kaivannut miestä ja tullut sanomaan kaikkea negatiivista siihenkin. Sanoi että olisin seko ja mitä kaikkea muuta. En tykkää yhtään.

        Eihän sellainen ole oikein. Oli ehkä mustasukkainen sinusta? Kuvittelin häntä mukavammaksi, ja alkuun taisi ollakin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eihän sellainen ole oikein. Oli ehkä mustasukkainen sinusta? Kuvittelin häntä mukavammaksi, ja alkuun taisi ollakin.

        Niin minäkin ajattelin. Tuntui että yksi toisensa jälkeen mitä on kertonut osoittautuikin valheeksi. Hän vääristeli asioitaan ja yritti siten vaikuttaa paremmalle. Mutta sitten kun olin pahoillani asioista ja mitä en edes tehnyt vaan luulin tekeväni niin se vain yritti kaiken aikaa olla ettei minussa mitään vikaa olisi ja siten auttaa minua olevinaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelin. Tuntui että yksi toisensa jälkeen mitä on kertonut osoittautuikin valheeksi. Hän vääristeli asioitaan ja yritti siten vaikuttaa paremmalle. Mutta sitten kun olin pahoillani asioista ja mitä en edes tehnyt vaan luulin tekeväni niin se vain yritti kaiken aikaa olla ettei minussa mitään vikaa olisi ja siten auttaa minua olevinaan.

        En olisi uskonut, että se menee tuollaiseksi. Minä luulin ihan muuta teistä. Anteeksi että tulin sotkemaan aiemmin teidän väliin. Minäkin osaan joskus olla tyhmä. Jätin teidät kyllä rauhaan sittemmin, mutta toivottavasti ei minusta johdu, että se mies tuli tuollaiseksi myöhemmin... Outo juttu kyllä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En olisi uskonut, että se menee tuollaiseksi. Minä luulin ihan muuta teistä. Anteeksi että tulin sotkemaan aiemmin teidän väliin. Minäkin osaan joskus olla tyhmä. Jätin teidät kyllä rauhaan sittemmin, mutta toivottavasti ei minusta johdu, että se mies tuli tuollaiseksi myöhemmin... Outo juttu kyllä.

        Ei se vika sinussa ollut. Nyt on paremmin kun pääsi eroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vika sinussa ollut. Nyt on paremmin kun pääsi eroon.

        Hyvä tietysti... Poistuiko hän täältä? Saattaa kuitenkin vielä lukea näitä ja kommentoida?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä tietysti... Poistuiko hän täältä? Saattaa kuitenkin vielä lukea näitä ja kommentoida?

        Omien sanojensa mukaan kyllä. En usko siihen sanaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omien sanojensa mukaan kyllä. En usko siihen sanaakaan.

        Aivan. Toivottavasti ei kuitenkaan häiritse ja painosta sinua enää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Aivan. Toivottavasti ei kuitenkaan häiritse ja painosta sinua enää.

        Toivon minäkin niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivon minäkin niin.

        Minä toivotan sinulle hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä toivotan sinulle hyvää yötä. :)

        Sitä samaa sinne.


    • Anonyymi

      Olisinpa yhtä lähellä erästä naista kuin sinä kun sulla on vain sängyn toisella puolella joku.

      • Anonyymi

        Hahahaj millainen mies ei tee mitään?!


      • Anonyymi

        Ketäs naista kaipailet sitten? :) ei minulla ole ketään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe